Nem csak a 150-es vonalon okoznak súlyos késéseket a nemzetközi IC vonatok. Sőt! Igaz már akkoriban is káosz volt a 120-as vonalon a nemzetközi gyorsok miatt, mikor még nem IC-nek csúfolták őket. Nagyon jó, hogy folyamatosan függünk ezektől, ezek késései miatt szenvedünk, de IC pótjegyet, azé' vegyünk....
Tisztelt Megint Állunk Vazze!
Egy érdekes történetet szeretnék megosztani mindenkivel: 2009.július 13-án Békéscsabáról Budapestre szerettünk volna utazni a 6.18-as IsterEuroNight-tal, csak, hogy az késett. Először 20 percet, később 60 majd 80 percet. Végül úgy döntöttünk, hogy nem várunk tovább, visszaváltjuk a pótjegyet és elmegyünk a 7.18-as gyorsvonattal.A vonat pontosan érkezett és elég tisztának látszott, csak egy volt a baj: tömve volt az Ister késése miatt. A Keletibe 20 perc késéssel érkeztünk. Innen tovább akartunk utazni a Helikon InterCityvel, ami elvileg 10.00-kor indult volna. Azt hittük, hogy már nem érjük el, de végül szólt az egyik peronkapunál ellenőrző férfi, hogy a vonat még itt van. Gyorsan felszáltunk rá, és azt hittük, hogy már indulunk is. Tévedtünk... a vonat 40 perces késéssel indult. Végül a Balatonra (Balatonlellére) kb. 13.30 (nem biztos!) körül érkeztünk. Bosszantó, hogy mindig (majdnem!) minden nemzetközi vonat, InterCity stb. késik... De miért van, ez? Mert azt megértem, hogy a Helikon késett, mert nagyon ellenőrizték, szerintem valami nem volt rendben, de hogy, az Ister már lassan minden nap késik, az felháborító. Nem értem, hogy miért kell minden nap, +1 órát várni az állomáson. Egyébként a pályafelújítás miatt +20 percet késik minden vonat.
Ui.: Ez a probléma nem csak minket zavar, hiszen a vonaton nagyon sokan szidták a Máv-Startot az Ister mindennapos késése miatt.
Üdv: egy utas