Hát ez vicc a köbön, a tegnapi, Ügyfélszolgálat című bejegyzésünk után Miklós ismét írt, van fejlemény. Persze ne várjunk sokat, mert a MÁV-nak küldött levélre visszaírták, hogy köszi, de küldd tovább a levelet a MÁV-Startnak, kedves barátom..
Ez még eddig oké is, mert jogilag már nem egy cég, de ha éppen nem személyszállítással kapcsolatos panaszunk lenne, akkor először irány a Google, és keressük meg az illetékes irodát? Kicsit olyan magyar narancsos ez is: kicsit vasút, kicsit máv, de mégsem a MÁV Zrt...
Íme a levél:
Tisztelt Vittore!
Még annyit fűznék hozzá a levelemhez, hogy a panasziroda@mav.hu -ra írt levelemre a következő kaptam válaszul:
"Tisztelt * Miklós!
A MÁV Zrt. panaszirodájához irt e-mailjeit megkaptuk. Mivel Ön a MÁV-START Zrt. szolgáltatásait kifogásolja, mi érdemben nem tudunk intézkedni, csak továbbítani azt a MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálata részére. Valamennyi megkeresésére Tőlük kaphat választ.
Üdvözlettel:
Dr. Siska Judit"
Kérésemre a hölgy továbbította az illetékes felé a levelemet. (egyébként nem egészen értem, hogy a két vállalat hol válik külön.) A panaszomra azóta egyébként válasz nem érkezett!
Üdvözlettel.
* Miklós
Partnereink által, az Új MÁV Blog olvasóinak biztosított kedvezmény:
Veled is hasonló történt? Történeted, észrevételed, fontos közlendőd van, mely megjelenthet itt, az Új MÁV Blogon? Az e-mailt az ujmavblog@gmail.com címre küldheted, és mi kitesszük történeted! |