MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Sztrájk lesz

2010. január 13. - georgejr

Ezennel bejelentem, hogy holnap 7 kor indulok autoval Piliscsabarol Budapest 3. kerulet, Montevideo-Kolosy ter kornyekere.

Utvonal: Piliscsaba-Pilisszentivan-Solymar-Auchan-ürömi elág-Bécsi út- Kolosy tér.

2 embert el tudok vinni ezen a vonalon.

Akit erdekel jelentkezzen itt. Vagy alljon az erintett vonalon buszmegallokban MAV BLOG tablaval a kezeben. Ha betelt a letszam senkit nem tudok felvenni.  

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr731669063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.01.13. 13:21:06

Szerintem töbet értél volna, ha pluszban leírod a sztrájk időtartamát:

Reggel 4-8-ig.

Tényleg fejbe kellene lőni ezt a Gaskót...

petya.bacsi 2010.01.13. 13:28:11

4 és 8 között. Mikor vidékről a munkásember indul gályázni. Ügyes.

Gaskó a sztrájkoló vasutasok formáció is back. Az embereknek viszont egyre inkább tele van a tökük...

A Gyula 2010.01.13. 14:10:40

@petya.bacsi: Miért nem csatlakozik ilyenkor a magánszektor is? Mindenkit nem lehet kirúgni, ha lenne összefogás, de a magadfajta csak szitkozódni tud, a rendszer kiszolgálói vagytok és nem mertek tenni ellene semmit se.

Adani 2010.01.13. 14:18:20

A VDSS akcióban, de sztem nagyobb lesz a füstje mint a lángja 4 órás sztrájk még ha 8-ig nem is indul semmi utána akkor is helyrerázódik a dolog délutánra. Többen késni fognak a suliból meg a munkából ez igaz ,de 1x ki lehet bírni másrészt igazolt távollétnek számít, tegnap nekünk is elmondták ,h ha nem késünk vagy nem tudunk bejönni nem baj igazolt távollétnek számít

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.01.13. 14:21:01

@A Gyula:
Azért mert mint te is tudod a magánszektorba nincs vagy meglehetősen gyenge szakszervezetek vannak.
Az is csak a MÁV-nál történik meg, hogy a próbaidő alatt kirúgott kalauzt szakszervezeti közbenjárásra visszaveszik!! Amikor a próbaidő alatt minden indoklás nélkül elbocsátható a munkavállaló!

Tudod,általánosságban egyetértek a mávval,de gusztustalan amit a máv szakszervezetek, de különösképp a vdszsz csinál!

petya.bacsi 2010.01.13. 14:32:36

@A Gyula: Miért csatlakoznék? A vita a BKV és a BKV-s szakszervezetek között van. Mi közöm van nekem az ő konfliktusukhoz, azt mondd meg nekem. Szolidáris vagyok velük, mert a BKV-s sztrájk miatt nem hőbörgök, és meg is értem a követelésüket. Remélem meg tudnak egyezni.

Mellesleg kedves A Gyula, a magamfajtának több esze van, hogy olyan dolgokba üsse az orrát, ami nem tartozik ránk.

A sztrájkot és a szolidaritást nem én járattam le... nem én sztrájkolok mindenért, lezüllesztve a sztrájk tekintélyét. Tudod, a sztrájk és a szolidaritás szép dolog, csak mára az ember rögtön a vasutasokra asszociál.

Gondolkozz a buksiddal, hogy ez vajon jó-e...

Kheopsz · http://giza.eg 2010.01.13. 14:37:48

Nagyon remélem, hogy a Volán benyújtja majd a számlát a BKV-nak is, meg a MÁV-nak is, hogy fuvarozgatja az ő utasaikat ingyen!
Hadd legyen már a Volános utasoknak is jó, hátha vesznek még új buszokat belőle nekünk... :)

petya.bacsi 2010.01.13. 14:38:11

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző:
"Az is csak a MÁV-nál történik meg, hogy a próbaidő alatt kirúgott kalauzt szakszervezeti közbenjárásra visszaveszik!! "

Ez azért szégyen szerintem. Próbaidő alatt kirúgható INDOKLÁS NÉLKÜL, de persze a MÁV-nál a szakszervezet viszi a vadászpuskát. Szégyen, és röhej!

A Gyula 2010.01.13. 14:44:42

@Adani: Jó ok a kimaradásra... :D

A Gyula 2010.01.13. 14:45:40

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: "Azért mert mint te is tudod a magánszektorba nincs vagy meglehetősen gyenge szakszervezetek vannak. "

Miért törődnek ebbe bele?

Adani 2010.01.13. 14:58:38

@petya.bacsi:

De miért is rúgták ki? Nem végezte jó la munkáját? Ha így történt akkor gyalázat, h visszavették a szakszervezet miatt. De ha nem erről volt szó, akkor egyetértek. Ez a próbaidős kirúgás lehet, h törvényes, de h nem etikus meg morálisan sem az igazi az tény.

Engem is rúgtak már ki indoklás és ok nélkül az első munkahelyemről. Ráadásul ott 6 hónapos próbaidővel vettek fel. 4 hónap után pedig annak ellenére, h semmi panasz nem volt a munkámra, ráadásul azonnali hatállyal. Legalább azt törvénybe lehetne iktatni ,h próbaidő alatt is köteles legyen a munkáltató szólni legalább 3-4 héttel előbb, h bocs, de nem kellesz hó végén repülni fogsz. Akkor már kereshetne munkát. Az én esetemben pl. emiatt estem el egy munkától.

Ha a visszavett kaller is hasonló cipőben járt akkor örülök ,h elérték ,h vegyék vissza. Aki meg kirúgta az szarjon sünt.

petya.bacsi 2010.01.13. 15:13:51

@Adani: nem tudom pontosan, de nem olyan volt, hogy próbaidős volt, és már rögtön sztrájkolt? valami ilyesmi rémlik.

ákibard, georgejr, többiek? mire emlékeztek? :D

lurkó 2010.01.13. 15:39:36

@petya.bacsi: Jól emlékszel. De nem vettek visza mindenkit.

lurkó 2010.01.13. 15:46:23

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: mióta nevet váltottál stilust sajnos nem. Lassan ott tartunk hogy visza sirjuk a kommunizmust... Mikor lesz itt végre politikai irányitás nélküli egyéni vélemény? Mikor lesz végre az egyének fejében is rendszerváltás? Egyfolytában azt szapuljátok aki ki mer állni olyan dolgokért ami normál demokráciákban telljesen természetes.

bigway 2010.01.13. 16:14:42

@lurkó: "Lassan ott tartunk hogy visza sirjuk a kommunizmust..."
Van igazság benne!

kenshikun 2010.01.13. 16:41:30

@Adani: Ja, nekünk most küldték e-mailben a terembeosztás után egy mondatban, hogy ők ugyan nagyon sajnálnak minket bejárókat, de ha nem érünk be attól az még igazolatlan távollét... drótszamár mindenesetre már megolajozva és felfújt gumikkal vár reggel...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.13. 17:03:50

Mikor fogom vegre latni a hiradoban, hogy par felduhodott vasuton utazni vagyo ember jol megverte Gasko Istvant???

A Gyula 2010.01.13. 17:26:13

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Nem únjátok még ezt a hogyan verjük agyon Gaskó témát? Ha ennyire zavar, miért nem teszed meg magad, vagy a magatok fajta, akik mindig csak ezt szajkózzátok? Szájkaratéban mindannyiótok profi az fix... :D

mizrolist 2010.01.13. 18:20:47

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: tekintve, hogy Gaskó a pályaudvarok közelébe sem megy, nem mostanában.

ZBR 2010.01.13. 18:32:32

@A Gyula:
Nem kell beletörődniük. Alapíthatnak szakszervezetet. Majd kirúgják őket, ha sztrájkolgatnak. Felvesznek mást, van ezer ember. Ja, azok is sztrájkolnának szerinted?

Akkor a multi utolsó lehetőségként szépen elbúcsúzna az országtól. Vinné magával a kis tőkéjét. Úgysem olyan nagy öröm itt multinak lenni, mert sok az adó, elképesztő a bürokrácia, a dolgozók így is verik a palávert minden szir-szarért és amúgyis lopnak kicsi és nagy tételben egyaránt. És annyira nem is nagy piac, a brand szempontjából sem számít annyira.

Így már világos?

ZBR 2010.01.13. 18:34:23

@lurkó:
Azért a vasutassztrájk -AHOGY NÁLUNK CSINÁLJÁK- nem teljesen természetes és ilyen nincs Nyugaton.
Pontosan azért, amit írtál, a fejekben történő rendszerváltás hiányaként - a szakszervezetekben is.

Jamy000751 2010.01.13. 19:21:43

@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: milyen gusztustalan amit a szakszervezet csinál...Az nem, hogy a téli tüzelőt saját maguk vitték a munkahelyükre a dolgozók, hogy a MÁV ZRt. levelein oly jól mutató ISO9001 logót biztos kiérdemelték a pottyantós WC-kel, hogy a hóesésben gürcölő bakter egyetlen dicsérete, hogy miért nem naplózott rendesen, hogy a foglalkoztatási megállapodás ellenére százak kerültek az utcára, hogy az új egészségügyi törvény alapján, önhibájukon kívül állásidőre kerülnek dolgozók...!
Biztosan nem egyformán gondolkozunk!

lurkó 2010.01.13. 20:01:21

@ZBR: A magyar dolgozóknak szeretnénk elérni azt ami nyugaton természetes. Attól hogy nálunk volt egy rendszerbeni kisiklás az nem az ő hibájuk. Ugyanolyan életre és ugyanolyan életminőségre van joga mint bármely más nemzetnek európában. De a "rendszerváltásnál" valami kisiklott itt.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.13. 21:15:39

Gasko az M1-en az Este-ben.

Erdekes kerdeseket tesz fel a riporter.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.13. 21:18:39

Jaj de szepen beszel Gasko.
Menten elsirom magam es kuldok neki egy kis penzt.

Azt mondja, hogyha elhuzodik a BKV sztrajk akkor szolidaritasbol ok is sztrajkolnak.
(besegitenek az amugy is nagy kaoszba)

Koszonom Gasko Istvan!

lyken 2010.01.13. 21:32:29

"A szakszervezet elvileg országos sztrájkot hirdetett, azonban nem titkolták, hogy elsősorban a fővárosi, elővárosi vasúti közlekedés megbénítására törekednek."

Hát nem megható? Közünk sincs hozzá, de qrjunk ki az utasokkal. Just for fun. Gondolom addig se kell dolgozni? Vagy nem értem?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.01.13. 21:56:00

@lyken: Sajnos eleg szomoru, hogy ezt megtehetik.
Igy is eleget szivnak azok akik vonattal jarnak be Pestre melozni, most aztan vegkepp ellehetetlenitik a bejarast.

Napok ota kis tulzassal alig vannak emberek a hajnali otos cegledi szemelyen.
Gondolom a BKV sztrajkot a MAV is megerzi a bevetelein.
Most erre meg egy lapattal ratesz a VDSzSz.

Fogalmazzunk ugy, hogy a kenyeret ado kezbe harapnak.

Csak gratulalni tudok.

Darth Revan 2010.01.13. 22:00:58

@A Gyula:

Miert nem sztrajkol a maganszektor?

Mert ha egy maganceg tonkremegy, nincs mogotte az allam, ami a veszteseges termelest finanszirozza, igy nem csak a sajat allasat vesziti el, de nem lesz aki adot fizessen, amibol a MAV-os BKV-es vigan sztrajkolgat.

lyken 2010.01.13. 22:13:29

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Ez van. Ha bejön a full sztrájk akkor addig átülök kocsiba. Oszkáron lehet nézelődni mindenkinek. Egy autós se lesz boldogtalan, ha pestre menet megoszlik a benzinköltség.

dontals 2010.01.13. 22:24:09

@lurkó: hát nem kedves, nagy tévedésbe vagy, normál demokráciában egyáltalán nem természetes olyan dologért sztrájkolni, amihez voltaképpen semmi közük nincsen. egy normális demokráciában egy normális vasutas nem kezdene sztrájkolni, egy másik (amúgy 90 milliárdos adósággal rendelkező) cég dolgozóinak pulykapénzéért. ilyet csak itt lehet, ahol ilyen sok hülye van, ahol egy agyatlan, iskolázatlan buta öntelt senki akkor bénítja meg az országot, amikor akarja, mindezt önös politikai érdekéből.

SiKom 2010.01.13. 22:52:31

@dontals:
bárcsak a te fizetésed ötödét vennék el, megnézném én, hogy tetszene!?

lyken 2010.01.14. 07:18:52

@Sir Kommentor: Most kikről is beszélünk?

ZBR 2010.01.14. 11:04:48

@lurkó:
Igen, az emberek fejében volt egy kisiklás. Elvárásaik vannak, de nem teljesítik a kötelezettségeiket. Tisztelet a kivételnek...

Mozvez 2010.01.14. 11:39:44

@dontals: És hány sztrájolót láttál:)?
jobban mentek a vonatok, mint máskor:)

lurkó 2010.01.14. 18:45:51

@dontals: Akkor te nem néztél még távolabb a "vasfügönyön". Az hogy náluk ez már 60-70 éve lezajlott attól még megtörtént. Amikor sztrájkoltam nem a Gaskó érdekében és nem azért tettem hogy valaki ne tudjon elutazni oda ahova szeretne. Miért is nincs közöm ahoz hogy a munkám után menyi juttatást kapok? Ugyanis a sztrájk erről szólt. Az hogy a hiradások másképp tálalják az a politikai érdek. És a fentről irányitott vélemény.
süti beállítások módosítása