MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Történet a mozdonyvezetőről

2011. december 12. - Vittore.

Az eset még az átkosban történt, amikor a MÁV még messze nem állt olyan magaslatokon, mint manapság.

Egy tehervonat mozdonyvezetője közölte a fűtővel, hogy neki természetes szükséglete van, ami nem tűr halasztást. Ki is nézett egy megfelelő helyet az egyik állomás mellett. Ez a "megfelelő hely" egy betonelemekből felépített kerítés volt, aminek legalsó eleme nem ért le a talajig. A mozdonyvezető leugrott, derékszíj ki, hózi le, nyögés, nyomás.

Igen ám, de a fűtő is leugrott, átszaladt a kerítés másik oldalára, a munkaeszközét, a szívlapátot oda tartotta a mozdonyvezető feneke alá, majd mint aki jól végezte dolgát, óvatosan visszahúzta.

A mozdonyvezető még nyögött egy jóízűt, felállt, és elégedetten elnyomott egy mosolyt ajka szögletében.

Aztán lenézett. Amit látott, illetve nem látott, az velejéig megrázta. Soha senkinek nem mesélte el a dolgot, de ezentúl hinni kezdett a csodákban, bár soha nem volt templomba járó ember, de ettől fogva nem mulasztott el egyetlen éjféli misét sem. Csak azt nem értette, hogy a kollégái miért nevetnek a háta mögött, amikor meglátják.

(A történetet egy olvasónk küldte be a gyorsbeküldőn keresztül.)

 



A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr693458553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimérős szaloncukor (Lédig) 2011.12.12. 21:03:40

Jó-jó meg minden, de ez gyakorlatilag minden 5. magyar emberrel megtörtént már legalábbis mese szinten: kinek a munkahelyén kinek a katonaságnál...

Adani 2011.12.12. 21:43:15

@Kimérős szaloncukor (Lédig):

Kőműves brigád főszereplésében hallottam először az egyik melóst tréfálták így meg.

Egy másik vasutas szar ügyes történetben meg menet közben jött rá a vezérre vagy a fűtőre a hasmars és újságot terített le a mozdony konyháján és arra intézte el, majd a művelet végén a sarkainál megfogva óvatosan felemelte és zsupsz ki a vonatból. A baj ott volt ,hogy épp egy őrhely mellett haladtak el és a vonatnak tisztelgő baktert képen találta. Ő meg nem örült az ajándéknak és jelentette az esetet, arról nem szól a történet mi volt a büntetés érte.

Itt egy másik az index.hu fórumról bányásztam elő nem tudni ki írta be Törölt Nick néven található meg most:
Ha már ennyire kitárgyaljuk a gyomai hidakat és a környéket, elmesélek egy sztorit melyet egyik kollégámtól hallottam.

A kollégám a nyolcvanas években a Szentesi Építési Főnökségen dolgozott, és a Gyoma környéki OFF fővonal felújításában vett részt. Gyomán a hidak környékén voltak éppen, amikor az ebédidő keretében lesétáltak a vízpartra. Az ártérben az egyik pályamunkás egy gazdátlan területen lévő egyetlen bokor paradicsomra lett figyelmes, és leszedte róla az összeset, szép érettek voltak. Azután leültek ebédelni. A jóember eszegette a paradicsomot, de közben folyton azon rágódott, hogyan kerülhetett az a tő paradicsom az ártérbe.
A kollégám azonnal rávágta a választ: Hát komám az úgy volt, hogy tavaly egy ember jól bezabált paradicsomból, és rájött a hasmars, éppen itt, az ártérben. Elvégezte a dolgát, és a jól megtrágyázott talajban szép paradicsomtő nevelkedett.
A pályamunkás felállt a helyéről, elfordult, és kiküldte az összes kaját amit az imént megevett...:))))) D: D: D:

karosszékely 2011.12.12. 23:18:38

Most már városi legendákat/vicceket/anekdotákat is közlünk, posztként? Eljön végre Adaninak a jó világ.

Nagymoli 2011.12.13. 07:59:22

Ezek a történetek jöhetnek! Ha igaz, ha nem, de nem bántanak senkit, és humorosak! :-D

Adani 2011.12.13. 10:49:04

@Nagymoli:

Uborkaszezonban elfér, sőt az lenen a legjobb, ha csak ilyen történetek meg képriportok lennének az oldalon, mert az azt jelentené, hogy más panasz nincs a MÁV-ra és minden flottul működik.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.13. 11:23:37

Énnekem a Kab-hegyről van egy kakis történetem.

két ember fent dolgozott a torony legtetején és egyikre rájött. Lejönni nem tudott,mert időre el kellett készüljenek a munkával az adásszünet alatt. Ezért aztán kipuccsított, és elengedte a szabadba, mondván a szél úgyis elviszi a bokrok közé, míg leér.
Nem vitte el. a dolog az UAZ szélvédőjén landolt.

Egyszer a járműjavítóban Dunakeszin, egyik nyári gyakorlat alkalmával a WC ejtőcsövét kicsit megbuheráltuk, minek eredményeképpen az egyik irányból komoly mennyiségű levegőt tudott a felső szintekre juttatni.
A büdös életben mégegyszer nem számolt senki levegőáramlást, de akkor amikor ezt a tettet elkövettük, mindenki bőszen lapozta a könyvét.
A kakilift apropója egy olyan gőzmozdonyos példa volt, ahol a mozdony menet közben tud vizet venni a sínek között futó vizesárokból.
Például a Flying Scotsman egy ilyen mozdony.
de.wikipedia.org/wiki/LNER-Klasse_A3
Az esetleges sikerről nincsen visszajelzésünk.

Adani 2011.12.13. 12:08:35

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Nem vasutas ugyan ,de szarós történet, így félig témánál van.

Erdőbe jött rá a szükség a főhősre és talált egy egy felhagyott táborhelyen egy rozsdás víztartályt tetején egy pont megfelelő lyukkal na gondolta, csináld-magad WC, ráült a lyukra aztán nosza hadd menjen. A tartályba befészkelt lódarázs kolónia viszont zokon vette a vegyi támadást és ők is válaszcsapást mértek az alfelére. Még ha nem igaz a történet akkor is jól ki van találva, nem lettem volna a főhős helyében az tuti.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.13. 14:31:13

@Adani: "sarkainál megfogva óvatosan felemelte és zsupsz ki a vonatból."
Szerintem kicsit sántít. Ha én vonat fűtő volnék, akkor simán bedobnám a kazánba. Nem?