Még januárban írtunk arról, hogy a vonat otthagyta az utasokat a peronon. Olvasónk panaszleveléra a mai napig egy sor válasz nem érkezett. Pedig már azóta már eltelt lassan 60 nap is. Bocsánat jött válasz, havonta egy-egy:
2010-02-27:
"Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének vizsgálata folyamatban van. A végleges válaszlevelünk megérkezéséig szíves türelmét és megértését kérjük."
2010-03-18:
"Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének vizsgálata folyamatban van. A végleges válaszlevelünk megérkezéséig szíves türelmét és megértését kérjük."
Ja és két különböző "ügyfélszolgálati szakértőtől".
Most kicsit elgondolkoztam. Milyen párbeszéd folyhat, amikor a szerencsétlen user megpingeli az ÜSZ-t.
"hé Juli, már megin' írt ez a csávó!"
"Jó' van Pityu, válaszd ki a GY/M/START-2534831486531-M/123-Béla sablont és küldd el neki, de ne felejtsd el átírni a feladót! Ez majd biztos lefoglalja egy ideig..."
MEGASZÁNALOM!!!!!
Kedves Georgejr!
megköszönve korábbi pozitív hozzáállásodat, jelezném, hogy a MÁV-hoz eredetileg 2010. január 28-án elküldött panaszomra a mai napig se érkezett válasz, csak a mondhatni "semmitmondó" szokásos típusválasz, abból viszont 2 is. Legutóbbi levelemet mellékelem:
Üdv,
Micimackó
Tisztelt MÁV!
2010. január 28-án küldtem egy panaszoslevelet a MÁV-Start honlapon keresztül, melyre érdemi választ azóta sem kaptam. Egyszerű utasként nem gondolom, hogy annyira bonyolult problémára kívántam volna rávilágítani, amit 2 hónap alatt se lehetne megoldani. Emlékeztetőül arról volt szó, hogy Vecsés-Kertekalján a vonat hamarabb elindult, semmint az utasok le- és felszálltak volna. Egyszerű utasként a jegyvizsgálót (akinek le kellett volna szállni és indítani a szerelvényt) és a mozdonyvezetőt (akinek indulás előtt nem ártott volna kinézni) figyelmeztetni kellene, hogy a munkájukat lennének szívesek az előírásoknak megfelelően végezni ...
A honlapon az szerepel, hogy a válaszadási idő 15 nap - ehhez február 27-én (azaz a megjelölt határidő kétszeri elteltével!) kaptam egy közbenső levelet, melyben tájékoztatnak, hogy az ügy bonyolultsága miatt csak később kapok választ.
Válasz helyett 2010. március 18-án újabb közbenső levelet kaptam, ami tartalmában szóról szóra megegyezik az előzővel, csak az aláírója más. Ezzel a levéllel az a gondom, hogy nem lehet tudni, hogy mire is vonatkozik, miután időközben egy másik ügyben is panasszal fordultam Társaságukhoz.
Tisztelettel azt szeretném kérdezni, hogy - a formaleveleken túl - az eredeti panaszommal kapcsolatban, mi történt az előző két hónapban???
Tisztelettel:
Micimackó