MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re:Ami itt folyik, az egyszerűen "kafkai"

2009. április 14. - georgejr

Vasárnap megjelent postunkra iszonyat gyorsasaggal valaszolt a MÁV. Mindig így kellene működnie az ügyfélszolgálatnak! Örülök, hogy segíthettem.

 

Kedves Blog!

a mai napon nagy meglepetés ért, az Önöknek elküldött és az Önök által nyilvánosságra hozott panaszos beszámolómat követően (ami itt folyik, az egyszerűen kafkai...) ma ezt a levelet kaptam. Nem tudom mire vélni, de nagyon örülök neki, egyben köszönöm, hogy teret adtak annak, hogy sérelmeimet a nyilvánosság elé tárjam. nagyon remélem, hogy ez tényleg azt jelenti, hogy a MÁV nem zaklat többet ebben az ügyben.

Sz. István

 

---------- Forwarded message ----------

From: <eszrevetel@mav-start.hu>

Date: 2009/4/14

Subject: válaszlevél - Gy.69-4627/2009.

To: xy

Tisztelt Utasunk!

Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött levelét. Késedelmes válaszunkért elnézést kérve, megkeresésével kapcsolatosan a következőkről szeretnénk tájékoztatni.

A Budapest-Nyugati pályaudvarra telepített internetes jegyet kiadó automaták 2009. február 21-én sajnálatosan nem megfelelően üzemeltek, melynek okán Ön a menetjegyét nem tudta átvenni. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.

Az Ön jegyvásárlását utólagosan ellenőrizve, a 001-167282 számú utasleadási lapon felszámított követelésünket természetesen töröltük. Az ügyben Önnek további tennivalója nincs, az adminisztrációs feladatokat ügyfélszolgálatunk elvégzi.

Megkeresését köszönve bízunk benne, hogy nem tapasztal a jövőben hasonló problémás jelenségeket és megelégedéssel használja szolgáltatásainkat. Amennyiben segítségre van szüksége, forduljon bizalommal információs munkatársainkhoz a 06 (40) 49 49 49-es telefonszám 4-es menüpontján vagy az informacio@mav-start.hu e-mail címen keresztül.

Üdvözlettel:

YX

ügyfélszolgálati szakelőadó

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr691064589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greggrant 2009.04.15. 11:47:57

ööö... pedig azt hittem, már felébredtem :)
Azért figyeljük meg a levél indítását, miszerint késedelmesen intézkedtek. Ebből jöttem rá, hogy mégis ébren vagyok

Ákibard! 2009.04.15. 21:00:08

@greggrant:
Kár ezen lovagolni. Hiba történt, javítva lett, mindenki boldog.
És ez a cél nem? :-))

rickyramirez 2009.04.16. 00:45:14

Rögtön az első napon azt írtam, hogy kulcsfontosságú, hogy valós volt-e az utas által elküldött kód, hiszen a kioszk működésképtelensége nem volt kérdéses. Erre most ezt írja a MÁV-Start: "jegyvásárlását utólagosan ellenőrizve ...". Akkor nem volt igazam? Ha ténylegesen fizetett valaki, kár idegeskedni, mert mint azt a fenti példa is mutatja, nem fogják megbüntetni.