Sziasztok!
Ma gyanúsan kevésnek találtam az egyenlegemet, amit egy kártyás vásárlás után SMS-ben kaptam.
Felmentem hát a bankom internetes felületére és azt láttam, hogy a hétvégén, interneteten vásárolt vonatjegy árán kívül a MÁV-Start Zrt. még levonogatott 3 másik összeget, összesen kb. 13.000 Ft-ot. (Erről SMS-t sem kaptam, azt hiszem azért, mert "csak" zárolódtak a számlámon ezek az összegek .)
Felhívtam a MÁV direktet, ahol rögtön ismerősnek találták a problémát, a kisasszony rögzítette a panaszomat, majd javasolta, hogy 15 nap múlva vagy akár már(!) 1 hét múlva fáradjak be a bankomba és érdeklődjek, hogy elindult-e már a zárolt összeg feloldása. Itt kissé türelmetlen lettem, hogy ha ők hibáztak, akkor miért is fáradjak bárhová és miért ilyen sokára. Valamint, ha tudtak a rendszer hibájáról, akkor miért nem kezdték el orvosolni automatikusan. (Aznap - május 9 - ugyanis több ezren járhattak így.)
Nos megtudhattam, hogy a rendszer, szerinte, nem olyan fejlett, hogy a hibás levonásokat azonosítani tudja, a 15 nap az szabály, a befáradást meg csak úgy javasolta jószándékkal, mert ő bizony utána nézne a számlájának, ha vele történne ilyen. Még udvarias kritikusként felvetettem, hogy lehet, hogy ha egy elnézést is mondott volna, nem lennék felháborodva, de a MÁV-Startnál még valószínűleg nem járt olyan tréning-cég, ahol ügyfélnyugtató kommunikációs stratégiákat tanítottak volna (vagy a kisasszony lógott az óráról).
Végül beláttam, hogy nem vele kéne vitatkozni, megköszöntem a segítségét...
Szerintetek lehet ilyenkor kártérítést kérni vagy kamatot vagy tényleg ennyi? Levontak valamennyit, mert meghibásodott a rendszer, és ha szólok, akkor majd visszakapom és kuss, örüljek, hogy ilyen segítőkészek és azonnal felvették a panaszomat (ilyen is volt az érvek között :-))
Üdv:
B.K.