MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Attila retrója

2007. június 11. - georgejr
Minden képet örömmel fogadunk, lehet retró, de sajnos azóta nem történt változás:(

Hali,

nemtom hogy "archív" képekkel mennyire lehet részt venni a pályázaton,
de megpróbálom (2005).

Azt nem tudom már milyen vonaton voltam, de akkoriban már 2 éve Bécsben
tanultam/dolgoztam és direkt azért csináltam a képeket, hogy a koliban
megmutathassam az osztrákoknak hogy nálunk "keleten" mennyire cool a
véce a vonatokon. Tehát nagy valószínüséggel Miskolc - Pest gyors
lehetett. Személy tuti nem volt. Sokan nem akarták elhinni hogy igazi
képek... he-he (szerintem ez a wc a pesttöl keletre levökhöz képest még
nem is volt anno ördöngös - bátyám szerint Miskolc - Nyíregyháza személy
volt az etalon)

Legjobbakat,

Attila

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr9196889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pepepupu 2007.06.13. 17:16:04

Jujj ez már majdnem hasonlít egy szeméttelep belső, sűrített állagához.Nem voltál még szeméttelepen? Szálj fel egy vonatra!
süti beállítások módosítása