Késés, mi más. Számomra felfoghatatlan, hogy a 120-as vonalon mi a búbánatért standard a 30-40 perces késés? Miért nem lehetne beépíteni a menetrendbe?
Érdekes a kecskeméti történet, de azt hiszem, amit a Nagykáta – Újszász – Szolnok vonalon művelnek – pláne elővárosi szolgáltatás gyanánt – az katasztrofális.
Ma a 06.08 perckor esedékes szolnoki zónázó vonatra mentem – a történet Sülysápon játszódik. Az ilyen zónázók menetideje Sülysáp – Bp. Keleti pu. között a menetrend szerint 36 perc. Itt húsz perc késést kellett kiállni, ami lett harminc, de hozzátenném, teljesen mindegy késik e a vonat, avagy sem, mert Rákoshegytől, rosszabb esetben Maglódtól a reggeli vonatok a nyílt pályán is össze vesztegelnek 20 – 25 percet, gyakorlatilag minden nap. Végül 07.25 percre sikerült bevergődni, háromnegyed hét helyett. És igen, ez minden napos, túlzás nélkül állíthatom. Néha itt is hivatkoznak vágányzárra, csak az a baj, hogy a vágányzári menetrendet sem tudják tartani. Nyomokban sem.