Sorozatos balszerencse, műszaki hibák miatt olvasónk potom 3 órás késéssel ért Pécsre. Számomra csak az a kérdés, hogy kinek a felelőssége ilyen állapotú vagonokat indítani, illetve miért olyan nehéz koppintani?
Üdv
Ma reggel Pécsre kellet utaznom s mivel nem volt kedvem buszozni a Mávot választottam Reggel menetrend ellenőrzés: Pusztaszabolcsnál műszaki hiba késés várható.
Pff... Nagy kaland. Szabadegyházán jegyvásárlás, majd a forgalmista pénztáros szól, hogy jegyet ne erőltessem. Majd szól ha jön a vonat. 08:12 helyett 09:10 kor megjön a vonat. Forgalmistát kérdem:
-Ic- Sárbogárdon mekkora eséllyel érem el?
-Hát még el se indult.
Ok. Akkor személy. Pincehely vagy hol megállunk, várunk, várunk. Hatalmas füst az első vagonban. Állítólag a kerék vagy fék beállt. Nem gond lekapcsolják s mehetünk tovább; így lettünk 2 kocsisak. És amitől eldobtam az agyam, mit tippeltek mi előzött be?
Igen az intercity.
Számításaim szerint minimális késéssel Igy 10:35 helyett, majdnem 13:00 értem Pécsre.
Ami még érdekes, hogy Dombóvárig szinte minden állomáson a kalauz és a vonatvezetö együtt rugdosta az immár első kocsi egyik tengelyét, mert ott is gond volt.
Beérünk Dombóvárra, két kapalácsos illető a vágány mellett megbeszélik hogy biztos jó, csak az első kocsi volt szar...
Könyörgöm egy koppintás olyan nehéz lett volna?
Köszi Máv
És még van bör a képükön kommentálni miért lett kisebb a személyforgalom