MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Rákosliget

2012. szeptember 15. - Vittore.

Kedves Vittore!

Ha érdemesnek találod a történetemet kérlek közöld.

Hétfőn este egy kolléganőmmel siettünk a 20:08 perckor Hatvanból a Keleti felé érkező személyvonathoz Rákosliget megállónál. Mivel kissé késében voltunk siettünk.

Aki már járt Rákosliget megállónál, tudja, hogy a két peron közti átjárás úgy megoldott, hogy a két egymás melletti sínpár közt feszülő drótkerítésben egy lyuk van vágva és a peronról kb. fél métert lelépve a sínekre lehet átjutni a másik oldalra. Ez a helyzet eleve balesetveszélyes, hát még ha az ember siet és már sötétedik.

A hozzászólás ide kattintva folytatódik: Rákosliget

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr24778404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.09.15. 12:37:53

"Aki már járt Rákosliget megállónál, tudja, hogy a két peron közti átjárás úgy megoldott, hogy a két egymás melletti sínpár közt feszülő drótkerítésben egy lyuk van vágva és a peronról kb. fél métert lelépve a sínekre lehet átjutni a másik oldalra."

ssl.panoramio.com/photo/45004644
Szerinted ez a felüljáró kinek van, a gördeszkásoknak? Ennyire nem lehetsz ostoba, hogy leírsz ilyet, hogy "így van megoldva" és még fel is vagy háborodva, hogy balesetveszélyes. Persze hogy balesetveszélyes, azért van a kerítés. Gondolom az, hogy megrongálják, nálatok se jelenti azt, hogy be lehet sétálni a kertbe mert úgy egyszerűbb megközelíteni a másik utcát.

Jó poszt volt, jöhet a következő.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.15. 14:57:52

"Bal lábammal léptem a peronról a talpfára "

Ahol a vágányokat gyalogosan keresztezni lehet, ott minden esetben betonkocka van a sinek között.

A lyukat meg tessék a MÁV-nak befoltozni.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.15. 17:08:48

Magyarul szabálytalanul átmentél a kerítésbe vágott lyukon és ezért a MÁV-ot hibáztatod. Attól, hogy a kerítésben lyuk volt, még nem jelenti azt, hogy ott szabad átmenni.

Az pedig nem indok, hogy késésben voltál, ez a te problémád, nem a MÁV-é. A vonatvezető még rendes is volt, hiszen megvárt volna.

Ugyanezt Németországban egy jókora bírsággal is tetézted volna. (Csakhogy mondjak neked a "jogállamot" is).

shimizu 2012.09.15. 17:12:33

én meg Érd felső megállónál szakítottam el a bokaszalagom, bár nem jártam tilosban, csak télen leszálltam a Sátoraljaújhely-Keszthelyi vonatról (aminek hírhedten magas lépcsői vannak) a tükörjégre hátizsákkal és bőrönddel. zutty...
a kalauz végignézte, gyorsan felszállt a vonatra és robogott tovább a vonat. utána még 2 átszállással lementem Dunaújvárosba a lábamon.
Ha akkor tudom, hogy szakadás és műtét lesz, nem nézem semmiségnek, akkor nem engedem a kalauzt sehova, szépen felveszi a jegyzőkönyvet, mentőt hívok, aztán tessék perkálni, kedves MÁV!
megj.:Érd Felsőn akkor (4-5 éve?) híre-hamva nem volt vasúti személyzetnek, bár volt egy bodega, ahova beültethettek volna valakit. Gondolom, a mai napig sincs ott senki...

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.09.15. 17:44:20

@shimizu: Érd felső megállóhely, azokon maximum egy pénztáros szokott lenni, annak meg nem sok köze van a vasúthoz. Hogy jó legyen, elméletileg az átépítés után Kelenföld és Tárnok között Albertfalván, Nagytétényben és Érd alsón is megszűnik a vasúti személyzet. Egyébként akár a dunaújvárosi vonat kalauza is felvehette volna a jegyzőkönyvet, ezt kár volt elszalasztanod.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: sajnos ez úgy néz ki a valóságban, hogy felhúzzák a vadiúj kerítést és másnap már le van taposva (élő példa Tápiószecső). Azt meg szerintem nem fizetné szívesen pluszban senki a jegyárba beépítve, hogy kevlárbevonatú legyen a kerítés.

A Rákosligeti helyzet sajnos annyiból rossz, hogy nyilván (?) nem fog kerülni az 500 métert aki amúgy is késésben van. Egy ilyen frekventált megállóban vagy középre kellett volna tenni a felüljárót, vagy mindkét végére egyet.

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.09.15. 17:58:57

margit,nooormalis???
atmaszol a vaganyokon,a letaposott keritesen,a tilosban es meg neked all feljebb???

tajgetosz pozitiv...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.09.15. 18:09:41

A panaszos oruljon neki, hogy ennyivel meguszta a szabalytalansagot.

élsportvstömegsport (törölt) 2012.09.15. 18:21:02

mónika te normális vagy lelkem?
amúgy megérdemelted. remélem, hogy tanulsz belőle.
ps: szőke a hajad?

balazsj. 2012.09.15. 18:41:13

Ahol van felüljáró, mint pl.: a győri vonalon (Tatán), a mozgáskorlátozottak/kerekes székkel közlekedők, hogy jutnak a negyedik, vagy az ötödik vágányhoz???

Az íráshoz: nehogymár a Mávot hibáztassa kicsihölgy!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.15. 18:59:37

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Kérdés: Mióta van ott a lyuk? A Tímár utcai HÉV megállónál pl 17 éve!!!

@balazsj.:

Volt róla poszt. Sehogy.

kennyking 2012.09.15. 19:21:14

Mostanában csak a teljesen eszementek posztolnak?
Nálam azért az ELTE-s meterológus csaj még a nyerő a hülyeségben, de azért ez a mostani is dobogós.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.09.15. 19:50:51

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: ez rendben van, de mégegyszer mondom, mindenki láthatta, a megrendelő és a kivitelező is, hogy a vadi új kerítés is le van taposva max egy héten belül. A kamerákat meg lelopják (lásd Cegléd; mondjuk ez külön röhej).

shimizu 2012.09.15. 20:32:35

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]: utólag már okosabb az ember. akkor semmiségnek tűnt. Bár Újvárosban már nehezen bicegtem, csak haza akartam jutni pihentetni a lábam >.<

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.09.15. 20:55:15

nem értem egy kifordult bokával miért kellett a sínen fetrengeni? ha én lettem volna a mozdonyvezető lehet nem bírom ki röhögés nélkül. húsz perc után meg hirtelen lábon haza tudtál menni.

Iza Béla (törölt) 2012.09.15. 21:01:50

"Aki már járt Rákosliget megállónál, tudja, hogy a két peron közti átjárás úgy megoldott, hogy a két egymás melletti sínpár közt feszülő drótkerítésben egy lyuk van vágva és a peronról kb. fél métert lelépve a sínekre lehet átjutni a másik oldalra."
Nem csak így. De így legalább szabálytalan és az elsőfokú szabálysértési hatóság ez alapján eljárást indíthat. Nem a poszt alapján, hanem ha tetten érik az illetőt, az alapján.

Kopi3.14 2012.09.15. 21:21:02

És akkor most képzeljük el milyen poszt lett volna, mennyire bunkó a mozvez, mert látja, hogy rohannak és nem várja meg...

ohjeee 2012.09.15. 22:11:40

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Hibáztál.... Az a felüljáró kb 20 éve le van zárva. Azt hiszem, hogy a feljáró részénél már fa is nőtt azóta. Még rá is keresel a neten, azt rugsz egy öngólt... Jó hozzászólás, jöhet a következő...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.15. 22:34:42

@ohjeee: Eléggé egyértelmű, hogy nem kell a sinek között mászkálni, ugyanis gyalogosan a sorompó vonalában is lehet keresztezni a vasúti pályát.

Jöhet okoskodás, jöhet a következő.

ohjeee 2012.09.15. 22:40:37

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Ja, de a felüljáró miatt ugatta le a csajszi fejét...

Jó hosszú neved van, jöhet a következő.

És ne irogass ide, 1830 úta halott vagy, rájöhetnél végre :)))

ohjeee 2012.09.15. 22:42:46

Bocs 1851 óta. Ilyen hülye nevet, nem csoda, hogy benézem...

Flower_ 2012.09.16. 10:32:38

Akik leoltják a csajt, látszik, hogy nem ismertik a környéket. Az az átjáró nem egy lyuk a drótba vágva, pláne nem letaposva, hanem egy direkt így kialakított átjáró. Az oszlop azon a részen nincs is beállítva és akár 3-4 ember is elfér egymás mellett. Mindenki aki nem a Ferihegyi út felé megy, azon közlekedik.
Aki szerint pedig Németországban megbüntették volna, az maradjon ott és inkább ne hasonlítsa össze a két országot, semmilyen szempontból.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.09.16. 17:10:17

@ohjeee: jó, akkor nincs használható felüljáró. Így még érthetetlenebb a csaj lustasága, hisz akkor az útátjárónál (ugyanott) lehet átmenni, még csak a felüljárót se kell megmászni.

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: @Flower_: ssl.panoramio.com/photo/11389653
Gondolom erről van szó. Ha nincs betonkocka akkor meg valóban nem hivatalos.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.16. 18:02:33

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Már a peronmagasság miatt sem lehet itt kijelölt átjáró, főleg nem a peron közepén.

taurus1116 2012.10.03. 21:36:29

Azt az embert mozdonyvezetőnek hívják! A vonatvezető az tök más..............

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2012.10.14. 21:43:09

@taurus1116: vonatvezető már jó pár éve nem létezik, úgyhogy ezt kár feszegetni... mindenki tudja kiről van szó.

kacsa! 2012.10.18. 06:15:51

A modus moderandi égisze alatt nevelkedtem, ott tettem szert jó modoromra, így nem is írnám le a véleményem.

august 2013.02.27. 17:41:46

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:
Legalább tájékozódnál mielőtt hülységeket írsz. Ostoba. az a felüljáró 10 éve le van zárva, balesetveszélyes. a többiben igazad van.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.02.27. 18:01:38

@august: legalább olvasnád el, hogy ezt már lezártuk és a felüljáró részét visszavontam. Szeptember 16-án. Ostoba.