Ez a bejegyzés hivatott ismét összegyűjteni azokat a rövidebb olvasói beküldéseket, melyeket az oldalmenüben található gyorsbeküldővel kaptunk
Nem is húzom tovább a dolgot, íme:
1.
Sziasztok,
A héten többször is téma volt az állomás ""kapacitásprobléma"". Ez Vácon is így van. A 75 (Vác-Balassagyarmat) vonalon utazom lassan 10 éve napi rendszerességgel, egy héten legalább 2x,megállítanak a jelzőnél minket.Amikor az állomásra beérünk kb. 2 vonat van a 9 vágányon tehát nem hiszem, hogy kapacitás miatt nem tudnak beengedni minket. Ilyen esetekben nem ritka, hogy a csatlakozó vonatot az orrunk előtt engedik el. Pedig ha nem állítanának meg minket minden gond nélkül elérnénk ( emiatt néha komolyabb 10-15 perces késést is összeszedünk)... nem egy ember emiatt nem ér be a munkahelyére.
Na ez mi ha nem szivatás?...
Üdv,
Lacimaster
2.
10%-ot fizessenek a MÁV nyugdíjasok... Tételezzük fel, csak 1 forintot fizessenek. A díjmentesség és az 1 forint között látszólag alig van különbség.
És itt már el is vesztettük a csatát. Mert precedens lett teremtve.És azután bármikor emelhető 10, 20, 30...100%-ra.
Hát senki sem látott még a saját életében ilyet? Felhívom mindenki figyelmét Magyarországon élünk.
Az első Ic vonat pótjegye 35 forint volt. Most mennyi? Mi drágult ezen ennyit?
A Máv nyugdíjasok igazoványkérő csomagja. Ha a munkavállalóktól legalább százszor nem kérte el a MÁV ezeket az adatokat, akkor egyszer sem. Nincs a Mávnál számítógép? De van több ezer!
3.
Minap vettem észre, hogy eltörölték a Déli pályaudvaron a nemrég bevezetett, állítólagosan a sorban állás idejét drasztikusan csökkentő "egysoros sorban állás" módszert. Legalább is az utasokat nyájként terelő oszlopok már nincsenek sehol sem. Én személy szerint nem is bánom, mivel ha a pályaudvar 20 pénztárából csak 2 van nyitva, felesleges egy ilyen rendszer sikerében bízni.
4.
Milyen címre lehet panaszlevelet küldeni? (Ahonnan választ is kapok)
A tegnapi nap majdnem 4 óra alatt sikerült hazaérni Agárdról! Felháborító körülmények, szemtelen vasutasok, életveszélyes vonatok!
5.
Nem tudja véletlenül valaki, tényleg van-e szó arról, hogy a Kunszentmiklós-Tass vonalon közlekedő kohószökevényeket lecserélik? Az egyik utas "biztos" forrrásból tudja, hogy most időnként azért jár csak 2 kocsi, mert felújításon van a többi, de a MÁV-tól hiába kérdeztük, válasz nem jött.
6.
Én csak azt nem értem, hogy ha már ennyi késés van, mi a jóistennek nem lehet kitenni a MÁVSTART weboldalára ezt: http://iemig.mav-trakcio.hu/3.0/
Legalább ti tegyétek ki ide a főoldal tetejére jól látható helyre, nem értem miért titkolja a MÁV hogy ilyen is létezik.
7.
Üdv,
csak a fűtéssel kapcsolatban szeretném megerősíteni az egyik beküldő élményét, valóban, a Lajosmizsei járaton is tapasztaltam, hogy azokon a nagyon régi járatokon, ahol egy kicsit az ülésbe is be van vezetve egy kis hő, ment a fűtés. Bár amikor ott voltam nem volt nagyon erős, de sokkal melegebb volt a fűtőtest mint bármelyik fém része a vonatnak, egyértelműen megállapítható volt hogy fűtöttek. Természetesen amikor a vonat állt a hőség elviselhetetlen volt.
fac
8.
Nemzetközi jegyet (bécsi kirándulójegy) lehet dátum nélkül előre venni?
(9.
ma afehérgyarmat eger viszonylatban közlekedö6522számu személy lerohadt de viszont se busz hejette se segéjgép csak a rá 2óra múlva közlekedö szeméj)
10.
Kedves Vittore!
A ""sztrájk a cseh vasutaknál"" poszt, illetve ""MÁV start hírek"" box kapcsán jutott eszembe, hogy talán célszerű lenne feltenned egy http://iemig.mav-trakcio.hu/ és elvirá-s linket is valamelyik dobozba - csak, hogy az errejáró mindig láthassa, miben mókuskál épp a vasút. Persze ze csak ez ötlet.
üdv:
sirdavegd
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! Elindult hírlevelünk, ha érdekel a vasút, vagy olvashatónak találtad ezt a bejegyzést, akkor kattints ide, és olvasd a részleteket! |