Szinte hihetetlen, milyen gyorsan megy az idő, ebben a bejegyzésben ismét eljött a már szokásos (hosszú)heti összefoglalás ideje. Ma az Új MÁV Blogon 2011.06.15. és 06.25. között megjelent bejegyzéseket tekintjük át.
Június 15-én, szerdán egy hírt közöltünk le, mely szerint kikerült a MÁV tavalyi vesztesége. A nem konszolidált veszteség elérte a 35,83 milliárd forintot: 35,83 milliárd a MÁV tavalyi vesztesége
Június 17-én, pénteken József levelét olvashattuk, aki arról írt, hogy hitt a kampánynak, letette az autót és vonatra váltott. A késéseket már ennyi idő alatt is kezdi megszokni, azonban zokon vette, hogy egy már késő IC miatt további késést halmozott fel a vonata: Tedd le az autót, válts vonatra!
Június 18-án, szombaton egyfajta kedvezményes jegyvásárlásról adtunk hírt, melyet László küldött be. Ő elmesélte, hogy az Esztergom-Budapest vonalon gyakori, hogy egy hangos társaság száll fel, és a kalauz úgy próbál megszabadulni tőlük, hogy néhány megállóra szóló, olcsóbb jegyet ad nekik: Kedvezményes jegyvásárlás
Június 19-én, vasárnap Horvi a blog segítségét kérte ahhoz, hogy elérje, Tatabányán végre kapcsolják le nappal a világítást. Akkor feltettük a kérdést: a pazarlásért felelős személy vajon felel majd a kárért? Turn out the lights!
Június 21-én, kedden Miklós hosszabb levelezését olvashattuk a MÁV-val, melyet több személlyel folytatott, s melyben megoldást javasolna a késéseket kísérő utastájékoztatási hiányosságokra: Ügyfélszolgálat
Június 22-én, szerdán Miklós újabb levelét közöltük le, melyben beszámolt arról, hogy válasz érkezett a levelére. A levél egy kissé más volt, mint amit várt, neki ugyanis annyit írtak vissza, hogy köszönik levelét, de ők a MÁV Zrt., Miklós lesz szíves legközelebb a MÁV-Start Zrt-nek elküldeni a levelet: Re: Ügyfélszolgálat
Június 23-án, csütörtökön Tuti levelében arról panaszkodott, hogy a MÁV direkt szivatja az utasokat, hiszen a beérkező IC-t nem várja be a csatlakozó IC, hanem 3 perccel korábban elmegy: Utasbarát MÁV menetrend
Még ugyanezen nap este került ki az a bejegyzés, melyben a blog oldalmenüjében látható, gyorsbeküldő űrlap segítségével beküldött olvasói észrevételeket, véleményeket tettem ki: Gyorsbeküldések
Szintén esti hír volt, hogy egy óvoda áll a Kelenföld és Tárnok között felépítendő kétvágányos vasútfejlesztés útjában. A 120 milliárdos projekt most azért áll, mert az érdi önkormányzat kevesli az óvodáért felajánlott 61 millió forintot: Óvoda áll a 120 milliárdos vasútfejlesztés útjában
Június 24-én, pénteken egy szakértői levelet hoztunk le, melyben egy magas szinten álló tervező mondta el részletesen a válaszokat Tuti felvetésére. Ebből kiderült, hogy sajnos néhány ember megszívhatja a csatlakozásokat, amikor a többség igényeit kell kiszolgálni. A jövőben is várjuk a MÁV -hoz köthető szakértők hasonló leveleit: A MÁV tényleg utasbarát
Június 25-én, szombaton egy régebbi levelezést mutattunk be, melyben Bence kifogásolta a MÁV felé azt, hogy a tavalyi sztrájk miatt 3 nappal meghosszabbodott bérletét a kalauz érvénytelennek titulálta, s ezért büntetést adott neki. A történet jól végződött, Bencétől 9 hónap után elnézést kértek és törölték a büntetését: Happy end
Új partnerünk ajánlataiból személyesen kiválogattuk azokat a linkeket, melyek nem hitellel, gyorskölcsönnel, porszívóügynökséggel foglalkoznak, hanem mondjuk kedvezménykuponokkal, lakástakarék-pénztárral és más nem ügynöki dolgokkal. Ha téged érdekelnek ezek az ingyenes dolgok, akkor itt megtalálható a rendszeresen frissített lista. A lista alatt a kommentekben lehet véleményezni, esetleg új kedvezményt ajánlani. |
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! |