MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kérdőív a vonatokról

2011. december 07. - Vittore.

Thomas egyetemi tanulmányaihoz szeretné az olvasóink figyelmébe ajánlani a kérdőívét, akinek van egy kis ideje, az kérjük, segítse a munkáját a kitöltéssel!

Kedves Szerkesztő

egy kurzus beszámolóra írok a magyar emberek mentális eljutási térképéről vonattal különböző pontokra, megtenné hogy kiteszi a kérdőív linkjét a MÁV blogra?
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr353445039

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Miért fontos a mesehallgatás? 2011.12.07. 17:09:46

Share: Facebook Online mese A gyermekek épp úgy tele vannak problémákkal, gondokkal, mint a felnőttek. Számos kérdés foglalkoztatja őket, köti le figyelmüket és teszi kicsi lelküket

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2011.12.07. 11:13:54

A kérdésfeltevés lehetne pontosabb, pl. az autóval, busszal, vonattal gyorsabb kérdéscsoportban a legtöbb esetben vissza lehetne kérdezni: IC-vel, személlyel, zónázóval? :p

Pl. a Budapest-Cegléd etapot az IC ~55, a zónázó ~70, a hajnali mindenhol megállós személy ~80 perc alatt teszi meg. Az IC így gyorsabb mint a busz és kb. ugyanolyan gyors - ceglédi magasságokról beszélünk - mint az autó.

Pretoryan 2011.12.07. 11:33:32

ez így szerintem nem jó kérdőív! Mivel egy ember ritkán utazik az országban szerte szét, ezért a kitöltéséhez kevés az információ.

Vittore. 2011.12.07. 11:41:55

@Pretoryan: Szerintem ez valami ilyen mentális dolog, hogy mi van a fejünkben a kérdéshez társítva, bár én nem értek hozzá.

názmin (törölt) 2011.12.07. 12:17:48

Megnéztem ezt a kérdöivet de szerintem erre a válaszokat még körülbelül sem tudja sok ember ez olyan mintha én kérdezném köszeg,vasvár körmend, bük stb város elérhetöségét szombathelyröl persze lehet rá válaszolni csak meg kell nézni a menetrendet.

pbence 2011.12.07. 13:24:42

Az az 5 kérdés, amiben ilyen országos dolgokat feszeget a kérdőív, mind úgy kezdődik, hogy "Mit gondol". Úgy is kell válaszolni, tök értelmetlen lenne kinézni a menetrendből. Írja is a kérdőívkészítő, hogy "mentális eljutási térkép"-et akar csinálni. Nem értem, mi a problémátok a kérdőívvel.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.07. 16:34:07

@pbence: Az, hogy ha én TUDOM (mert rendszeresen járok arra), hogy Érdre kevesebb mint 30 perc, akkor mit jelöljek? (Martonvásár ~40 perc)

Pretoryan 2011.12.07. 19:00:49

@Vittore.: "Szerintem ez valami ilyen mentális dolog, hogy mi van a fejünkben a kérdéshez társítva, bár én nem értek hozzá."
ha így van akkor is rossz a kérdőív, mert nem fogja elérni a célját. Én is feladtam;

1. fogalmam sincs ezekről járatokról
2. hülyeséget nem akarok írni
3. utána nézni nincs időm

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.12.07. 23:08:48

Budapestről Érdre

Rákospalota és Budafok is Budapest. Egyik 4 km Érd központjától, a másik 24 km.

Nagymaros. Nagymarosra nincs is busz. Meg még pár helyre sem, lásd Cegléd, Nagykáta.

Pretoryan 2011.12.08. 06:51:55

rofl két commentem eltűnt, ez személyes vagy csak valami rendszerhiba van? :-) (utóbbit gondolom, mert nem voltam túlzottan szarkasztikus)

lyken 2011.12.08. 16:10:56

@Pretoryan: bloghu gyengélkedik. Néha úgy mutatja, mintha nem lennének kommentek. Aztán igen. Aztán megint nem.
süti beállítások módosítása