Érdekes postot kaptam. Csütörtökön Solymár és Óbuda között síntörés volt. Hiányzott egy 30 centis darab. A MÁV-Start, (MTI/Index) közlése szerint a pótlóbuszok fél hét előtt érkeztek meg, és azonnal munkába álltak. Olvasónk szerint kb 1,5-2 órával az eset után felhívták az Ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták nincsenek pótlóbuszok, mert nem tudtak szerezni. Kérdések: ÜSZ miért nem tudott a pótlóbuszokról? Óbudán miért nem szóltak az utasoknak, hogy majd lesz pótlóbusz? Miért nem lehet időben, megfelelően tájékoztatni? Tényleg volt a beharangozott időben pótlóbusz?
Sziasztok!
Elég régóta szánalmas, ami az Esztergom- Budapest-Nyugati vonalon megy, de a tegnapi nappal most már betelt a pohár.
Ezen a szakaszon maximum hétvégén képesek tartani a menetrendet, hétközben semmi esetre sem. Nem néha fordul elő ezen a szakaszon a késés, hanem mindennapos és lassan már a menetrendet is átlehetne itt írni, mert a vonatok azt a menetrendet, ami megvan hirdetve csak hétvégén képesek tartani. Ebben az egészben a legundorítóbb, hogy az utasok tájékoztatása a minimum, ritka a rendes vonatvezető, aki képes tájékoztatni az utazókat.
De a legdurvább, ami után billentyűzetet ragadtam, az a tegnapi esemény volt.(2009.10.15.)
16:52-kor elindultunk a Nyugatiból és természetesen Óbudán megint sokat vártunk, mint mindig, ebben semmi meglepő nem volt. Azon sem lepődtünk meg, hogy 15 perce álltunk és semmi tájékoztatás nem volt. Be is ért az Esztergom felől érkező vonat amire vártunk, az elindul, majd közli a vezető, hogy síntörés miatt bizonytalan ideig a vasúti közlekedés szünetelni fog ezen a szakaszon. Itt felmerült az emberekben a kérdés, hogy akkor az Esztergom felől érkező vonat, hogy is került ide. Na ezután leszálltunk, ahol a vezető azt a választ adta, hogy Solymár és Óbuda között egy 30 cm-es darab hiányzott a sínből, ami jött vonat az vette észre és még szerencse, hogy nem siklott ki. A válasz arra, hogy mennyi ideig javítják, az volt, hogy szerinte ma már nem nagyon lesz vonat ezen a szakaszon.
Itt megkezdődött a SÍNTÖRÉS MÁV MÓDRA.
Megtudtuk, hogy pótlóbusz nincs, de fel lehet menni BKV-val a Bécsi útra, ott majd fel tudunk szállni a VOLÁN-ra. Természetesen Óbudai vasútállomástól a 160-as kb. fél óránként jár. Nagy nehezen felértünk háromnegyed 6-ra a buszmegállóba, ahol az első busz meg sem állt, majd a következőre nagy nehezen felfértünk, ami 19-kor érkezett. Tehát másfél óra alatt sikerült Óbudán felszállni a hidegből a buszra.
Várakozás közben felhívtuk a Máv-ot is, ahol közölték, hogy síntörés van, vonat nincs és pótlóbusz sincs, mert nem sikerült szerezniük, még így 2 óra alatt sem.
Szerintem az elég abszurd, hogy havonta több tízezreket költenek az emberek a bérletre, majd még minimum szolgáltatást sem tudnak nyújtani, ami jelen esetben egy pótlóbusz lett volna.Vesszük a bérletet, majd fizethetünk a Volánnak is a jegyért.
De persze, mikor jön a kaller, akkor nem tudom mit szólna, ha közölném vele, hogy NEM SIKERÜLT bérletet vennem, de majd valamikor veszek.Mert én fizessek az igénybe vett szolgáltatásért, de ezért cserébe ha gáz van, minimum szolgáltatást sem kapok.
És éljen jövőhéten újra kezdődik a SZTRÁJK.
Ez természetesen muszáj, mert már túl rég volt ilyen.
Üdv.: bgirl