MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Forró vizet az kopaszra, akarom mondani az utasra?

2008. július 23. - georgejr

Huhh. Ennyi szenvedés után méltó Dani a MÁV Hőse Aranykereszt kitüntetésre.


Csáó!

Én is azok csoportját bövitem akik utálnak vasuton utazni hozzáteszem sajnos!
Osztrákoknál már rég van emeletes vonat, 220km/h a sebbeség stb!
Elmesélnék egy történetet:
2008.06.12 utaztam Körmend(Szombathely-Csorna-Győr-Budapest-Ujszász)Szolnok vonalon!
Reggel 4 kor keltem mivel hogy 04.50- kor indul a Körmendről a személy.
Beért a vonat ami ÖBB személy kocsiból áll tiszta kénylmes jön a kalauz odadom neki a jegyet visszadja elköszönünk.

6.05kor indul szombathelyröl a Savaria Intercity járat Győrig semmi probléma kényelmesen megyünk Győrbe. Beér 7.24 kor és továbbindulási ideje 7.28.
Állunk a vonat nem indul, 7:35 kor kiirják a táblára hogy 10 percet késünk(ezt is onnan tudtam meg hogy az ablak a tábla mellett állt meg). 7.45-kor még az állomáson állunk megkérdeztem a kallert, hogy ugyan már mi az állás oka?
Azt mondta nem tudja, biztosan foglalt a pálya.
Hát mit is válaszoltam volna neki visszaültem, 7.53-kor elindul döcögve,
közben felgyorsul majd hirtelen lelasitott, ez elég szarul esett mivel bevertem a fejem.

Na mind1 ez nem is huzott fel annyira. Elmentem a wc-re a budi tiszta megnyomom a vizes csapot, hogy jöjön a viz erre tűzforró gőzölgő viz jött, a kezem felhólyagosodott, fájt!
Budapest Keleti-be 45 perces késésel értünk be,futás a pénztárhoz hogy viszaaadják a pótjegy árát beálltam és már adták is.

Gondoltam, hogy most az egyszer úr leszek Szolnokig is IC-vel megyek kikértem magamnak
de csak az 1 osztályra volt hely, de nem izgatott vettem arra egy jegyet!
Felülök szerelvényre el is indulunk szép tiszta vonat és nagyon kényelmes.
Kb. Ecsernél jártunk amikor el kellet mennem a wc re ott is elvégeztem a dolgom, víz jött, langyos volt ez után jött a fekete leves:

Nem volt kilincs a záron ezt nem vettem észre és beragadtam a wc-be ütöttem vertem az ajtót.

10 perc múlva szóltak a kallernak jött és kiszabaditott.

Szolnokra beértünk és az informácionál elkértem a panaszkönyvet, a nőci unottan kérdi:

Mi a panasz?
Mondtam neki, hogy azt nem mondom el majd leírom és elolvashatja. Kiadta és leirtam a panaszom,visszadtam neki a könyvet kitépte a 2. példányt és viszadta nekem!
Kaptam is választ, hogy elnézést kérnek és hogy a kalauz is jeletette ezért az IC pótjegy árát visszatéritik számomra!
Nem gondoltam volna, hogy viszaadják. Nagyon örültem neki!
Kedves mérges utasok!
Mutassuk meg az erőnket:Szervezzünk országos Utassztrájkot mi is csináljunk galibát a Máv-nál!
Ha joga van a dolgozonak sztrájkolni, utasnak is van hozzá hogy ne üljön vonatra maradjon otthon, ne  vegyen jegyet stb.
Enyit akartam leirni!

Üdv:Dani

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr50581605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tmelinda04 2008.07.23. 13:08:17

Sajnos az én főnököm nem tolerálja ha sztrájkolok és otthon maradok. Muszáj utazni ha tetszik ha nem.
Valami más módját kéne találni a "sztrájknak", hogy érezzék hatását a mávosok is.
Ha otthon ülök és nem utazok, azt fogják mondani hogy ez a vonal kihasználatlan ezért megszüntetjük. Na akkor se meló, se utazás, se pénz.

keria 2008.07.23. 16:50:15

Az osztrákoknál van emeletes vonat ugyan, de 220-szal nem közlekedik semmi, a Bécs-Salzburg útvonalon (München felé) 160 körül van a végsebesség, most javították fel a pályát, hogy ezt elérjék.

A 220 az Németország, az pedig azért egy másik kaliber, kicsit nagyobbak az ingázási távolságok.

20-05 666 2008.07.23. 17:14:57

Cáfolom! St.Pölten-Wels között ki van építve a nagysebességű, igaz az csak 200-as. A köcsög pénztáros meg ne tépje ki a panaszkönyv 2. oldalát, azt kellene beküldeni!! Szóval így Dani írt egy panaszt a negatív végtelenségbe.

NGabor 2008.07.23. 17:21:50

Nana DB háza táján sem fenékig tejfel az élet. Frankfurt Main reptérről a HBf-re ma reggel a pár perc utat kb fél óra alatt tettük meg, és előtte még meg is szivattak vagy 2-300 utast.
S8 kiírva 5-3-1 perc, majd hopsz áttettők a 1-ről a 2. vágányra felirat. Hangos ugyanezt közli is. Ez kb olyan, mintha a Stadionoknál kéne átmenni a másik oldalra. A több száz ember a bőröndös kínai turistástól, öltönyös üzletembereken át a sztrájkoló Lufthansasoking mindenki rohant át.

Gyors bezsúfolódás a késő szerelvénybe. Ekkor bejelentik, hogy mindenki menjen vissza az elsőre, mert ez bizony nem megy tovább, inkább visszafordul oda, ahonnan jött. Ekkor komótosabb tempóban mindenki visszaballag. Az airport dolgozókkal együtt szedtük a lépcsőket, ők csak annyit mondtak DB special offer...

A következő S9-t törölték, majd 15 perc késéssel bejött a fullra tömött emeletes Regional express. (Az utolsó kocsiba senki nem szállt fel. Érdekes módon félig üres volt. Nem érttetem az embereket, mi a baj a vonat végével, őlés is volt)

Út közben háromszor megállta a nyílt pályán. Az állomásokon, ahol egyszersem állt meg kb 10-el gurultunk át, köztük, amikor nem állt kb 30-al cammogott. Azt hittem a MÁV-nál vagyok, de nem, ezt is tudja a DB.

(Azt persze nem tudom, hogy erre is érvényes volt-e a jegyem.)

Adani 2008.07.23. 21:36:52

Az utasok akkor is tudnak sztrájkolni ha nem maradhatnak otthon és csak vonattal mehetnek. Nem kell jegyet venni, avagy ha van is, lehet ám percekig keresni mikor jön a kaller, ezzel feltartani. Ez még csak nem is tilos. A bátrabbak meg ne vegyenek jegyet és ne működjenek együtt a büntetésben stb. A hátrány az, h akkor eredményes ha sokan csinálják, de akkor nagyon.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2008.07.23. 21:46:45

"Mutassuk meg az erőnket:Szervezzünk országos Utassztrájkot mi is csináljunk galibát a Máv-nál!
Ha joga van a dolgozonak sztrájkolni, utasnak is van hozzá hogy ne üljön vonatra maradjon otthon, ne vegyen jegyet stb.
Enyit akartam leirni!"
Szia Dani!
A sztrájkról már itt írtam:
megintallunkvazze.blog.hu/2008/07/15/gocpontok_hatvani_vonal
Igaz ez egy békés tüntetés lenne, lényegében annyi, hogy akcióznánk a p.u.-kon, a nagyobb vasútállomásokon, ahol egy kisebb toborozás is lenne (meg megszólítanánk az utasokat, bár aki siet, annak max. egy kitűzőt adnánk, ezzel jelezve, hogy kiállna a céljaink mellett). Az utasokkal elbeszélgetnénk (már akivel lehet), aztán egy pár órás akciózás után elindulnánk a MÁV épülete felé, ahol elbeszélgetnénk egy pár vezetővel.
Félreértés ne essék, nem célom egy felbőszült tömeggel tiltakozni a MÁV épülete előtt, mert lehet egy békés demonstrációt is tartani.

vasutassrác 2008.07.24. 09:27:34

A panaszkönyv első oldalát kell beküldeni, a 2. az utasé, a 3. az állomáson marad.
süti beállítások módosítása