Mivel legutóbbi Heti összesítőnk július 4-én jelent meg, így az elmúlt 3 hét bejegyzéseit egy hosszú, 3 összefoglalót átölelő bejegyzésben közöljük le. Emellett a tervek szerint ma elindul első hírlevelünk is, akit érdekel a dolog, iratkozzon fel bátran, ingyenes és bármikor le lehet róla iratkozni.
Július 5-én, kedden az oldalmenüben található Gyorsbeküldő segítéségével hozzánk érkezett rövidebb, külön bejegyzésben nem közölhető olvasói észrevételeket és kérdéseket hoztuk le. A kérdéseket állandó kommentelőink meg is válszolták: Rövid beküldések
Még ugyanazon nap, este raktuk ki a blogra az érdi 20-30 Egyesület sajtóközleményét, amiben az Egyesület az óvodát ért hozzászólásokra reagál. Arról a Harkály utcai óvodáról van szó, mely jelenleg egy 120 milliárd forintos vasútfejlesztés útjában áll: Az óvoda válaszol
Július 6-án, szerdán Marianna levelében arról írt, hogy egy átdolgozott munkanap után rohant az állomásra, s a pénztárosnő rábeszélte egy olyan vonatra, amely nem is állt meg a tervezett célnál. Mariannát végül férje vitte haza, kocsival: A pénztáros tévedett
Július 9-én, szombaton Norbert válaszlevelét olvashattuk, melyben a MÁV-Start ügyfélszolgálata reagált a kérdésekre. Csak emlékeztetőül, a fő probléma az volt, hogy az újfajta motorvonatok WC-je ha eldugul, lezárja a WC-t és ilyenkor az utasok WC nélkül utaznak, mert a vonat nem átjárható:Re: Leves
Még ugyanazon nap, este raktam ki egy bejegyzést, melyben jeleztem, hogy a Nyugati és Szolnok/Szeged között közlekedő vonatok hatalmas késéssel közlekednek. Ekkor még nem sejtettem, hogy a késés napokig tart majd és minden újság tele lesz velük: Hatalmas késések a Nyugati-pályaudvarnál
Július 11-én, hétfőn Andrea panaszolta el hétvégi útját, neki 2 és fél óra alatt sikerült levonatoznia 50 km-t. Mivel valószínűleg ez volt az utolsó vonatos útja jó ideig, így mi csak sajnálni tudjuk, hogy nem kapunk több levelet tőle: Mínusz egy utas
Július 12-én, kedden F.-né tortúrája jelent meg, melyben üvöltő mozdonyvezetőről, szemtelen vasutasokról, a melegben rekedt vonaton ájuldozó utasokról és bömbölő gyerekekről kaphattunk részletes leírást: Üvöltő mozdonyvezető, szemtelen vasutasok
Még aznap, este egy kis válogatást közöltünk a látogatóink hozzászólásaiból, melyekben arról mesélnek, ki, hogyan élte meg a MÁV hatalmas késéseit. A hozzászólások java részét amúgy az Index is felhasználta az egyik címlapos hírében: A kommentelők is zokon vették
Július 13-án, szerdán reggel a Keleti-pályaudvaron jártam, ahol képeket csináltam, mert hosszú sor állt a mindössze 4 pénztárra várakozva. A kb. 80 ember még sokáig várakozhatott - az új irányító rendszernek hála, libasorban: Ez így kevés lesz
Július 14-én, csütörtökön Anikó levelét raktuk ki, melyben leírja, hogy hazalátogatva külföldről, előbb rossz jegyet kapott egy pénztárostól, majd később egy másik pénztáros 8000 Ft-tal kevesebbet adott vissza neki a jegyvásárlás után: Magyarország, én így szeretlek!
Még ugyanaznap este jelentettük be, hogy elindult hírlevelünk, melyet heti rendszerességgel tervezünk kiküldeni, s melyben a heti bejegyzés-összefoglalónk mellett a tagjaink vasúttal kapcsolatos magánhirdetései, illetve érdekességek is helyet kapnak majd: Elindult a hírlevelünk
Július 16-án, szombaton Laci javaslatait olvashattuk, melyben végigveszi az ütemes menetrendből eredő késéseket, s javaslatokat is tesz a megoldásukra. Emellett megemlíti még a kerékpárral közlekedőket érintő kényelmetlenségeket is: Logikusabb ütemezés, odafigyelés a kerékpárosokra
Július 17-én, vasárnap egy névtelen beküldőnk két olyan esetet is leír, amikor az utasok a MÁV-ot anyázzák, ám mégsem az a hibás. Az egyik esetben két vonatnyi munkás vár olyan vonatokat, melyről egy sem, illetve egy utas száll át, a másikban pedig egy VIP utas telefonálgatása után a lekésett vonat bevárja őt egy következő állomáson: Amikor nem a MÁV a hibás
Július 18-án, hétfőn Géza panaszkodott levelében, hogy a MÁV a 40 fokos hőségben is fűtötte a vonatát. Mivel a nyári kánikula amúgy sem jó dolog, így teljes szívvel együtt tudunk érezni a levélíróval: A MÁV a legnagyobb hőségben nekiáll fűteni
Július 20-án, szerdán egy Blikk hírre hívtuk fel az olvasóink figyelmét, melyben arról van szó, hogy a MÁV Utasellátó egykori igazgatójának barátai ingyen utaztak nemzetközi vonalakon. Emellett találtak furcsa megbízási szerződéseket is, ami miatt feljelentést is tettek: Ingyenes nemzetközi útak a MÁV Utasellátó egykori főnöke barátainak
Július 21-én, csütörtökön Imre gyorsbeküldését tettük ki, melyben leírja, hogy mióta az őrbottyáni háza mellett futó vasúti sín dilatációs hézagát módosítottál, azóta a naponta elhaladó mintegy 50 vonat földrengésszerű hatást kelt: Képtelenség a vasútvonal mellett élni
Július 22-én, pénteken T. levelét közöltük, melyben leírja, hogy szüleit átszállíttatták egy másik vonatra úgy, hogy a vonat nem peronos vágányra állt be, illetve az átszállás közben teljes sebességgel elrobogott mellettük egy IC is. Az esetet továbbítottuk a MÁV-Start-nak, kíváncsian várjuk a válaszukat: Veszélyeztették az utasokat?
Még ugyanazon nap, este tettük ki azt a kis közleményt, melyen jelezzük, hogy ezentúl az érdekesebb/fontosabb, esetleg a beküldők által még nem beküldött leveleket továbbítjuk a MÁV-Start ügyfélszolgálata felé: Újra elküdljük a leveleket a MÁV-Start felé
Július 23-án, szombaton ismét csak a gyorsbeküldővel érkezett írást jelenítettünk meg, melyben a beküldő elpanaszolja, hogy hosszú ideig rákészülve egy képre, az érkező vonat vezetője rontotta el azt az idióta mutogatásával: Mutogatós mozdonyvezető
Még ugyanazon nap, este kikerültek a legújabb gyorsbeküldések, hiszen a fő alapelvünk az, hogy minden nekünk beküldött panaszt, észrevételt megosztunk az olvasóinkkal, amennyiben a tartalma azt engedi: Rövid beküldések
Július 24-én, vasárnap raktuk ki azt a levelet, melyben Péter nem érti, ha a MÁVINFORM közleményében azt állítja, bizonyos vonatok nem közlekednek, akkor hogyan találjuk ki, melyek is nem közlekednek majd, ráadásul az Elvira szerint az összes vonat közlekedik: Most akkor közlekedik, vagy sem?
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |