Zsolt a München-Bécs-Budapest Railjet járattal utazott és megdöbbenve látta, hogy a vonat annyira tele van, hogy a lépcsőn is ülnek az emberek.
Belföldre a járat csak pótjegyes, ami azt jelenti, hogy az elvileg extrább felszereltségű vonatra veszünk helyet úgy, hogy nincs pontos helyünk, mint az IC-knél. Az tényleg jó kérdés, hogy mivel nem számozott helyjegyet veszünk, akkor ez esetben a végtelenségig lehet kiadni a pótjegyeket?
Íme Zsolt levele:
Hello!
A tegnapi nap (2011. 07. 10) napján utaztam az egyik München - Wien - Budapest Railjet járattal (ami késett) amin felszállva megdöbbenve láttam, hogy a lépcsőn is utasok vannak illetve a vonat összes előterében utasok voltak.
Hogy egy nemzetközi vonaton milyen jó minőségi ugrás, hogy lépcsőn is lehet utazni azt nem tudom, de arról nem is beszélve, hogy az idetévedt külföldiek mit mondanak már megint a Magyarországon(ra) közelekedő vonatokról? Az is vilgos hogy belföldön csak pótjegy kell erre a vonatra, de mennyit adnak rá? Ha tehetné a máv a végtelenségig adná a jegyeket a járatra?
Visszatérve az utazáshoz... Megkerestem a jegyvizsgálót és megkérdeztem tőle, hogy valami igazolást lehet-e kiállítani arról, hogy elégtelen a szolgáltatási színvonal? A válasz egyértelműen nem volt. (Én eddig úgy tudtam, hogy a gép csak annyi jegyet ad ki amennyi hely van a vonaton)
Szóval egy kicsit felháborító, hogy egy nemzetközi járaton heringpartit csap a máv mindig. (hozzáteszem az ellenvonaton is lépcsőn utaztak az utasok)
Hajrá MÁV! Éljen a heringparti.
Köszi: Zsolt
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted!
Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |