Istenem, annyira jó, amikor a szervezeti egységek a 21. században nem kommunikálnak egymással. Ezt a bakit csak erre tudom visszavezetni!
Az Elvira nem működött, felhívtam a MÁV Direktet (már idén is többször írtam panaszos e-mailt a szolgáltatás színvonaltalanságáról) és panaszoltam nem működik az Elvira: azt mondták az a cég nem az övéké, megemlítettem a félméteres MÁV Start logót az elején, majd érdeklődtem, mikor megy szerintük vonat Isaszeg-Bp.Keleti pu. viszonylatban 2008.03.16-án 20.00 után?
Válasz 21.12-kor!!! 21.00-kor az isaszegi pályaudvarra érkezve ismételten ellenőriztem a kitett új menetrenden, amire az volt írva, 21.00-tól lép érvénybe!!! Csak a pénztárosnő mosolya fogta vissza örömömet, hogy így szuper biztosan ellenőriztem az indulási időpontot. A pénztárosnő állítása szerint a 21.12-es már 20.46-kor elment, ezt mindenki tudhatja a vágányzári menetrendből, ami 21.00-kor lép érvénybe!!! Itt leesett az agyamról az ékszíj, de gondoltam egyet megvédem a MÁV Direkt becsületét, fölhívtam mobilomon a MÁV DIrektet, mert erre a pénztárosnő nem volt hajlandó a szolgálati telefonján, és itt fennhangon megerősítették a 21.12-es indulás tényét. Ekkor beadtam a mobilomat a pénztárosnőnek, és 10 perces bájcsevej következett a tisztelt utas költségén, akit most már mindketten ejtettek, majd visszakérve saját mobilom hiába kérdeztem a MÁV Diret szolgáltatótól bármit, hogy most aztán hogyan kinek a költségén jutok el a célállomásra a mintegy 25 km-re lévő Budapestre ebben az IT világban csak azt felelte, neki erre semmi módja, és fölhatalmazása.
Mindezek után, ne válaszoljanak panaszomra, főként akkora frázispuffogtatós válaszokat, mint eddig tették! Beérem azzal mondjuk, hogy értesülök a sajtóból a Vezérigazgató öngyilkossági halálhíréről, vagy legalább ilyen fajsúlyú hírről a MÁV háza táján, mert már történnie kell tényleg valaminek!!!