Máté április 1-én írt levelet a Máv-Start Zrt. ügyfélszolgálatának:
Tisztelt MÁV-Start Ügyfélszolgálat!
A mellékelt képek szerintem beszédesek lesznek. Rajtuk egy BZmot motoros kocsijának egyik (és sajnos nem egyetlen) rohadásnak indult ablakkerete látható.
A mai munkából hazafelé utazás során nem először találkoztam ezzel a szerelvénnyel (sajnos buta mód a lajstromszámát megint elfeledtem felírni), de a falumon keresztülhaladó vonalon nem ez az egyetlen ilyen rossz állapotban lévő vagon. Főképp a motorkocsikon lehet ilyen amortizációt megfigyelni, pár éve már látjuk hogyan nőnek a lyukak a kiszolgált BZmot-ok külső és belső burkolatain. A piszkos kárpitok miatt nem szándékozom külön szót emelni, azokat sajnos az évek során megszoktuk errefelé.
Vonalszám: 78 (Aszód-Balassagyarmat)
A képek a ma este Aszódról 19:50 perckor (menetrend szerinti időpont) induló szerelvény első kocsijában készültek
Nem szeretnék közönséges lenni, és megértem, hogy a főbb vonalakra kellenek az újdonságok, az új beszerzések, de szerintem lassan ideje lenne a szárnyvonalakon élőkre is gondolniuk, mi is ugyanúgy megvesszük a jegyet és a havi bérletet az ingázáshoz...
(Ezzel kapcsolatban a Pekingi olimpia egy tényfeltáró képe jut eszembe, ahol az új és gyönyörű stadionok mellett álló reklámtáblák takarásában ott állnak a szegénynegyedek rozzant viskói...)
Tisztelettel kérem Önöket, hogy valamilyen ráhatást gyakoroljanak az illetékes járműjavítóra, hogy ezek a véleményem szerint a 21. századi viszonyok közt megengedhetetlen hibák ne ismétlődjenek meg. Sajnos az ilyen mértékű rohadást a magam részéről csak szándékos hanyagságnak tudok tekinteni, ami így a nyári időszak közeledtével igen csak súlyos gondokat okozhat. Képzeljék csak el: véletlen egy kedves utastársam figyelmetlen, és nekidől ennek a felületnek, és egy felületi sérülésből is könnyen vérmérgezést kaphat nem csak a rozsdás fém, hanem a kilógó szigetelőanyag szemcséi miatt is.
Tehát ismét tisztelettel kérem a helyzet orvoslását, szerintem nem elszigetelt jelenségről írtam
A levelet természetesen másolatban küldöm a "MÁV-Megint Állunk Vazze" blog szerkesztőjének is.
Válaszukat várva,
Tisztelettel,
******* Máté
És akkor a csatolt képek, a képekre kattintva megtekinthetőek új ablakban is:
Máté április 27-én újabb levelet küldött:
Szervusz Viktor!
A múltkor küldött "BZMOT rohadó ablakkeretekkel" sztorihoz megjött a MÁV válasza, magam is meglepődtem, mivel lényegi történést vetít előre.
Ha gondolod majd csapd hozzá a bejegyzéshez!
Üdv,
Máté
-----------------------------------------------
Tisztelt ...!
Köszönettel vettük a Társaságunk részére elektronikus úton tett bejegyzését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:
Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatban kellemetlen tapasztalatokra tett szert, melyért ezúton kérjük Társaságunk nevében szíves elnézését. Az észrevételében jelzett 33518-as számú járatunkba sorozott – Ön által is jelzett – Bz mot 314-es, és Bz mot 313-as számú kocsik soron következő fővizsgája 2011. második félévében lesz esedékes, így legkésőbb annak keretében a kocsik belső karosszéria javítása is megtörténik.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy 2011-ben összesen 6 darab balassagyarmati Bz motor fővizsgája történik meg, melynek eredményeként jelentősen javulhat szolgáltatásunk színvonala.
A vonalon közlekedő Bz motorvonatokra vonatkozóan, az ülések kárpittisztítását soron kívül elrendeltük, azok jövőbeni rendszeres elvégzésére és minőségére kiemelt figyelmet fogunk fordítunk.Megkeresését köszönve bízunk benne, hogy a későbbiek folyamán elégedett utasaink között üdvözölhetjük Önt.
Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el: http://hirlevel.mav-start.hu/.
Üdvözlettel:
D.Á.
ügyfélkapcsolati szakelőadó