MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Haldoklik a vonat

2009. március 26. - georgejr

Személy szerint imádom, amikor a vonaton utazókat nem tájékoztatják, hogy mégi mi a SÜN-ért nem megy a vonat. Edina esetében nem egy jegyvizsgáló teljesített szolgálatot, de mégsem sikerült tájékoztatni az utasokat, hogy bizony gebasz van. Még szerencse, hogy nem órákat álltak...

2009.03.11.    13:05
Kelenföldről induló Dunaújvárosba, vagy Pusztaszabolcsra induló vonat, fogalmam sincs számomra annyira nem is lényeges, mert csak Érd-felsőig utazom. Barosstelepig sikerült minden fennakadás nélkül utazni, nagy ellenőrzés volt a vonaton, 4 ellenőr + a mi kis kalauzunk. Tehát Barosstelepről egyszer csak nem indultunk tovább, a kijelző nem jelzett ki semmit, én már itt tudtam, hogy valami nem oké. Egyszer csak elment mellettünk egy vonat, ááh mondom akkor miatta álltunk. El is indultunk, de kb 5 métert haladtunk, majd megint megálltunk. És álltunk és vártunk, és senki nem tudott semmiről, és a sok ellenőr erre az esetre már fel is szívódott, nehogy valami tájékoztatást adjanak. A kalauz többször elsétált mellettünk, láttam, ahogy a mozdonyvezető ide-oda rohangál, majd azt hallottam a kalauz szájából, hogy haldoklik a vonat, de ezt csak úgy mondta, tehát nem az utasok tájékoztatása érdekében. Végül sikerült begurulni Nagytétényre, Érdliget, és ligettől nem mentünk tovább. 15 perc várakozás után úgy döntöttem, hogy leszállok a vonatról és felhívok valakit, hogy jöjjön ki értem, mert hamarabb hazajutunk innen autóval, mint átjutok Felsőre. Persze az ajtókat már nem lehetett kinyitni, megkerestem a kalauzt, azt mondta nekem örüljek, hogy egyáltalán be tudtuk csukni az ajtókat. Aztán végül elindultunk és begurultunk Érd-felsőre. 13:26 helyett 14:00-ra értünk oda, és semmilyen de semmilyen késés nem volt kiírva a kijelzőre, ergo be se mondták, tehát ma MÁV megint jeleskedhet a tájékoztató képességével.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr151013335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mesteri Margarita 2009.03.28. 14:54:25

"de semmilyen késés nem volt kiírva a kijelzőre, ergo be se mondták, tehát ma MÁV megint jeleskedhet a tájékoztató képességével."

Nem voltál ott korábban, hiszen a haldokló vonaton ültél. Lehet, hogy bemondták és még az is lehet, hogy ki volt írva.

Vagy ott állt a tömeg, akik ezt a vonatot várták és ti közöltétek velük a remekjó hírt, hogy innen tuti nem megy már tovább?

Egyébként meg túl sok tájékoztatást nem tudtak volna adni az ellenőrök és a kalauz sem, ha valóban a szerelvénynek volt problémája, amit a mozdonyvezető észlelt. Nyilván, bemondhatta volna, hogy "műszaki okok miatt nem haladunk és Érd felsőnél tovább ma nem megyünk"

CuckOO 2009.03.29. 08:38:19

@Mesteri Margarita: Nem voltam ott, de elég sokat utazom vonattal, a 7 napból körülbelül hatszor oda-vissza, és van olyan, amikor mind a hetet. Elég sok késéssel találkozom, főleg, amikor reggel a 8:21-essel szeretnék menni, ami Tapolcáról jön. A tapolcai vonatról azt kell tudni, hogy már az a csoda, amikor nem késik 20 percet.(azért nem megyek más vonathoz, mert én busszal megyek ki az állomásra és nincs rá lehetőségem) És amikor bemondják a késést, kiírják a kijelzőre, és attól még, hogy 20 perces késéssel beérkezik a vonat, nem veszik le azért, mert már bent áll az állomáson. Sőt, általában még akkor is ki van írva az a vonat, ami már kb 10 perce elhagyta az állomást. Pont ezzel találkoztam pénteken. Azt hittem, hogy késik, csak nem írták ki, aztán amikor az én vonatom feltűnt, akkor leszedték és kiírták azt ami jön.
És ott állt a tömeg, rengeteg ember, ami Érd-felsőn nem Budapest irányában elég meglepő, hiszen már azok az emberek is megérkeztek, akik a 14:10-es vonattal akartak utazni.
A mozdonyvezető pedig ide-oda rohangált a vonat mellett, akkor is amikor még ki lehetett nyitni az ajtókat... nyilván tájékoztatta a kalauzt, és az lett volna a korrekt, hogyha végig szállingózik a vonaton és bekiabálja hogy ezért és ezért állunk.
süti beállítások módosítása