MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Vonatdobálás ismét trendi?

2009. november 05. - georgejr
Tolos a vonaton ült, amikor valaki(k) bedobták a vonat ablakát. Tényleg csoda, hogy senki nem sérült meg. Nem tudom megérteni ez miért poén? Még a 90-es években ebbe egy ember bele is halt, az eset után visszaesett a vonatdobálások száma, de úgy látszik ismét trendi....
 
Sziasztok!

Tegnap 2009.10.28 (9:03-as gyors) -án éppen utaztam Monorról a nyugatiba mikor Vecsés állomás után a gyorsvonat ablakát bedobta vki vagy valakik!
Hála a jó égnek senki nem sérült meg és én voltam az egyetlen aki látta hogy mi történt valójában!
Kényelmesen bambultam magam elé, mikor láttam, hogy vmi nagyon gyorsan közeleg az elöttem lévő ablakhoz. Szerencsére ösztönösen bevágódtam az előttem lévő két szék mögé, majd óriási csattanás és minden tiszta szilánk lett! Felnéztem és megmerevedett arcokat láttam és az előttem ülő hölgynek a csodának határos módján semmi baja sem esett! Szegény éppen olvasott és nem is láthatott semmit! A kalaúz éppen a robbanás pillanatában nyitott be a kocsiba majd moblon előreszólt a kollégájának aki lelassított! Felvették a jegyzőkönyvet és remélhetőleg (ezt már nem hallottam mert kijöttem a vagonból) értesítették a rendőrséget!
Nem hinném, hogy elkapták a kölköket vagy kölköt aki ezt csinálta! Sajnos az őszi szünetet úgy látszik nem sportolásra és kikapcsolódásra vagy tanulásra használják a diákok, de ezúton üzenem nekik, hogy:

- Gondolkodjanak már el, hogy mit is cselekednek, bárki megsérülhetett volna, vagy meghalhatott volna
- Remélem megkapjátok a sorstól a magatokét
- Megkérdezhetném, hogy ebben mi a poén??? had nevessük mi is rajta
- Ha vmi folytán úgy jönne h összefutnánk, hidd / higyétek el darabokra verem a pofátokat kis taknyok!!!

További szép napot!

Tolos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr791497691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2009.11.05. 10:02:22

Na igen egyeseknél nemzeti sport lett. Vésztőnél is dobáltak meg a vonatot hadd nem mondjam milyen környéken.

Az a baj ezekkel ,h nem lehet sok mindent tenni. Ha azonnal vészféket is húz valaki és megáll a vonat mire ez megtörténik már héthatáron túl van a tettes. Esetleg ha lenne gumilövedékes puska és mikor látszik ,h ott áll kővel a kezében akkor nevelő célzattal jól lábonlőni vele.

Törzsgyökeres szentesi 2009.11.05. 10:18:57

Nem lehet ellenük semmit sem tenni, mert nekik mindent szabad, hozzájuk nyúlni, vagy akár csúnyán szólni sem lehet.

Kopi3.14 2009.11.05. 11:05:25

@Adani: ne sugalld már, hogy a vonatdobálást egy bizonyos csoporthoz tartozó emberek követik el. Eddig jellemzően az elkapottak nem az ilyen környékhez tartozóak voltak, vagyis erős a jelzés, rossz utalásokat teszel. Avagy arra nem gondolsz, hogy a vasút környéke valahogy nem az elitek lakhelye, így a szegényebbek tudnak mellette lakni. Arra is gondolhatnál, hogy a dobálónak van két darab lába, amin járni képes, s pl. Véztő sem olyan kurva nagy település, hogy a település másik részéről át ne lehessen sétálni.

Tolostolos 2009.11.05. 11:49:16

Sziasztok!

Én írtam a beírást!
Én nem mondanám semmiképpen sem h cigányok tették mert nem láttam és hallomásból is tudom h főleg sajnos a kis iskolába járó kölykök csinálnak ilyeneket!
Én nem akarok semmi bőrszínre és csoportra szűkíteni, de:

Amekkora téglát dobtak, azt tuti h nem 12-13 évesek lehettek, mivel fel sem bírták volna emelni!
Ja és a lényeg, valaki magyarázza már el, hogy:

Mi ebben a poén???????

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.05. 12:10:09

Mi annak idején 2Ft tettünk ki a sínre és préseltettünk le :) Több értelme volt..

Adani 2009.11.05. 12:22:58

@Kopi3.14:

Vésztőn sőt Szeghalmon is elkapták őket és igen mozdonyszőkék voltak.

Nem sugallok én semmit, de ha 100 esetből 99-ben ők csinálják akkor azt mégis hogy nevezzem? Ezt amúgy egy miskolci vajda is nyilatkozta, h kérem ha 20 esetből 20-at cigány követ el akkor az minek nevezzük ha nem cigánybűnözésnek? Arabnak?

Elkapni még azért nehéz mert van lába és még ha azonnal meg is áll a vonat már messze jár addigra.

georgejr · http://mav.blog.hu 2009.11.05. 12:43:16

@sütöde: kulturaltabban legyszives, es ne altalanosits...

Tolostolos 2009.11.05. 13:04:44

Hát igen Adani igazad van!
Amúgy mi is érmékkel szórakoztunk!
De dobálni és a sinekre pakolni nagy tárgyakat sosem csináltunk!
Én kezdek félni h mi lesz a gyerekeimmel ha majd iskolába fognak majd járni!
Hiába nevelem őket otthon rendesen, némelykor szigorral egyszerűen a napi 10 órát nem lehet felülmúlni amit az iskolában lát / hall...
És sajnos ez mind szülő és tanár hiba is!
Már nem látni igazi tanárokat sem!
Tudom nincs kellő jog a kezükben de ha lenne akkor meg lehet h visszaélnének vele! Ördögi kör
Mint a rendőrségünk: Annyi barom van kötelékben h rettenet és ha ők még erősebb jogot is kapnának akkor lenne csak "ne mulass"!!
Lecserélni az összes ilyen tanárt és rendőrt majd tiszta lappal, több joggal és "visszafogatott" kisebbséggel biztos h jobb lenne! De sajnos ezt szavazták meg sokan és most alanyi meg minden szar módon támogatva lettek!! Elképesztő!!! Na mindegy eljön a Magyar idő is nemsokára!!! :)

petya.bacsi 2009.11.05. 13:10:49

Szánalmas, komolyan mondom. IDE vezet a "mindent szabad, jogaink vannak" liberális blabla nyakon öntve a nemtörődömséggel és leszarom kapszulával. Nagyon sok gyerek unatkozik, a szülei nem nevelik őket, mert minek, és heccből jól bedobálják a vonatok ablakait. Mert ez akkora poén.

Érdekes, nekem ilyen, hogy megdobáljak egy vonatot sosem fordult meg a fejemben. Vajon miért?

Megoldás? Büntethetőségi határ drasztikus leszállítása, szigorú büntetésekkel. Nekem ne mondja senki, hogy egy tízéves gyerek nem tud még gondolkodni.

Ha meg nem tizenévesek voltak, hanem idősebbek, akkor meg pláne megérné a büntetés.

petya.bacsi 2009.11.05. 13:17:27

@Tolostolos: tanár hiba?

Áruld már el, hogy a tanár mit tud tenni, mikor lassan már elnézést kell kérnie, hogy bent kell lennie az órán?! Semmilyen fegyelmezési eszköz nincs a tanárok kezében, ha a gyerek figyelmeztetőt kap, kiröhögi, szembeköpi a tanárt. Ma már nem buktathatnak, nem javíthatnak piros színű tollal, mert szegény gyerek lelki sérült lesz. Ma már minden neveletlen hülyegyerek diszlexiás, meg hiperaktív. A nagy frászkarikát! Simán neveletlenek.

Az, hogy ma már mindenkit felvesznek tanárnak, hát, ez is egy jelenség. Ennyi pénzért szerinted ki készíti ki magát a neveletlen hülyegyerekekkel és kap idegösszeroppanást (vannak normálisan nevelt gyerekek, de számuk sajnos nagyon kevés)?

Amikor velem volt probléma - na, én sem voltam szent :D -, otthon kaptam a pofámra, és több hetes komoly büntetés volt a következménye, de persze előtte komoly fejmosás, és hegyi beszéd volt.

Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, mert egyre ijesztőbb ez az egész dolog.

Adani 2009.11.05. 13:28:15

@petya.bacsi:

Na igen régen még volt tekintélye a tanítónak még a falusi iskolákban is és tisztelték is. Igaz akkor meg is válogatták ki lehet tanár és csak valóban arra alkalmasak tanítottak. A két világháború között az állítólag félfasiszta Horthy rendszerben is. A legeldugottabb tanyavilágban is volt iskola törvény volt rá ,h max. 1 óra gyaloglási időn belül minden gyereknek el kell érni az iskolába. És igen építettek iskolát a legeldugottabb tanyavilágba is és megnézték kit vesznek oda tanítónak és igen volt tekintélye. Ha kapott egy gyerek egy pofont vagy körmöst a tanítótól vagy kukorica térdepelést inkább el se mondta otthon meg megkapta volna otthon a másikat. Mogyorófavessző is ott volt a tanár kezében. Ma meg már csak iskolabezárások vannak a tanár még csak hangosan szólhat a gyerekre mert jogai vannak, nem adhat egyest az üresen beadott felmérőre mert jön a szülő és megveri sőt már maga a gyerek támad neki. Mi se voltunk angyalok sőt mikor én iskolába jártam is voltak érdekes esetek, de tanárt verni akkor se jutott eszünkbe és ha valaki ilyet tett volna biztos, h másnap már a kapun kívül találja magát. Ma meg már kirúgni sem lehet a suliból, mert 18 éves koráig tanköteles és csak akkor lehet ha átveszi egy másik ,de ki akarna átvenni egy olyan gyereket, ami késsel fenyegeti a társait és a tanárokat, nem lehet fegyelmezni se tanítani csak azért jár be a suliba, h lopjon és mert itt fűtenek és jó idő van?

A büntethetőséget pedig leszállítani min. 12 évre, de akár 10 is lehet Svájcban pl .10 év és ha ott lehet ezt nálunk is lehet. És igen vigyék el bilincsben a 8 évest is ha elkapják és bűnözött tudja csak meg mi az és mivel jár ha így folytatja.

petya.bacsi 2009.11.05. 13:37:39

@Adani: Egyetértek. Szüleim, nagyszüleim mesélték, hogy ez pontosan így volt, ahogy írtad. Még nekem is idős osztályfőnököm volt, ő is verekedett. Ha elmondtam otthon/megtudták anyámék, megkaptam a párját. És ahogy írtam meg is büntettek, mégpedig azzal, hogy eltiltottak azoktól a dolgoktól, amik gyerekfejjel fontosak voltak nekem.

Egy szívszorító sztori még ehhez: egy köztiszteletnek örvendő - azóta sajnos már nem él - tanár foglalkozott jó pár éve az - akkori - fiatalokkal. Idős tanár volt, nagy valószínűséggel a srácok szüleit, talán még azok szüleit is tanította. Rengeteg történetet mesélt, érdekes volt hallgatni. Mikor fegyelmezni próbált ez a tanár a pofájába röhögött a liberális ifjúság egyéb jelzőket a fejéhez vágva. De megsúgom, hogy a tíz évvel fiatalabb taknyok engem is úgy küldtek el a 3,14csába, hogy csak lestem. Ha pofán vertem volna őket, akkor még én lettem volna a szemét.

Adani 2009.11.05. 13:54:30

@petya.bacsi:

Igaz. Nekem is voltak ilyen tanáraim és igen én is szülők, nagyszülők meséjéből tudom, h így ment akkor. Ma meg már annyi fegyelem sincs mint ami 9-5 évvel ezelőtt volt mikor még én jártam iskolába.

És igen régen ha valaki emberkedett és jól megagyalták az a világ része volt, maga az áldozat sem csinált ügyet belőle, h ok emberkedtem erősebb volt kikaptam így jártam, majd legközelebb okosabb leszek vagy tudom ,h ő erősebb és nem hergelem tovább. A felnőttek is elintézték ennyivel, emberkedett, rábaszott ennyit erről. Ma meg már fel vannak háborodva, h hogy meri hát micsoda dolog erőszak úristen, hát ilyen nem lehet az erőszak nem jó. A férfiakból is próbálnak buzikat nevelni meg nőként nevelni ,h jajj csak erőszakot ne.

Pár éve is országos hírt csináltak abból ,h két középiskolás összeverekedett egy lányon még az igazgató is elmondta, h ez tűrhetetlen meg meg fogják vizsgálni az ügyet. De hát ilyesmi az őskor óta létezik kéremszépen. A mi időnkben is előfordult, miért kell ezen felháborodni? Mióta világ a világ ilyen létezik, még a mi időnkben is előfrdultak ilyesmik, de ez még véletlenül sem olyan horderejű ügy, h az országos médiába kell kerülnie.

petya.bacsi 2009.11.05. 14:55:16

@Adani: buzit nem tudnak nevelni, ez nem nevelés kérdése. :)

De: megijedek, hogy most mi a trendi: emók, 3 puszi fiúknál (!), és ahogy írtad, nőies viselkedés (belefúj a szél a hajába, elrohan sírva, hogy tönkretette a szél az 1 órás tükör előtti munkáját). OK, nem akarok általánosítani, de amiket látok, miközben közlekedem az nem kicsit ijesztő.

Sokat változott a világ, de ez a fajta trend, és az a sok mocsok, ami a tévékből ömlik nagyon nem tetszik.

Adani 2009.11.05. 15:45:48

@petya.bacsi:

Jó buzit tényleg nem ez igaz, de azt igen is próbálják belenevelni ,h buzisan viselkedjen, pont ahogy te írtad, körömfestés, jujj letört a körmöm hozzáállás meg jajj erőszakot ne meg ilyesmik.

És igen én épp ezért nem nézek TV-t mert nem vagyok kíváncsi arra a mocsokra, amit a két kereskedelmi ont magából.

Tolostolos 2009.11.05. 17:42:12

Úgy látom akkor már hárman vagyunk akik nem nézik a tv-ét! Engem sem érdekel a rahedli szenny és mocsok amit ont magából! A média a buta emberek terelő juhásza!
Régen néztem gyerekként a tom és jerryt meg szerettem az akció filmeket / horrorokat mégsem hittem soha h az erőszak vagy a filmekben látott viselkedés sokra vinné, mert megkaptam a nevelést! Azért a tanárokról még annyit, hogy mi a francért vesznek fel annyi embert a tanári szakokra?? Miért nem szelektálnak és képeznek ki IGAZI tanárokat?
Én is egyet értek a nevelési gondokkal, de lassan már nem lesz kit nevelni mert ahogy most áll a helyzet elbuzul a fél világ, vagy meddő nők lesznek a sok piától, cigitől, stb... Mindenre van pénzük (buli, pia, cigi, ruhák, utazás és még sorolhatnám) csak arra nincsen h egy gyereket eltartson!! 30-35 évesen sok lány meg már a kutyának sem kell és rájönnek h elbaszarintották az életüket! Szóval sajnos itt a fejekben rengeteg a probléma és nem elég h meg kell várnunk egy "bizonyos" korosztály kihalását amiért itt tart ma is Magyarország, hanem még az a kevés utánpótlás is defektes lesz ami utánunk jön!!!
És akkor mondják h szaporodik a magyar, csak azt nem teszik hozzá h melyik népcsoport az ami annyira nyomja a statisztikát, mert őket még nevükön sem lehet nevezni?! Ők meg mondhatják ránk, hogy te párászt!!

Adani 2009.11.05. 18:47:54

@Tolostolos:

Na ja és ha agyonrúgdosnak valakit az utcán a gyerekei szeme láttára ( Olaszliszka) akkor másnap már mernek ilyet nyilatkozni, h na és? Hát csak egy magyar volt nem sajnálom. Az odaállított emlékművet meg rendszeresen lehúgyozzák meg oda hordják a szemetet.

Azt is mondták ,h kiszülnek minket az országból. De ha ez megtörténik ki fogja eltartani őket?

Michael Collins 2009.11.06. 08:47:35

@Tolostolos: Ha iskolába járó gyerekek csinálták, akkor kisebb az esély, hogy hazánkban élő svédek vagy norvégok gyermekei lehettek!

Adani 2009.11.06. 09:46:28

@Michael Collins:

Azért ilyenkor ők is járnak suliba, ha másért nem azért, mert fűtenek.

petya.bacsi 2009.11.06. 15:23:51

@Adani: nem feltétlen csak ők dobálhatják a vonatot. Ezt a gyerkőc (a dobálást, a különféle tárgyak sínre történő pakolását) heccnek/csínynek veszi, pedig ez baromira nem az.

Kopi3.14 2009.11.06. 17:22:19

@Adani: Az cigányok által elkövetett bűnözés. Egyébként ezer más helyen meg kiderült, nem cigányok követték el az ilyen cselekményt. Nem szabad általánosítani. A cigányvajdával sem értek egyet a kérdésben, mert attól még nem cigánybűnözés a dolog. Ellenben nagyon nem tartottam helyesnek a miskolci rendőrkapitány meghurcolását. Ugynis ő nem arról beszélt, hogy cigánybűnözés van, hanem hogy egy bizonyos bűnelkövetési mód a területén kizárólag a cigányok által történik, míg annak más formái pedig kizárólag a magyarok által. Csak az utóbbit már senki nem votl képes meghallani, felfogni.
Ha nem nézel tv-t, akkor honnan tudod, hogy mocskot ont magából? S az elérhető n ccsatorna közül kettő miatt midnen mást kizársz? Itt is általánosítasz? Tökéletes világlátásod lehet akkor.
Az az egy óra alatt gyalog is elérhető iskola csak az álmaidban létezett. A valóságban nem. Olvass utána Fancsikapuszta és környéke életének, Zsadány központtal.

Bűnözés, külföldi példálózás: a gyermekrontás, pedofília korhatárát is levigyük akkor külföldi példára 13 évre?

Adani 2009.11.06. 19:25:59

@Kopi3.14:

A miskolci rendőrkapitányt meghurcolták emelgettke rasszizmust meg ombuccmant meg mindent. De egy dolgot soha senkitől nem hallottam. Azt, h amit mondott nem igaz. Ez nem hangzott el sehol. Vajon miért? Csak nem azért mert igaz.

Egyébként egy kezemen meg tudom számolni ,h hányszor derült utólag egy hírről ami után 10 emberból 9 reflexből rávágja vagy hozzágondolja, h na ez biztosan cigány volt ( megkéseltek vkit, körbeállták 5en és elvették a mobilját, kábelt/fát loptak, színesfémtolvajok lopták el ezt vagy azt, ill. inkább színes fémtolvajok). Volt 1-2 eset mikor kiderült, h nem de ettől még nem ártatlan az összes cigány évekre visszamenőleg. És ugye azokat a bűnöket amik országos felháborodást váltottak ki ( Olaszliszka, Cozma gyilkosság, a makói lány esete, akit felgyújtott és megerőszakolt egy cigány stb.) 99%-ban cigányok bűne volt. Volt persze, amit nem ( pl. a épp a cigányokra vadászók, de ott is nagy a ködösítés egyáltalán nem biztos, h a valódi tetteseket kapták el sok a gyanús nyom. A kiskunlacházi megerőszakolós megölős esetnél is, elkaptak vkit, ki nem cigány, és most úgy áll ő egyedül volt, de előtte végig azt mondták mindenhol, h több tettes volt. Hol a többi? Vannak érdekes dolgok, és ugye attól, h elkapnak valakit esetleg el is ítélik mgé nem biztos, h tényleg bűnös lásd. a móri gyilkosok esetét ahol csak kiderült, h nem azok voltak, akiket elitéltek.

Kocsivizsgáló80 2009.11.06. 21:33:35

Azok az emberek akik azt mondják, hogy a cigányok is emberek, hogy nekik is joguk van a normális élethez azok nem látnak tisztán, vagy egyszerűen nincsennek napi kapcsolatban a koszos, tróger, ordibáló cigánnyal.

Igaz, hogy joguk van élni! De joguk van tanulni, dolgozni is és emberi mértékkel viselkedni. Az igaz, hogy ez inkább a kötellességnek kellene lennie.

Akik ennyire fajvédők azokat lehoznám a tiszaira egy Sátoraljaújhelyi vagy egy Hidasi vonalról érkező tróger, kukás cigányokhoz. Utazzon velük csak egy utat. Megnézném utána a szácskája állását.

IGAZ MINT MINDIG ITT IS ELMONDOM, HOGY VANNAK KIVÉTELEK!

Igenis vannak tisztességes, normális, dolgos, nagy családos cigányok, akik a gyerekeiket is erre nevelik. Na őket lehet védeni mert a kihaló fajhoz tartoznak!

Adani 2009.11.06. 21:48:48

@Kocsivizsgáló80:

Na igen könnyen beszél az, aki csak a Megasztárban látott cigányt.

Elhangzott már ,h aki ennyire nem hiszi el miről beszélnek költözzön le egy 90%-ban cigányok lakta Borsod megyei faluba egy hétre aztán nyilatkozzon, h akar-e ott maradni.

Kocsivizsgáló80 2009.11.07. 10:07:50

@Adani: Most te helyeselsz nekem vagy ellenkezel? Én Miskolc mellett lakok egy kis városban és Miskolcra járok dolgozni. Én találkozok olyan cigányokkal akikről fentebb írtam.

Nagymoli 2009.11.12. 06:58:17

Vonatdobáló gyerekek: unatkoznak... Régen volt mindenféle szakkör, meg egyéb elfoglaltság a számukra, többsége ingyenes, hogy ne csak a gazdag anyucuk, apucik kölkei járhassanak csillagász szakkörbe, fizika-szakkörbe, focizni, evezni,vagy "mittudomén" (zokszigén). Mostanra ez nem annyira "divat". Kocsmáznak korán, füveznek, spdeedeznek, szexelnek 10-enévesen. Mert ezt hagyták meg nekik szórakozásnak. Voltak kultúrált szórakozóhelyek, discók is számukra,((én is csináltam olyan bulikat, ahol alkohol, drog nem volt, csak jól éreztük magunkat) de azokat bezáratták, mert a zajtól nem tudnak aludni, zavarja a polgármester urat a fiatalok jókedve.. Maradtak a pénzes, drogos bulizóhelyek, amiket nem tudnak bezáratni, mert megkenik az illetékest pénzzel, stb. Sportolni is egyre inkább az járhat, aki alapból kiemelkedik az átlagból, aki le van maradva, annak elveszik a maradék kedvét is. Ez általános probléma a fiataloknál. Bőrszín kérdésre: Hazafelé mentem autóval, egy utcában garázstetőről gyerekek dobálták meg a kocsim kavicsokkal. Kiszálltam volna szívesen elzavarni őket, de mivel apucik is ott voltak, kb darabonként 120kg tömeggel, szemben az egyedüli 63kg-mal, úgy éreztem, jobb, ha nem szállok ki, sőt, le sem lassítok. Rendőrségen is gondolkodtam, hogy kihívom, de minek? Csak magamnak csinálok vele macerát. Ők megússzák... amúgy is ha kocsival megyek, egyik szemem akkor is állandóan azt lesi, vannak -e rendőrök, még ha szabályosan is közlekedek, mert annyit cseszegettek feleslegesen... Nem bízom bennük, stresszel, ha meglátom őket. Bőrszínről: keresztanyám meggyilkolták.. élettársát is. Börtönből szabadulás utáni gyors vagyonszerzés.. színes módra... De nem általánosítok. Vannak köztük, akiket kifejezetten csípek, és emberibbek a "fehérektől". Sok minden nem stimmel ebben az országban, a következmény nélküli vonatdobálás ennek egyik megnyilvánulása. (mármint a tettesek megússzák) Foglalkozni kellene a fiatalokkal, szórakozási lehetőséget teremteni, és akkor nem zúzottkövekkel játszanának... De ez nem megy, elég megnézni a MÁV-ot. Nem tudnak semmit megoldani, csak tönkretenni, bezárni, végkielégíteni.... a MI pénzünkből... Én spec baromira unom, hogy szedik az adót tőlem, de meg sem kérdezik, mire szánnám a pénzem. Aug 20 tüzijátékra, állami vezetők kiemelkedő fizetésére, vízfejek fizetésére nem... Gazdaságtalan szárnyvonalakra viszont igen... Nem pusztítani kellene, hanem helyreállítani, fejleszteni, és lenne jövője... Nem lenne gazdaságtalan, ha nem 10-zel döcögne, és gyalog otthagyná már lassan szinte az ember... Talán lenne utas is..

Kocsivizsgáló80 2009.11.12. 08:01:04

@Nagymoli: Ismét emlékeztetlek, NEM A VASÚT AKARJA BEZÁRNI A VONALAKAT! Az Állambácsi a bűnös!
süti beállítások módosítása