MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Csökkent az InterCity helyjegyek és pótjegyek átvételi ideje

2008. március 03. - georgejr
A MÁV-START Zrt. feladata, hogy fejlesztéseivel és szolgáltatásai bővítésével biztosítani tudja utasainak a kényelmes és komfortos utazás feltételeit és lehetőségét. A szolgáltatások fejlesztése minden esetben az utazóközönség érdekeit és igényeit tartja szem előtt, ennek érdekében a személyszállító vasúttársaság folyamatosan elemzi az utasoktól beérkező észrevételek tartalmát. Az elmúlt időszakban a visszajelzések kifogásolták az InterCity vonatok esetében telefonon megrendelt jegyek 24 órás előírt helyjegy és pótjegy átvételi kötelezettségét.
Az utazóközönség kényelmesebb kiszolgálása érdekében módosításra került a pénztári rendszer, így március 1-től az InterCity vonatokra telefonon megrendelt jegyek (helyjegyek és pótjegyek) átvétele az indulás előtt 30 percig lehetséges a pénztárakban. Az új rendszerben a telefonon keresztül történő jegyek foglalását, legkésőbb a vonat indulása előtt 40 perccel tehetik meg az utasok. Indulás előtt 30 perccel, a lefoglalt, de át nem vett jegyeket a rendszer automatikusan visszahelyezi a vásárolhatók közé.


MÁV-START Zrt.
Kommunikációs Igazgatóság

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr98363638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2008.03.03. 17:24:26

Anno sem értettem már, hogy miért kellett egy napra húzni a határidőt... Ráadásul a régi rendszer is 30 perccel dolgozott. Ha egy nappal korábban ki tudtam menni a jegyért valamelyik vasútállomásra, akkor minek kellett volna foglalnom egyáltalán?
Talán a péntek-vasárnapi diákokkal teli járatoknál volna necces az egy nappal korábbi vásárlás, de az összes többi időpontban felesleges volt.

Kellett nekik három év, míg rájöttek, hogy ez hülyeség. De legalább rájöttek (csak ne adnák el fejlesztésnek...)

Altrix 2008.03.04. 08:03:21

Ha jól tudom, azért vezették be a 24 órás elővásárlást, mert egyes nagyvárosokba akár óránként is közlekedik IC, és sokan több IC-re is foglaltattak helyet, mert nem tudták melyiket fogják elérni. A pénztárnál viszont trehányságból már nem mondták vissza a többit, így mások elől "kifoglalták" a helyeket, ezért lehetett látni "üres" IC-ket hétvégén, viszont helyet kiadni már nem tudta rájuk.
Ha megoldották azt, hogy automatikusan visszarakja a rendszer az el nem vitt foglalásokat, akkor oké. Régen ez manuális volt.

georgejr · http://mav.blog.hu 2008.03.04. 08:32:49

Altrix 2008.03.04. 08:03:21
Részben igen. De sok olyan eset is volt, hogy lefoglalta, aztan meggondolta magat, es igy a helyet nem tudtak atadni masnak.

homár molla2 2008.03.04. 10:47:45

és mi lenne, ha mondjuk bankkártyával ki tudnám fizetni otthonról, kényelmesen, a gép előtt ülve? akkor a hely ki lenne fizetve, a mávnak tök mindegy, hogy átveszem vagy nem, és ha átveszem, akkor egy héttel vagy egy perccel vonatindulás előtt.
ezt a mozinál se értem: interneten eltetetem a jegyet, aztán fél órával a kezdés előtt (ami egyébként is csúszik 10 percet + reklámok) már ott dekkolok a pénztárnál.
süti beállítások módosítása