MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Jack Bauer

2007. június 11. - georgejr
Azt hiszem ez a kép eddig a legdöbbbenetesebb. Jack bővebb leírást is küldött:

"Hali!

 

Köszi, hogy ilyen hamar felraktad! ;) Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy ezek a "balkáni állapotok" tényleg a balkánon voltak: 2 éve nyáron, az Istambul-Bukarest *nemzetközi* vonat mosdójában.

A kommenttel kapcsolatban: sajnos nem kakaószag terjengett...

Amúgy az én elképzelésem szerint konkrétan felrobbanhatott az illető ánusza...

A legszebb az egészben, hogy a deszkára még relatíve kevés is jutott belőle... (nem is beszélve a csészéről)

 
Üdv!
Jack
"


Csak erős idegzetúűek folytassák. Továbbá ötleteket várok, hogy mi lehet.
 


Pfujj

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr296945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nigériusz 2007.06.11. 21:04:41

Szerintem egy kisiskolás kipakolta az uzsonnára kapott kakaót(remélem :)... csak enyhe probléma volt a célzással.

Ashi Valkoinen · http://ashi.web.elte.hu/ 2007.06.11. 21:51:50


Hát ez valószínű tényleg IC - sajnos. Mivel bérlettel járok Pest Tbánya között, néha veszek különbözeti jegyet (törzskártya), de ilyennel még sosem találkoztam. Eddig IC-vel teljesen elégedett lehetek, de ez...

Janek 2007.06.12. 08:48:45

Ez iszony! (Főleg, ha véletlenül muszáj használni) Mégis, a fénykép nem a MÁV-ot, hanam minket, magunkat minősít. (Szerintem volt egy vasutas aki nagy örömmel boldogan ment aznap haza, amikor sikerült egy új, szép intercity vonatot üzembeállítania. És ha hiszitek, ha nem, utána az utasok mocskolták össze, tépték le a fedelét, - mi, többiek meg hagyjuk. (Sőt utána cikizzük, hogy ilyen a MÁV!) Tisztázzuk: egy valaki gyönyörű, tiszta szép vonatot állít forgalomba, egy más valaki összerandítja, teljesen tönkreteszi, - egyáltalán nem mindegy, hogy melyik a melyik! Akkor miről is szól ez a fénykép?

(Az én városomban ilyen a kórházban is a WC. És ott a betegeknek azt kell használni!)

zengo682 2007.06.12. 09:10:06

Ez nem IC.kocsi,hanem egy elővárosi inga wc.je.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.12. 10:15:28

igen sok a tróger ember, de nem hiszem, hogy nem lehetne letakarítani! Láthatóan nem friss a fikamika:(

Ashi Valkoinen · http://ashi.web.elte.hu/ 2007.06.12. 13:16:33

Ha ingaWC, ha ICé, akkor is tényleg le kell takarítani... mert ez már nem a Bo meg a Bhv... más kérdés, hogy zaokat is kellene takarítani néha...

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2007.06.12. 18:14:02

Csak remélni tudom, hogy a barnaság csak egy kiszakadt zacskós kakaótól van...különben azt hiszem kimarad ma a vacsora:D

JackBauer 2007.06.12. 18:39:32

Sziasztok!

A képet én küldtem be, még tegnap este. Látva az első két kommentet, küldtem még egy mailt, amiben ez állt:

"Köszi, hogy ilyen hamar felraktad! ;) Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy ezek a "balkáni állapotok" tényleg a balkánon voltak: 2 éve nyáron, az Istambul-Bukarest *nemzetközi* vonat mosdójában.

A kommenttel kapcsolatban: sajnos nem kakaószag terjengett...

Amúgy az én elképzelésem szerint konkrétan felrobbanhatott az illető ánusza...

A legszebb az egészben, hogy a deszkára még relatíve kevés is jutott belőle... (nem is beszélve a csészéről)"

Tehát nem Mo, nem MÁV, de nem is kakaó...

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.12. 20:58:10

Igen megkaptam Jack levelét, de még nem volt időm kirakni! Ezennel szánom-bánom bűnömet!
Vígasztaljon, hogy nem csak nélunk van szaporafosikája az embereknek:)

Janek 2007.06.13. 08:37:48

EZ ÍGY NEM VOLT KORREKT!

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.13. 09:05:40

JANEK igazad is van! Ezentúl kérek mindenkit, hogy legalább egy vonatszámot biggyesszen a kép mellé.
G

JackBauer 2007.06.13. 12:27:08

Nem igazán értem, mi nem volt a korrekt. Mikor elküldtem a képet nem volt időm részletes leírást mellékelni hozzá. De ezt még aznap pótoltam. Hogy nem került ki rögtön, arról nem én tehetek... Az nem lett volna korrekt, ha bekamuztam volna, hogy igen, ez egy magyar IC... de nem ez történt.
Mellesleg nem mindenki jegyzi meg a vonatszámot, másrészt viszont, ha leír egy vonatszámot, az nem bizonyít semmit.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.13. 12:59:02

Nekem kellett volna utánakérdeznem, de szerintem semmi gond nem történt. A késedelemért pedig elnézést kérek. A vonatszám csak arra jó, hogy bizonyítsuk a MÁV felé, melyik szerelvényen volt retek. Ha nincs vonatszám, de azt mondjátok magyar kocsi volt, MÁV illetékességbe tartozó, az már elég

Janek 2007.06.14. 14:59:26

Bocs JackBauer, nem Rád értettem, nem is \"georgejr\"-re, hanem a szituációra: szidunk valakit és aztán kiderül, hogy nem is ő volt nem is ott és nem is tette azt. De én így elfogadom, hogy ki is javítottad magad még aznap.

gothmog 2007.06.17. 17:56:59

A magyarázata ennek az, hogy a balkánon nincsenek hozzászokva a kagylóhoz, náluk a lyuk fölé guggolás a trend. És aki ahhoz van szokva, az képtelen ülve. Az olyan feláll a kagylóra és guggol.
És mögész*rik.
A balkánon amúgysem jó ötlet közvécére _ráülni_(!).
Gondolj csak bele.

JackBauer 2007.06.18. 12:45:20

Na igen. Törökországban a \"közillemhelyek\" 90%-a kapaszkodós-pottyantós. És papír helyett egy vödör víz van... Voltam olyan helyen is, ahol a \"pisszoár\" egy kis árok volt a fal mellett és innen illetve az egyes \"budikból\" is a terem közepén lévő lefolyóba folyt, ami folyékony volt...

Ehhez képest, nálunk qrva jó!

Nohab004 2007.06.20. 20:21:44

Ez kirobbanó siker volt, csak a marhát nem értesítették, hogy nem itt kell tehetség-bemutatót tartani. Az ilyen antiszociális személy tartogassa otthonra az ilyen attrakcióját... Ha viszont akaratán kívül történt eme eset, szerintem kultúráltabban is meg lehetett volna oldani. :(

Nigériusz 2007.06.20. 21:09:51

Jahh... :)) kultúrcifrafosás....
süti beállítások módosítása