MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Friss MÁVINFORM hírek

2007. június 19. - georgejr

A Budapest - Esztergom vonalon az Esztergomból induló vonatok módosított menetrendben közlekednek, Budapestre 8 perccel később érkeznek. A Budapest - Esztergom viszonylatú vonatok menetrendje nem változik június 24-én.


Az Ikva - Halászbástya InterCity vonat pályafelújítás miatt módosított menetrendben, később közlekedik. A vonat 9.10-kor indul Szombathelyről, 10.32-kor (10 perccel később) Győrből, illetve 12.03-kor (15 perccel később) érkezik Budapest-Keleti pu.-ra június 20-án és 21-én.

A Szombathely - Nagykanizsa vonalon végzett pályafelújítási munkák miatt több személyszállító vonatról Püspökmolnári és Vasvár, illetve Szombathely és Vasvár állomások között vonatpótló autóbuszokra kell átszállni június 19 én 9.10-től június 21-én 18.40-ig.

A Budapest-Déli pu. - Székesfehérvár vasútvonalon Kápolnásnyék - Gárdony állomások között június 20-án 5.00 órától 21.00 óráig, június 21-én 7.00 órától 17.00 óráig pályaépítési munkálatok folynak, ezért a  vonatok módosított menetrend alapján közlekednek, több vonathoz a menetrendszerinti csatlakozás nem biztosítható. A Székesfehérvárról Budapestre 17.25-kor induló vonat Érd felső helyett Érd alsón áll meg.

A Pusztaszabolcs - Dunaújváros - Paks vonalon pályafelújítási munkálatok miatt Pusztaszabolcs és Dunaújváros között 17 óra után több vonatról is vonatpótló autóbuszra kell átszállni június 18/19-én éjszaka.

A Budapest - Miskolc - (Szerencs) - Sátoraljaújhely vonalon végzett karbantartási munkák miatt több InterCity és gyors vonat menetrendje néhány perccel módosul június 11-én 7 órától 23-án 18 óráig, illetve 25-én 7 órától július 7-én 18 óráig.

A Budapest - Újszász - Szolnok vonalon a Szolnokról 23.43-kor induló személyvonat módosított menetrendben közlekedik Nagykátáig június 25-én és 28-án.

Sajó-Hámor InterCity
A Budapest - Miskolc vonalon közlekedő Sajó és Hámor InterCity járatok a menetdíjon felül helyjeggyel (130 forint) vehetők igénybe június 1-jétől augusztus 26-ig.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr67101441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása