MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Megújult a Megint Állunk Vazze

2009. június 03. - georgejr

Mint láthatjátok Kedves Olvasóim a blog megújult. Ideje volt már. Az előző átmeneti designra egyre több panaszt kaptam. Ezeket a panaszokat, észrevételeket nem hagyhattam figyelmen kívül így megszületett az új dizájn. 

Mivel a blog már mondhatni nagykorú, így szándékosan elkerültem a felület kialakítása során a felesleges csicsát illetve a poénkodós stílust. Ja és igen ez a scarlett nevű wp sablon bloghusított változata. 

A design kiválasztása, testreszabása folyamán törekedtem arra, hogy egyszerű, minimalisztikus, mindenki számára olvasható és élvezetes legyen. Remélem sikerült. Ha nem,  lehet fikázni:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr151162184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2009.06.03. 21:42:19

Nagyon "fajintos" :D Grat!

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2009.06.03. 22:28:44

Jól néz ki, a nagykorús-vicces dizájnos piszkálódást is értjük. :P :)

Hogy az igényelt fikázás se maradjon ki, legalább az oldalsávodat leszólom. :) Nekem így "normál" oldalarányú képernyőn picit aránytalan, túl széles. Alapvetően nincs rajta akkora objektum ami ilyen szélességet igényel. (direkt kikapcsoltam az ABP-t, és még a reklám sem akkora) Tehát én az oldalsávot picit keskenyebbre szabnám, több helyet hagyva a postok fő mondanivalójának. Az oldalsáv tulajdonképpen linkajánló, több csokorba szedve, más nemigen van, nem igényel ekkora figyelmet.
Szóval ettől a majdhogynem lényegtelen dologtól eltekintve tényleg baromi jó lett, visszafogott, igényes, átlátható, grat. :)

rickyramirez 2009.06.03. 23:35:44

Szerintem nem túl jó, hogy jobb oldalon fent azoknál a betűknél, amelyek nem a latin ABC betűi, egy téglalap jelenik meg. Ez normális? Mindenesetre elég idegesítő.

2009.06.04. 11:00:08

teljesen jó, letisztult meg minden, de az indafotós flesses genya... én azt kigyilkolnám belőle..

Killyourself 2009.06.04. 15:12:16

Üdv!
Valaki fel tudna világosítani pontosan arról, hogy mit takar a "City Szerda"?
Tegnap ez a MÁV-nak nem sikerült...

Leijon 2009.06.04. 18:19:16

Safari alatt elég széles a bal szélső hasáb...mondjuk így is szép, tetszik csak egy kis sárgát vihetnél bele, hogy Mávosabb legyen:D

Ákibard! 2009.06.04. 18:31:37

@Killyourself:
A City Szerda esemény minden hónap első szerdáján van, és az aznap közlekedő valamennyi pót és/vagy helybiztosítással közlekedő vonatra beleétve az IC-t EC-t railjet vonatokat ingyenes pótjegyet adnak ki.
Fontos, hogy az ingyenes pótjegyet is "meg kell venni" azaz kérni kell a pénztárban ellenkező esetben a vonaton pótdíjat kell fizetned.

Killyourself 2009.06.05. 10:39:02

Ákibárd: köszönöm a megerősítést, én is így tudtam, de mivel szerdánként ritkán utazok, ezért nem voltam benne biztos.
Az érdekes viszont az, hogy most szerdán nekem szépen kiállították a 390 Ft-os pótjegyet, ki is fizettem természetesen, a vonaton ülő többi embernek pedig 0-ása volt.
Az egyik kalauz azt mondta, hogy átvertek, a másik pedig azt, hogy ez az akció csak a helyjegyre vonatkozik (és ez a vonat csak pótjegyköteles). Kérdem én: akkor a többi utas hogyan kapott 0 Ft-s pót (vagy hely?)jegyet? ha meg nekik nem járt volna, miért nem szóltak rájuk, vagy vmi?

rickyramirez 2009.06.05. 10:47:01

@georgejr:
Windows Internet Explorer - ennyit tudok mondani. Továbbra is téglalapokat látok az á, é, í, stb... betűk helyett. Egyébként azért ez a megjelenés sokkal jobb, a tetején a képek nekem tetszenek.

rickyramirez 2009.06.05. 11:01:18

@Killyourself:
Szerintem téged rosszul tájékoztatott az a kalauz, aki azt mondta, hogy csak a helyjegyre vonatkozik az akció (elképzelhető, hogy ennyire felkészületlen legyen valaki, akinek az lenne a dolga, hogy ezeket pontosan tudja?).
Egyébként az sem világos, hogy hogyan állíthatták ki a 390 Ft-os jegyet, ezek szerint nem úgy van eleve a gép beállítva?

Killyourself 2009.06.05. 11:05:06

@rickyramirez:
Ő is (mármint amelyik azt mondta, hogy pótjegyre is érvényes az akció) azt mondta, hogy elvileg a gépnek automatikusan 0 Ft-osat kellett, hogy adjon!
Vajon vissza tudom váltatni, vagy ez a pénz már elveszett?
Elég bosszantó az ilyen.

mildi 2009.06.05. 12:23:40

klassz, a minimál az abszolút nyerő.
képek...lassabban töltődik tőle az oldal, de nézegetni jó őket
(ue van tevannál is, mire betöltődik..., de imádom a képeit)

Ákibard! 2009.06.06. 12:50:19

@Killyourself:
Rosszul adta ki a pénztáros, automatikusan nem díjmenteset ad aznap.
Szerintem küldj egy enmailt a Startnak, egy korrekt szöveggetl, (nem anyázva meg felháborodottan) írd le, hogy 390-eset kaptál, nem figyeltél, utólag szóltak, h ma ingyen van, így szeretnéd visszakérni.

Vissza fogják adni, más is járt igy.
süti beállítások módosítása