MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

MÁV Direktnek fingja sincs a vágányzári menetrendről

2008. március 17. - georgejr
Istenem, annyira jó, amikor a szervezeti egységek a 21. században nem kommunikálnak egymással. Ezt a bakit csak erre tudom visszavezetni!

Az Elvira nem működött, felhívtam a MÁV Direktet (már idén is többször írtam panaszos e-mailt a szolgáltatás színvonaltalanságáról) és panaszoltam nem működik az Elvira: azt mondták az a cég nem az övéké, megemlítettem a félméteres MÁV Start logót az elején, majd érdeklődtem, mikor megy szerintük vonat Isaszeg-Bp.Keleti pu. viszonylatban 2008.03.16-án 20.00 után?

Válasz 21.12-kor!!! 21.00-kor az isaszegi pályaudvarra érkezve ismételten ellenőriztem a kitett új menetrenden, amire az volt írva, 21.00-tól lép érvénybe!!! Csak a pénztárosnő mosolya fogta vissza örömömet, hogy így szuper biztosan ellenőriztem az indulási időpontot. A pénztárosnő állítása szerint a 21.12-es  már 20.46-kor elment, ezt mindenki tudhatja a vágányzári menetrendből, ami 21.00-kor lép érvénybe!!! Itt leesett az agyamról az ékszíj, de gondoltam egyet megvédem a MÁV Direkt becsületét, fölhívtam mobilomon a MÁV DIrektet, mert erre a pénztárosnő nem volt hajlandó a szolgálati telefonján, és itt fennhangon megerősítették a 21.12-es indulás tényét. Ekkor beadtam a mobilomat a pénztárosnőnek, és 10 perces bájcsevej következett a tisztelt utas költségén, akit most már mindketten ejtettek, majd visszakérve saját mobilom hiába kérdeztem a MÁV Diret szolgáltatótól bármit, hogy most aztán hogyan kinek a költségén jutok el a célállomásra a mintegy 25 km-re lévő Budapestre ebben az IT világban csak azt felelte, neki erre semmi módja, és fölhatalmazása.

Mindezek után, ne válaszoljanak panaszomra, főként akkora frázispuffogtatós válaszokat, mint eddig tették!  Beérem azzal mondjuk, hogy értesülök a sajtóból a Vezérigazgató öngyilkossági halálhíréről, vagy legalább ilyen fajsúlyú hírről a MÁV háza táján, mert már történnie kell tényleg valaminek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr4384096

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en el siguiente documento 2018.09.08. 10:21:10

Sütés, Főzés, Konyhai Kísérletezések

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.03.17. 08:55:46

Egy újabb, a szolgáltatással 100%-ig elégedett, fizető utas...

Miért nem tájékoztatták a MÁV Direktet erről? Jó példa a rossz kommunikációra. Szép.

Magyarnaba 2008.03.17. 09:05:20

Javasolnám a jegy-nemvételi akciót. Jónéhányunkkal történt már olyan a MÁV jóvoltából, ami okozott akkora kárt, hogy akár több hosszú utazást is lebonyolíthatnánk ingyen, kvázi kártalanításként. Ne nevezzük önhatalomnak, inkább valami utasi érdek-önérvényesítésnek.

Kimondottan érdekes lenne, ha összebeszélnénk itt, illetve más vasúti fórumokon, az egyik szombat reggel felszállnánk mondjuk a Budapest-Szeged gyorvonatra és a kalauz "Jegyeket kérném ellenőrzésre!" felszólítására több tíz (száz?) ember üvöltené, hogy: "Már régen megfizettük!"

Kiváncsi lennék, mi lenne a visszhang. Egy embert lerúghatnának a vonatról, de mit tennének, ha a fent említett több tíz (száz) utas "sztrájkol" a jegyvétel vonatkozásában?

Magyarnaba 2008.03.17. 09:07:59

Legalább felhívnánk a figyelmet a szolgáltatások tarthatatlanságára.

Ja, esetleg a kártalanítás mellett a szolgáltatás egyéb hiányosságai (sz@ros-húgyszagú vonatok, graffitik) miatt is lehetne efféle utas-sztrájkot tartani :)

Fedup Sári 2008.03.17. 09:10:39

Szerintem van egy külön kis teamjük ezeknek, ami vad brénsztormingok alakalmával eszeli ki ezeket a dolgokat. Gondoljátok meg, nem lehet könnyű az állandó műsorszámok (felsővezetékszakadás, ún. műszaki és forgalmi okok, mocskos, szaros vonatok, késő vonatról leszállók feltartása a karámmal) mellett napról-napra előállni újabb és újabb, ötletesebbnél ötletesebb, ördögibbnél ördögibb átbszásokkal.

Bravó mávstart, ismét sikerült. Milyen kár, hogy a mi milliárdjainkat használjátok erre évről-évre.

petya.bacsi 2008.03.17. 09:24:57

A MÁV felett áll a Vasúti Hivatal és a Közlekedési Minisztérium - érdemes lenne panaszt tenni náluk is az állandó késések, a magyarázkodásuk és egyéb attrakciók miatt.

Olvassák el a blogot, vagy az ügyfélszolgálatra érkező leveleket - szerintem 80%-ban csak panasz érkezik a fizető utasoktól...

petya.bacsi 2008.03.17. 09:30:19

Magyarnaba: sztrájkolni csak a vasutasoknak van joguk. Ők sztrájkolhatnak mindenért bármikor, amikor kedvük szottyan, a fizető utasok meg maradjanak csendben, nyeljék le a békát, meg azt, hogy kárt okoznak nekik, nem tudnak munkába menni (na és persze mindenkit kár ér - a sztrájk által okozott kárt is mi fizetjük majd meg...) és örüljenek, hogy sosem érnek haza időben, és büdös lesz a ruhájuk.

petteri57 2008.03.17. 09:41:09

Vágányzári menetrend szerint 7.27 helyett 7.24 Rákoscsabáról. 150 utas álldigál, 7.28-kor nagy sebességgel áthúz egy szürke-sárga elővárosi utasok nélkül. Aztán hosszasan semmi. 7.50-kor telefon a 0640-494949-nek: mi van a vonattal? Öt percig türelmemet kéri a hölgy, utánanéz. Válasz: Tura és Gödöllő között nincs áram. Kérdés: mikor lesz vonat? Azt sajnos nem tudom. - Akkor most inkább induljak autóval? - Hát, talán igen. A Keresztúri útról 8.20-kor látjuk azt a piros kocsis gyorsvonatot, ami 7.45-kor szokott Csabán áthúzni. Az vajon vitt magával áramot valahonnan?

Könyörgök, szereljenek fel hangszórókat az állomáson, és mondják be, hogy előre láthatólag mennyit késik a vonat, vagy jön-e egyáltalán, hogy időben választhassunk más közlekedési eszközt. Ha nem lehet megoldani, akkor hajtányos-sínautós vasutasok trombitával járják végig a pályát, és szóljanak mindenkinek.

Magyarnaba 2008.03.17. 09:58:31

Csak meg kéne próbálni, legalább a felszínre kerülne ez az egész lehetetlen helyzet. A Fókuszba is bekerülnénk! :)

Amíg birkák az utasok, vígan van a MÁV... Valami jobb érdekérvényesítés kéne, mert mindig az erősebb kutya hancúrozik. Erre legjobb fegyver a médiumok figyelmének felkeltése.

Gondoljátok, hogy ér valamit ez, meg a többi blog? A folyamatos panaszlevelezés sablonválaszokat írogató számítógépekkel? Tegye fel e billentyűzetét, aki hisz ebben...

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.03.17. 10:01:37

Jegyeket, bérleteket, akkumulátorokat kérek...

Adani 2008.03.17. 10:42:16

Működőképes lehet ez a sztrájkolás, passzív ellenállás, amivel már sokszor értek el sikereket a történelemben. Sokan kell csinálni, ennyi. Másik verzió lehet ,h veszel jegyet ugyan, de mikor ak aller kéri jó hossú ideig keresed, azt nem tiltja semmi. Esetleg feltűnően menekülsz a kaller elöl wc-be zárkózol stb. és mikor elkap akkor hagyod, h elmondja a monológját ,h mit képzel maga itt nem fog lógni stb. akkor nyomod a jegyet a kezébe. Ha mindenki hosszú percekig keresi a jegyét akkor azzal lelassul a kaller mozgása és monmdjuk nem ér végig a vonaton, meg nem tud jegyet adni a jegykiadás nélküli állomáson felszállóknak.

petteri57 2008.03.17. 10:50:14

A kaller többnyire nem jön, ezért a néhány bérlet nélküli utas a sárgamellényeseknél magyarázkodik a Keletiben. (Akikre semmi szükség nem lenne, ha a kalauzok elvégeznék a munkájukat a vonaton)

Gezuka 2008.03.17. 20:54:48

Az Elvira a szar a Direkt meg direkt abból nézi. A vágányzári 21.00-kor lépett életbe, amivel Te utaztál volna még eredeti menetrend szerint járt. Az volt az uccsó ilyen. Hát szívás...
süti beállítások módosítása