MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Balkán expressz a Szolnok- Hódmezővásárhely vonalon

2008. július 25. - georgejr

Arról beszélünk sokszor, hogy milyen jó lenne, ha ez vagy az az állomás kultúráltabb lenne.
De mi a helyzet a kis pályaudvarokkal? Oda már valahogy nem jut pénz. Persze az ottani utasok is kifizetik azt a pénzt, amit mások. Most akkor hogy is van ez? Miért van az, hogy egyre több vidéki állomás, megállóhely jut erre a sorsra? Kedves MÁV IK, egy tisztasági festés nem kerül sokba. Legalábbis felénk. Gondolom Homokon is ki lehetne hozni 1-200 ezer forintból...



Kedves Georgejr!
Ma (2008. július 1-én) megint egy órát kellett várnom Homokon a vonatomra, a
"Balkán- expresszre" (Szolnok- Hódmezővásárhely vonal). A késések alapban 20-30 percesek itt, de a mai egy óra több volt a soknál. Emelkedett hangnemű véleményemet a panaszkönyvben ki is fejtettem a mai nap folyamán utazásom végén rögtön.
Tudom, hogy ezen a vonalon Szajolnál és Tiszatenyőnél pályaépítési munkák vannak és ezért késnek gyakraBBAN a vonatok, de rendszeresen látom a kedves pályamunkásokat a sínek melletti bokrokban hűsölni, illetve az egy lapátol-három lesi kvartett formációját.

A mai egy órámat az esőben egy gesztenyefa védelme alatt vártam végig, mivel a homoki megálló váróterme rendszeresen össze van szrva-hgyozva (elnézést), pad amire leülhetnék nem csak én hanem a 70 éves nénike is, az hetek óta nincs. Ezeknek ékes bizonyítékát a mellékelt fotókon is lehet látni.
Sajnos a pályamunkásokról még nem sikerült, de felszerelkezve megyek legközelebb.
Szerintem ezen vonal problémáit is ki lehetne tárgyalni, bőven lenne mit...
Üdv:
Melinda

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr54584856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pecs2010 2008.07.25. 10:47:57

Gratulálok, de nem ez az egyetlen ilyen!
Egyenesen az EU parlament közepébe kéne bedobni ezt a blogot, nézzék már meg mire megy a pénz amit a máv-ra küldenek

Gabbye 2008.07.25. 10:49:24

Nem is kirívó eset ez még több tucat ilyet lehetne mutatni. Nem is értem miért olyan érdekes ez. :s

cubalibre 2008.07.25. 11:07:44

Gabbye te nagyon hülye, azért érdekes, mert legalább tudatosítja, hogy milyen egy tróger országban élünk, ahol a vidéki állomások szétverve (Kóka), mindenhol a pusztulás. Egy szégyen az egész.

tehenke 2008.07.25. 11:07:47

Szerintem nem a MÁV alkalmazottak kakilnak-pisilnek oda. Olyan a szolgáltatás, amilyenre igény van.

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.07.25. 11:16:21

Nem, de nem hiszem, hogy nem lehetne zarni a megallohelyet/allomas, vigyazni ra... Es nem hinnem, hogy ilyen szolgaltatasra lenne igeny...

Madzsar_huszar 2008.07.25. 11:23:56

És vajon kik tették ilyenné az állomást? nem hiszem, hogy több száz kilóméterről vonatoznának oda üríteni. Véleményem szerint a helyiek igényességét tükrözi az állomás.

Madzsar_huszar 2008.07.25. 11:26:06

Ha van kultúra, nincs szar és hugy a váróteremben, de jobb másokra fogni, mint magunkba nézni, és beismerni, hogy ekkora parasztok vagyunk.

Madzsar_huszar 2008.07.25. 11:33:10

cubalibre, te oda szarsz ahova éred? és hogy jön ide a Kóka?? ő szart od?

tehenke 2008.07.25. 11:33:12

Igen, rá kell jönni, hogy a balkánon vagyunk. Itt tényleg olyan emberek élnek, akik a szoba közepére tojnak. Szó szerint. Ha 20x sikálod fel, 21x is oda fog.
Először a fejekben kell rendet tenni. Ez nem a MÁV hibája, hanem a tisztelt utazóközönségé.

amfiteatrum 2008.07.25. 11:35:00

Európa...
Ki emlékszik még a gyorsvasúti fejlesztési ígéretekre? 2006? 2004? 2002? Kóka? Fletó? Megyó?
No itt tartunk. A pénz meg ömlik a zsebekbe.
De szarért-húgyért nem kell elmenni egy kis állomásra,a Keleti se sokkal jobb. a guáno és a mocsok tartja össze.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.07.25. 11:52:25

de ha állandóan odaszarnak, akkor miért nem csinálnak oda egy klotyót? a legtöbb helyen nincs klotyó a váróban. ha van akkor meg kulcsos és zárva, vagy fizetős

fel kéne már fogni, hogy ingyenes klotyó legyen non-stop (buszpályaudvarokon is persze). ha nincs akkor oda szarnak-hugyoznak az emberek ahova tudnak. vagyis ez így túlzás, de elég ha ezerből 1 szarik a váróba.

muskotály küvé 2008.07.25. 12:04:10

Ha van klotyó, azt meg nem takarítják, a hajléktalanok meg teleszarják-vizelik (-> Gödöllő)

cubalibre 2008.07.25. 12:14:33

Madzsar huSZAR!A vasút leépítését Kóka szorgalmazta. Várótermek elhagyatottan, rogyadozva, beomló tetővel, kivert ablakokkal vannak mindenfelé a falvakban. Mert ugye minek oda bakter, meg jegypénztár. Minden elhagyatott, minden az enyészeté lesz. Mert kamion kell ezerszám, meg táviolsági busz. Hadd szennyezze a levegőt, hadd tegyék tökre az összes utat. Fogalmad sincs, én miről beszélek. Kedves huSZAR!

geriur 2008.07.25. 12:16:02

hat nem tudom.. itt nalunk varpalotan, allandoan bent vannak a varoban a csovesek, mar kintrol a padot is bevittek.. behugyalnak, stb.. ezvan..

pl. multkor mentem be reggel unokatestveremmel, ahogy beleptem, majdnem elokadtam magam, mert egy kedves uriember epp pihent a varokezepere behozott padon, amikor megfogtam es duhomben majd kiszakitottam az ablakot, a kedves jegykezelo neninek az arcaba nyitottam, es ugyis hagytam.. kerdeztem tole, nem csinalnak valamit, mert ez valami undormany, nehogy valaki belehannyon a fulkejebe, valasz: "mit akarsz most nyitottad ki az ablakot, legfrissitot vegyek?" mondom oke.. na ennyit errol..
boa.

Madzsar_huszar 2008.07.25. 12:16:43

cudalibre, a leépítéssel együttjár az igénytelen életmód és viselkedés?? hmm, ez érdekes

Vévé_Lóót 2008.07.25. 12:26:09

Ha fel is újítanák, nem sok értelme lenne, rövid időn belül ugyanúgy nézne ki, mint azelőtt. Épp az imént olvastam valahol, hogy Szeged-Rókus állomást is széthordták nemrég a cigányok... :(

Yllinor 2008.07.25. 12:27:51

Nekem az volt a 'kedvencem', amikor pár éve a veszprémi (megyeszékhely!) vasútállomásra reggel 5 körül érkeztem Kapolcsról, mert azt feltételeztem, hogy onnan jobb a közlekedés Szombathelyre, mint Tapolcáról, hát nem. No mindegy, a lényeg az, hogy nem volt ülőalkalmatosság a váróban, ezért felültem az ablakpárkányra. Erre jött egy máv-arc és rámszólt, hogy ne üljek oda. Erre én mondtam neki, hogy csak nem fogok 2óra50percet (akkor hittem abban, h a vonat pontosan érkezik...) itt ácsorogni. Erre ő, márpedig pad nincs, mert amikor volt akkor azon aludtak a hajléktalanok...erre én igen okos arcot próbáltam vágni, igazából nem tudtam rá válaszolni.
Szóval ez a megoldás arra, ha hajléktalanok lepik el az állomást...kivesszük alóluk a padot....áááá.

tmelinda04 2008.07.25. 13:21:45

Én tisztában vagyok vele, hogy ez a mi hibánk, utasoké (és most általánosítok, pedig soha nem dobtam el még egy almacsutkát sem), de én kulturált embernek tartom magam, és szeretnék nyáron a 40 fokban azon a padon ücsörögni, ha már félórákat késik a vonat.
Jeleztem ezt a MÁV-nak is, kaptam visszajelzést, sőt fotókat is arról, hogy kitakarították. Hát ma is benéztem oda, de már tele volt szeméttel, húggyal, szarral. Sajnos ilyenek vagyunk, de én úgy gondolom ezt akkor sem szabad szó nélkül hagyni, mert ha szemet hunyunk felette, akkor is megmarad a szar. NEm tudom mit lehetne tenni, és mi a megoldás, illetve tudom: a néhány éve beszüntetett jegykiadást ha visszaállítanák talán felügyelve is lenne kicsit a megálló tisztasága. Persze ez mind pénzbe kerül.
Ssajnálom hogy itt vagyunk és itt tartunk, de aki ezért szid mert megmutattam, küldjön be az is képet, hogy honnan jár dolgozni! Én kíváncsi vagyok rá, hogy a többi állomás hogyan néz ki, be lehet mutatni! Akár külön topic-ban is.
Amúgy pedig, nemrég Szeged- Rókuson jártam, ott sem zavarta egyik vasutast sem, hogy a jegypénztár mindkét oldalán és az összes szabad padon hajléktalanok fetrengtek. Senkit nem zavart!!!!!

Peppone Botazzi 2008.07.25. 13:25:18

Cigányok soha nem hordanak szét állomást. Ilyet ne is mondj mert nő a fasisztaveszély :D:D:D Biztos, német vendégmunkások voltak.

Igazából hülyék lesznek költeni az ilyen állomásokra. Saját zsebükből szednék ki a pénzt. Azt már nem lehet lenyúlni.

Amir.Temur 2008.07.25. 13:40:03

Éves bérletem árán, állomást festenék, a bérlet árából venném a festéket, a munkát meg hétvégenként szabadidőmben elvégezném.
Lenne más is aki így gondolkodik, és csatlakozna?

johevi 2008.07.25. 13:43:50

Tegyük fel újrafestik és tesznek új padot. És akkor mi van? Újra összefirkálják, lehugyozzák, a padot meg összetörik, elhordják. Fel kell számolni minden ilyen állomást, és menjenek buszok.

tmelinda04 2008.07.25. 13:52:50

Sok ilyen állomás van, ahol alkalmas út sincs, hogy bemenjenek a buszok!
És ilyen helyen, mint Homok, egy idős ember hogy tud gyalogolni 2-3 km-t a buszállomáshoz szerinted???

Adani 2008.07.25. 13:56:15

Ahogy elnézem a titkai felirat még mindig kint van a névtábla alatt. Még évekkel ezelőtt mondták, h mindig levakarják majd újra kiirja vki.

tmelinda04 2008.07.25. 13:59:55

Adani, ez még mindig ugyanaz a felirat, nem vakarta le azt senki.

Törzsgyökeres szentesi 2008.07.25. 14:56:43

Adani: a "titkai" szó még rajta van.
Nemsokára erre a sorsra fog jutni csak ezen a vonalon Kengyel, illetve Mártély állomása is.

bgirl 2008.07.25. 18:40:51

Nálunk van pad, viszont a 6 padból, 3 padon hajléktalan komák laknak, akik teljesen otthon érzik magukat, ezáltal termelik a szemetet, itt ott a ,,Kannásbor" maradékába lépsz!!!Na ez is undorító!!!
süti beállítások módosítása