MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

pepepupu körkérdése

2007. június 20. - georgejr
pepepupui kérdez. aki tudja a választ kérem segítsen!

Hellóka!
 
CSak érdeklődni szeretnék, hogy nem tud-e valaki valamit arról hogy hogy szoktak késni/nem késni a DACIA nemzetközi gyorsok amik Lőkösháza-Békéscsaba-Szolnok
-Budapest-Hegyeshalom közt közlekednek reggel 02:45-kor? Nagyon fontos lenne, mivel Békéscsabai vagyok és a repülőgépem 9:40kor indul ferihegyről, és 7re kinn kellene lenni a reptéren, és nem lenne szerencsés ha késne. Kommentnek irjátok be ha valamit tudtok.Köszike

Üdvözlettel: pepepupu
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr57102901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nigériusz 2007.06.21. 04:05:52

Sajnos ezt én pont nemtudom.. De azt viszont igen , hogy vonatozni olyan mint a szerencsejáték , (tapasztalatból tudom... :(( ..) bármikor becsúszhat egy felsővezeték szakdás , de ha szerencsés vagy akkor nem késik a vonat(sokat) , javaslom inkább menjél busszal ha tényleg nagyon fontos a dolog...

pepepupu 2007.06.21. 09:44:06

A busz se sokkal jobb. Busz= MÁV, egyremegy. Esetleg a Buszok komfortosabbak. Radásul Csabáról a busz 6 órán keresztül megy Pestre(és ez a legrövidebb járat, IC Busz)

fufika 2007.06.22. 23:19:45

Szia!Sajnos lutri,hogy eléred-e vagy sem,nincs rá garancia!Ez a vonat átlagban 30-40-50-60perceket szokott késni,most a vharok miatt pláne késik.Egyszer én is utaztam vele,akkor 2.45 helyett reggel 5-kor indult csabáról:-)))
Menj el előző este és aludj meg valahol pesten az a biztos!

kismandala 2007.06.24. 19:02:29

Nekem többször volt szerencsém utazni azzal a vonattal.. Igazuk van a többieknek, lutri. Volt h nem értem fel vele reggel 8ra vizsgázni :D

Adani 2007.06.25. 10:22:37

Ráadásul most pályafelújítás is van azon a szakaszon, vágányzár meg hasonlók. Egyébként már a vonathoz is jó gyomor kell, egyszer utaztam rajta, annyi a pozitívum, h hamar ideér mivel Békéscsabáig csak Szolnokon áll meg.
süti beállítások módosítása