MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Ha van jegyem, akkor mi a túróért nem mehetek be legalább a váróterembe?

2009. augusztus 31. - georgejr
Éjszaka minden váróterem zárva van. Lun Istar is szembesült ezzel, csak a vicc az volt, hogy azok, akik lekésték a vonatot bezzeg bent lehettek a váróteremben.
 
Szia GeorgeJR!

Ismét van egy sztorim a számodra! (én írtam a bicilis utazást 1 hónapja kb)
Most nem küldöm el a MÁV-nak, inkább tanúságképpen szánom a többi kedves olvasódnak.

Augusztus 20án éjjel esett meg az eset, amikor a tüzijáték, meg némi sörözés után a Keletihez vetődtem, botor módon azt gondolva, hogy az érvényes jegyem birtokában legalalább a vonaton szunyókálhatok egy sort, amíg elindulhatok hazafelé.

00:25-kor értem a pályaudvarra, láttam, hogy van némi mozgás bent, a váróterem környékén, ezért gondoltam, hogy én is bejuthatok. Természetesen nem jutottam be, üzemszerű zárlatra hivatkozva, ami 23:00-tól 03:45-ig tart. Ez idő alatt kénytelen voltam a főbejárat előtti lépcsőn a könyvembe mélyedni, és a környéken időző csőlakók szagát élvezni.
 
Szerencsére olyan fél 2 körül akadt beszélgetőtársam, egy Kassa környékéről származó családfő (és kis családja) személyében, akivel mélyrehatóan megtárgyaltuk a kérdést. Azt mondta, hogy náluk még a legkisebb állomás is nyitva van egész éjszaka, max takarítás idejére kérik meg szépen az utasokat, hogy fáradjanak ki pár percre.

A történet tanúsága szerint én voltam a hülye, hogy tudván a zárásról megpróbáltam bejutni, de szerintem minden épeszű ember felteszi a kérdést, hogy ha van jegyem, akkor mi a túróért nem mehetek be legalább a váróterembe?
Itt jegyezném meg, hogy valami éjjeli vonatot lekéső embertömeg nyugodtan bent kolbászolhatott a váróban, és őket nem küldték ki, akkor mi miért nem mehettünk be?
Megértem én, hogy a csöviket kint akarják tudni, de ez akkor sem megoldás. Volt annyi lézengő ember a pályaudvari dolgozók között, akikből óránkénti váltással kijött volna egy beengedő szolgálat, akkor meg miért nem?

Mindegy, kedves olvasótársak, zár idején ne menjetek a Keletibe!

További szép napokat!

Lun Istar
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr391350054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bezzegszilvia · http://allas-munka.blog.hu/ 2009.08.31. 10:09:25

Ha nyitva a váróterem, megrongálják, illetve hajléktalanok költöznek be.

Ha zárva, akkor sok esetben feltörik az ajtót-ablakot és úgy rongálják meg (bent is).

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2009.08.31. 11:31:57

Lehet, hogy Kassa környékén nyitva vannak éjszaka is az állomások, de kapásból kettőt is tudok, ami zárva van. Én azt mondanám, hogy csak Kassán és Pozsonyban van nyitva éjszaka is. Az más tészta, hogy a pozsonyi váróterem gyakorlatilag használhatatlan a sok hajléktalan miatt.

Az viszont tény, hogy a Keletinél gáz, ha nincs olyan fedett hely, ahol az utas éjszaka is megvárhatná a vonatát. Végülis egy elég jelentős pályaudvar.

sütöde 2009.09.01. 17:43:23

Avolánnál mikor mehetsz a váróterembe? idióta !

Adani 2009.09.01. 20:35:22

@sütöde:

Van olyan hely, ahol van fűtött és fedett váróterem Volánnál és MÁV-nál is. A Keletibe azért meg lehetne oldani. De pl. Szegeden is jártam már úgy, h hajnali 4-ig lezárták az állomást, és addig szobrozhattunk előtte. A nagyállomásnál csinálták ezt, Szeged-Rókus 0-24 órás, mondjuk meg is látszik rajta tele van csövesekkel.

azallamenvagyok 2009.09.02. 20:44:44

hogy hiányoznak ilyenkor a postavonatok... az volt ám a fíling:)

Lun_Istar · http://lunistar.uw.hu 2009.09.03. 13:22:55

Sziasztok!

Látom felkerült! köszi...

Meg köszönöm a hozzászólásokat...

Nem is vitatom a saját baromságomat, de azért mégiscsak érdekes, hogy a vonatot lekésőket nem paterolták ki...

Károgi 2009.09.04. 08:46:05

A váróterem amit várakozók nem használhatnak. Szép.

kisrozi 2009.09.05. 15:42:02

"Ez idő alatt kénytelen voltam a főbejárat előtti lépcsőn a könyvembe mélyedni, és a környéken időző csőlakók szagát élvezni."
Szerinted,ha beengedtek volna mit kellett volna ott elviselned? A postavonatról meg ne beszéljünk! Nem volt az más mint mozgó hajléktalan szálló bűz fertő mindenütt!!!
süti beállítások módosítása