Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A 2010. november 20-án a meneterend szerint Dunavarsányból 04:46-kor induló 3729-es számú járatukon történt esettel kapcsolatban szeretnék panaszt tenni.
A vonatra Dunavarsány megállóhelyen szálltam fel. Mivel ekkor az állomáson nincsen jegykiadás, a jegykezelőtől kértem teljes árú jegyet Soroksár állomásig. Az úr közölte, hogy a jegyem 245 forintba kerül majd, mire én figyelmeztettem, hogy 365 Ft-ot szoktam fizetni. Ránézett a jegykiadó készülékre, majd közölte, hogy 468 Ft. Akkor újfent figyelmeztettem, hogy Dunavarsánytól Soroksárig a teljes árú jegyért 365 Ft-ot szoktam fizetni. A jegykezelő elém tartotta a gépet, hogy nézzem meg, hogy 468 Ft áll rajta. A készüléken semmit sem lehetett látni, erre újra elismételtem, hogy Dunavarsánytól Soroksárig kérem a jegyet, és hacsak nem emelkedett az ár, akkor ez 365 Ft.
Ettől függetlenül az úr kiállított egy jegyet, és elkért még 100 Ft-ot a korábban átvett 365 Ft mellé. Mikor a kezembe adta a jegyet, akkor láttam meg, hogy Soroksári út állomás szerepel rajta. A többi utassal nem foglalkozott, csak elindult kifelé a kocsiból. Amikor utána szóltam, hogy nem Soroksári útig kértem a jegyet, mintha észre sem vette volna, amit mondtam, távozott. Ez már a harmadik ilyen esetem volt ezzel a jegyvizsgálóval. Minden esetben hiába kértem csak Soroksárig a jegyet, mindig csak Soroksári út-Dunavarsány vagy Dunavarsány-Soroksári út viszonylatban volt hajlandó jegyet kiállítani, többszöri kérés, figyelmeztetés ellenére is. A legutóbb a vonaton megváltott, téves viszonylatban kiállított menetjegyem sorszáma:
162041448
Kérném az eset kivizsgálását, az érintett alkalmazott felelősségre vonását, tájékoztatást az eredményről, valamint azt, hogy az ilyen és ehhez hasonló eseteket próbálják elkerülni a jövőben. Ezen levél másolatát továbbítottam a MÁV Figyelő blog számára.
Tisztelettel:
M.-né V. Mária