MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Sztrájk miatt a takarítás szünetel

2008. március 05. - georgejr
Hát nem tudom. A sztrájk ideje alatt lett volna idő rendesen takarítani. Nem csak 1 óra lett volna a nagytakarításra, de ugye ez nem lényeg:(
Remélem azóta már takarítanak, bár bgirl szerint nem. Nem baj reszkessetek, hamarosan jön a retekkommandó 2.0!

Sziasztok!

Szeretném mellékelni azt a képet, amit ma a Budapest-Esztergom vonalán sikerült fotózni!:)
Úgy látszik mindig sztrájkolnak a takarítók,mert mostanág a mi vonatainkon vannak a wc-nél elhelyezve lapok,amire felvan ragasztva mivel és mikor takarítottak,hát az a lap mindig elég üres!:)
De ez a kép magáért beszél!:)


A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr50366148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2008.03.05. 08:16:34

Ez a nap képe! :) - gondolom egy poénos kedvű utas szerzeménye. Ez a tipikus esete annak, amikor a fagyi visszanyal.

Ashi Valkoinen 2008.03.05. 08:16:47


Szerintem a képen látható plakátot egy, a bliccelés elleni kampánytól megihletődött utas készítette...

petya.bacsi 2008.03.05. 08:45:05

A grafikai elrendezés a kép alapján tökéletes másolata az eredeti MÁV-os poénhadjáratnak...

bonnie · http://bonnie.freeblog.hu 2008.03.05. 09:23:17

Láttam én már "MÁV alkalmazottakat etetni, és a kerítésen benyúlkálni szigorúan tilos!" feliratút is :)

dontals 2008.03.05. 09:33:37

Komoly. Mondjuk a MÁV-tól kitelik, nem vagyok benne biztos, hogy utas szerzeménye

bgirl 2008.03.05. 14:31:37

Bonnie!

Ma mikor jöttem haza láttam h az ellenvonaton valami hosszú,de nem a megszokott szöveg van,csak annyit olvastam el belőle,hogy tilos!:)
Ígérem ha látok olyat megörökítem!:)
És a story-hoz hozzáfűzném,hogy ma ismét ugyanezzel a vonattal utaztam,ahol ezt a képet fotóztam,és mára a takarító lap a wc mellett tele volt ragasztva,mintha takarítottak volna!:)

petya.bacsi 2008.03.05. 15:48:01

"wc mellett tele volt ragasztva,mintha takarítottak volna!:)"

Ezért írtam azt, hogy a matricázgatás jó, de kevés. Havonta 1x ellenőrzi a MÁV részéről valaki a "tisztaságot".

Azonosítószámot minden tisztítóbrigádnak, így utaspanasz esetén nyomon lehet követni, hogy kik nem végezték jól a dolgukat. De persze ne felejtsük el, hogy a MÁV-ról van szó, így etéren csodát semmiképp se várjunk...
süti beállítások módosítása