Hatvani vonalról hetente kapu nk post-ot. Szinte mindegyikben van egy bűvös szó:
felsővezetékszakadás. Számomr az az érthetetlen, hogy miért nem vizsgálják ki? Ugyanis nyilván kifizetődőbb lenne, ha megszüntetnék a hibaforrását, mint hetente javítgatni.
Vagy én ehhez hülye vagyok?
Hejhó!
Csütörtökön kitett magáért a máv. Jöttem a reggeli ( 6:56 Isaszegen megálló) Hatvani vonattal, Rákoson közölték , hogy áramellátási gondok vannak , bizonytalan ideig nem jár a vonat, kb az emberek 3- 5% szállt le a vonatról mondván áramszünet van , pár perc múlva , egy utastól tudtuk meg , hogy szokásos felsővezetékszakadás van , ami 1- 3 óra kiesést okoz (tapasztalatból) így két tömött elővárosi vonat utasai megindultak a buszmegálóhoz (időközben a Szolnoki vonat is beért).
A probléma :
1, valahogy heti 1x 2x elszakad a vezeték
2, mondják be , hogy vezetékszakadás és akkor mindenki tudja, hogy irány a busz, mert órákon keresztül nem jár majd a vonat.
3, egy dízelmozdonyt azért lehetett volna szerezni mintegy 7 percre a keleti főpályaudvartól, hogy valahogy bejussunk a keletibe. u.i.
Hazafelé a 14:40es Hatvani vonat 40 percet késett , mert elromlott az áramszedője , így du 40perc+reggel30perc késés a máv miatt ami 1k órabérnél máris kb1,25k kiesés , amit természetesen senki nem térít meg , lehet pénteken túlórázni....
Sok sikert a honlaphoz
Attila