Vasárnap megjelent postunkra iszonyat gyorsasaggal valaszolt a MÁV. Mindig így kellene működnie az ügyfélszolgálatnak! Örülök, hogy segíthettem.
Kedves Blog!
a mai napon nagy meglepetés ért, az Önöknek elküldött és az Önök által nyilvánosságra hozott panaszos beszámolómat követően (ami itt folyik, az egyszerűen kafkai...) ma ezt a levelet kaptam. Nem tudom mire vélni, de nagyon örülök neki, egyben köszönöm, hogy teret adtak annak, hogy sérelmeimet a nyilvánosság elé tárjam. nagyon remélem, hogy ez tényleg azt jelenti, hogy a MÁV nem zaklat többet ebben az ügyben.
Sz. István
---------- Forwarded message ----------
From: <eszrevetel@mav-start.hu>
Date: 2009/4/14
Subject: válaszlevél - Gy.69-4627/2009.
To: xy
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött levelét. Késedelmes válaszunkért elnézést kérve, megkeresésével kapcsolatosan a következőkről szeretnénk tájékoztatni.
A Budapest-Nyugati pályaudvarra telepített internetes jegyet kiadó automaták 2009. február 21-én sajnálatosan nem megfelelően üzemeltek, melynek okán Ön a menetjegyét nem tudta átvenni. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.
Az Ön jegyvásárlását utólagosan ellenőrizve, a 001-167282 számú utasleadási lapon felszámított követelésünket természetesen töröltük. Az ügyben Önnek további tennivalója nincs, az adminisztrációs feladatokat ügyfélszolgálatunk elvégzi.
Megkeresését köszönve bízunk benne, hogy nem tapasztal a jövőben hasonló problémás jelenségeket és megelégedéssel használja szolgáltatásainkat. Amennyiben segítségre van szüksége, forduljon bizalommal információs munkatársainkhoz a 06 (40) 49 49 49-es telefonszám 4-es menüpontján vagy az informacio@mav-start.hu e-mail címen keresztül.
Üdvözlettel:
YX
ügyfélszolgálati szakelőadó