Még mindig vannak olyan állomások, megállóhelyek az országban, ahol artistákat megszégyenítő mozdulatokkal kell le- és felszállnunk. Bár pozitív, hogy az elmúlt egy évben azon a vonalon számtalan állomást tettek utasbaráttá, de a fejlesztés lassan halad. Én azért reménykedem, hogy lassan tényleg megcsinálják ezeket a részeket.
Tisztelt Megint Állunk Vazze!
Gyakran utazom a Budapest Keleti pályaudvar – Nagykáta – Újszász – Szolnok (120a) vasútvonalon rokonaimhoz, akik Tápiógyörgyén laknak!
Problémánk a következő lenne: a vonalon közlekedő, úgynevezett zónázó vonatok által érintett vasúti megállóhelyek, és vasúti állomások mindegyike rendelkezik megemelt, úgynevezett szigetperonnal, egy állomás kivétel, mely állomás a már általam fent említett, Tápiógyörgye állomás!
Itt igen nehézkes a le- illetve felszállás, hisz az állomáson semmilyen megemelt szigetperon nem található, gyakorlatilag, a sínkoronával egy szintről kénytelen az utas a szerelvényekre fel- illetve leszállni! Sajnos a helyzetet súlyosbítja az a tény is, hogy a faluban igen nagyrészt időskorú emberek élnek, akik miatt a balesetveszély még nagyobbá válik!
Tudom, hogy a vonalon jelenleg is vágányzári menetrend van érvényben, (május 05.-étől május 17.-éig, illetve május 18.-ától június 25.-éig) Tápiószecső állomás vágányainak és peronjának átépítése miatt.
A kérdésem a következő lenne, előre láthatólag, körübelül, mikorra várható, hogy sor fog kerülni Tápiógyörgye állomás átépítésére is, mert kicsit elszomorító látni, jelenleg, például, hogy Tápiószecső állomás, ahol már eddig is volt megemelt szigetperon milyen szépen újjul meg, míg mi, akiknél még átépítendő peron sincs, nap, mint nap nagyon kell, hogy vigyázzunk, hogy ki ne törjük a lábunkat, le- illetve felszállás közben!