Olvasónk politikai, kampányjátszmát sejt abban, ahogyan a 147-es vonallal bánnak. Pl: Megszüntetik a rakodórámpát, hogy 40 kilométerrel később lehessen feltenni a cukorrépát. Sok értelme van...
Állítólag megmarad a MÁV forgalom a 147-es vasútvonal egyik szakaszán.
A 147/B (Szentes - Orosháza) szakaszt lehet felszámolják a tervek szerint:
Kérdésem / kommentem a 147/B -vonalhoz, amit nem ártana megpendíteni nálad is:
- Fő hogy többszázmillióból kiépítették Gádoroson a biztonsági rendszert (MEFI vagy mi a neve) fél éve, most meg be akarják zárni az egészet!!
Arról nem is beszélnék hogy a sok okos pár hónapja Fábiánsebestyénen megszüntette a kitérő/rakodóvágányt, így az odahordott többtonna cukorrépát előbb elviszik Szentesre teherautón hogy ott átrakhassák a vonatra. Nagyon sok eszük van a MÁV-os szakértőknek is, éljen a környezetvédelem és a többszörös átrakodás kitérővágány hiányában
Nem értem miért nem lehet egy alföldet feltáró vonalat csinálni ebből:
Kecskemét - Kiskunfélegyháza - Szentes - Orosháza - Békéscsaba - (igény esetén Gyula)
Rengetegen használnák ehelyett 40 km-es szakaszonként van üzemeltetve... Olyan ez mintha Szegedre csak Ceglédi átszállással tudnál lejutni, nyilván a fene se utazna akkor vonaton.
Fő hogy direkt elcsesszék a menetrendet, aztán kimutassák hogy nincs utas.
Amúgy nagyon kampányszagú ez a dolog, nem a Csongrádi polgármester akarta bezáratni pár éve a vonalat mondván hogy Ő nem sok utast látott rajta?
Kérlek foglalkozzunk ezekkel a tételekkel is.