MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kővel zúzták be a vonat ablakát Szeghalmon

2008. augusztus 01. - georgejr

Ismét kővel dobáltak meg egy vonatot. Szeghalmon a Füzesgyarmat felé tartó vonatot találta el a kő. Szerencsére személyi sérülés nem történt. Csütörtökön az esti órákban Szeghalom belterületén eddig ismeretlen személy a Füzesgyarmat irányába haladó vonat szélvédőjét egy töltésből származó zúzalékkővel törte be. A kár kb 100 ezer forint.

A dobálót jelenleg is keresik.


A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr76596179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.08.01. 15:55:36

Szép, mondhatom. Ha jól veszem ki a posztból, akkor itt a mozdonyvezetőt találhatta volna el a kő. Az eszem megáll.

Én tényleg nem értem ezt. Az unatkozó hülyegyerekek nem találnak valami jobb elfoglaltságot? Mondjuk a szülei házának az ablakainak a betörését? Vagy fogjanak egy könyvet és olvassanak.

A következmények úgy látszik nem érdeklik a dobálózókat. Gondolom a dobálózó hülyegyerekek nem lesznek meg.

Én lennék terrorista! 2008.08.01. 16:34:39

Természetesen nem a kedvenc kisebbségünk egyik intelligens képviselője volt. Á, dehogy!

Adani 2008.08.01. 21:19:20

Náluk nemzeti sport a kődobálás. Arrafelé elég sok C kategóriás lakik.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.08.01. 22:56:06

Idióták.
Kamera kéne az állomásra. Csak az is pénz.
Máskülönben sajnos nem kapják el.

Az általa okozott kárt ledolgoztatnám vonattakarítással, közmunkával. Megtanulná egy életre.

Ez ugyan bp-i viszonylat, de a vandalizmushoz kapcsolható:
kritika3.blog.hu/2008/06/11/madar_sem_a_feszkebe_1

Mesteri Margarita 2008.08.02. 09:37:57

Na mert nemcigány nem is tudna eldobni egy követ, mi? Úgy szeretném megverni az összes ilyen nyáladzót, aki azonnal cigányozni kezd, amikor kiderül, hogy mégsem cigány dobott :@
Különben meg származástól függetlenül kéz kicsavar, hátrakötöz és amíg elő nem készítik közmunkára, térdepeljen egy (lehetőleg összehugyozott) sarokban az állomáson.

Amúgy meg ezt olvastátok?
index.hu/gazdasag/magyar/mav080801/

Blackmore 2008.08.03. 18:42:15

Attól, h a hírekben szándékosan nem mondják be, az ilyen esetek többségét igenis cigányok követik el. A legtöbb magyarnak van annyi esze, h ne csináljon ilyet.

getter 2008.08.05. 11:44:46

Blackmore-nak igaza van.
Én meg úgy bírom az ilyen cigányvédő szarokat../margarita/

Mesteri Margarita 2008.08.07. 18:00:28

Miért? Mert el tudok távolodni az elvakult előítéletektől? Mert képes vagyok különbséget tenni ember és ember között? Mert nekem nem kényelmesebb sztereotípiákban acsarkodni?

getter 2008.08.09. 13:38:26

Azt mondom gyere el csak 1 hétre ide borsodba éljél köztük,mellettük, közelségükben,és majd utána magyarázz ilyen hülyeségeket. A Budai villasorról könnyű okoskodni...

Mesteri Margarita 2008.08.09. 14:21:59

Nem a budai villasoron élek, hanem Érd-Ófaluban, a nyolcadik és a kilencedik kerületben (Bp.) vagyok a legtöbbet, szóval lehet, hogy nem egy borsodi falu (ami azért akkor is csak általánosítás), de látatlanban nem kezdek el azonnal köpködni és rákenni minden bajt a cigányokra. Sőt, elárulok még valamit: kaptak már el engem is cigányok, fényes nappal. Nem segített senki, pedig azért a Blaha nem éppen kihalt hely koradélután. Arra az öt cigányra én is rossz szájízzel gondolok, de ettől még nem váltam ilyen szemellenzőssé, mint te.

Mesteri Margarita 2008.08.09. 14:24:10

És értékelném, ha nem szaroznál le azért, mert nem vagyok az előítéletek (a tapasztalataim ellenére sem) rabja.

getter 2008.08.09. 17:33:25

Elnézést, de azt csak elhamarkodásból mondtam. Én a saját mindennapi tapasztalataimra építek. Sajnálom, hogy az eseted után is ugyanúgy gondolkodsz. Szerintem védeni nem kéne őket már így is pozitívan vannak diszkriminálva...
süti beállítások módosítása