Valaki biztosan úgy gondolja, hogy Záhonyban sok a jólkereső utas. Bár lehetséges, hogy a vonaton elviekben tényleg csak 1 darab elsőosztályú kocsi volt és a többi másod osztályúként közlekedett, de a tixo-t meg a papírt elvitték az alsógatya gnómok.
Ha tényleg így volt, akkor érdekes kérdés, hogy a jv. miért nem osztotta meg ezt az utazóközönséggel?
Tisztelt MÁV Start Zrt.!
A mai napon (2008.03.26.) utazásunkhoz más alternatíva nem lévén, a 6103-as számú járatukat vettük igénybe. Ez a vonat nagyjából az iskolai előadások után közlekedik, úgyhogy szoktak rajta lenni fizető utasok, ráadásul olyanok, akik nem engedhetik meg maguknak sok nemfizető MÁV Start dolgozó és családtagjával ellentétben az 1-nek nevezett osztály tarifáit. Direkt nem a kényelmes szót írtam, hiszen 0 többletszolgáltatást nyújtanak 1. osztályon.
Szó, ami szó ezen 2-es sorozatú V43 által húzott csodálatos szerelvény mögé a kocsikat a következőképp sorozták be:
1-1-1-2-1
vagyis 4, azaz négy db 1. osztályú kocsi között 1 azaz egy darab 2. osztályú.
Biztosan van/lesz rá valamilyen frappáns válasza a tisztelt ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem hibázott senki sem, de én azért szeretném tudni, hogy egy ilyen vonatösszeállítás kinek az agyacskájában állt össze és kinek nem volt annyi sünivalója a nagy Záhonyban, hogy néhány A/4-es lap és némi cellux segítségével a 4-ből 3 1. osztályú kocsit 2. osztályuként sorol be?
Ha név szerint nem is megy a dolog, hát akkor beosztás szerint, ha szabadna kérnem, mert mint másodmagamal utazó fizető utas, az elnézéskérésükkel nemigen megyek sokra, mert még arra sem jó. Az 2. osztályú kocsi peronjára sem fértem fel! Köszönöm, kedves MÁV Start Zrt., maguk mindig tartogatnak újabbnál újabb kellemetlen meglepetéseket a tarsolyukban. A telefonos bejelentés nyomán elegendő lesz környezetkímélő módon elektronikusan válaszolni.
Köszönettel: Egy fizető utas