MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re: balesetveszélyes ajtó

2008. február 21. - georgejr
Igaz gebac van a vonattal, de messze, nagyon messze van a javítóműhely és hónapok sem elegendőek oda levinni...
Íme a válasz az erre a postra

Tisztelt Utasunk! 

A 2008. január 22-én küldött észrevétele ügyében indított vizsgálat lezárult, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:

Őszinte sajnálattal értesültünk az utazása során tapasztalt kellemetlenségekről. Lehetőségeinkhez mérten mindent megteszünk annak érdekében, hogy utasaink megelégedéssel vehessék igénybe szolgáltatásainkat.
Vizsgálatunk megállapításai szerint az Ön által vázolt nehézségek szerencsére nem tekinthetőek általános problémának. Az orosz motorvonatok korszerű, számítógép vezérlésű járművek. Érzékenységük is ezzel magyarázható, és ezért fordulhat elő különböző apró működési zavar velük kapcsolatban. Ezek elhárítását általában a mozdonyvezetők is el tudják végezni, azonban adódhatnak olyan komolyabb műszaki problémák is, melyek menetközben nem javíthatóak, és az egységet szakműhelybe kell utalni.
A szerelvények Hatvan – Salgótarján – Hatvan viszonylatban közlekednek, de javító bázisuk Szentes állomáson van. A felülvizsgálatra való eljuttatásuk, illetve az onnan történő visszaérkezésük, egy szoros szerelvényforduló része, mely több időt is igénybe vehet.

Itt jegyezzük meg, hogy a motorkocsikat a vonal utazóközönsége hamar elfogadta, és megelégedettséggel veszi igénybe.

 

Szeretnénk biztosítani, hogy mindent megteszünk annak érdekébe, hogy megteremtsük a pontos és kulturált szolgáltatás feltételeit. A kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos észrevételeit a jövőben is várjuk, melyet közvetlenül Társaságunknak is megküldhet az eszrevetel@mav-start.hu címre.

 

Üdvözlettel:

iksz ipszilon

ügyfélszolgálati szakelőadó


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr94344243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.02.21. 16:10:11

ezt nem ártem
érdemben mit csináltak? mert itt csak arra látok magyarázatot, hogy hol van a műhely, noha a probléma nem az volt, hogy a postoló ezt nem tudta.

20-05 666 2008.02.21. 17:35:51

"Az orosz motorvonatok korszerű, számítógép vezérlésű járművek. Érzékenységük is ezzel magyarázható, és ezért fordulhat elő különböző apró működési zavar velük kapcsolatban."

A ruszki az ugyanúgy ipari hulladék, mint a bézé:D LOL

Nagymoli 2008.02.21. 21:27:06

Nekem a BZ szimpibb. :-)
Miért nem lehet magyar vonatokat csinálni? Országon belül maradna a pénz....

chipetke · http://mavsztrajk-e.wamma.hu/ 2008.02.21. 22:44:08

"Az orosz motorvonatok korszerű, számítógép vezérlésű járművek. Érzékenységük is ezzel magyarázható, és ezért fordulhat elő különböző apró működési zavar velük kapcsolatban."

Természetesen! A számítógéphez mi nem értünk! Hehe. Annyiszor hivatkoznak emberek számítógéphibára, csak egyet felejtenek el: számítóGÉP. tehát teszi a dolgát. A rosszul megírt program, vagy a félrekalapált adat meg nem a gép hibája.

"Itt jegyezzük meg, hogy a motorkocsikat a vonal utazóközönsége hamar elfogadta, és megelégedettséggel veszi igénybe."

Itt jegyezzük meg, más választásuk nem is volt.

-Oiler- (törölt) · http://varhegyi.myminicity.com/ 2008.02.22. 10:08:00

Az orosz motorvonatok korszerű, számítógép vezérlésű járművek.

A számítógép plusz egy kocsi a vonaton:)
varhegyi.myminicity.com/

Akashi Kaikyo 2008.02.22. 11:46:39

A ruszki motorvonat egy rakás szar, csak a klíma jó benne, de az meg Webasto...

Nagymoli! Nem lehet országon belül, mert mindenki kilopná a magáét belőle, mint ahogy most a MÁV-nál történik, vagy ahogy történt a TSZ-ek felszámolásakor.

Nagymoli 2008.02.24. 22:12:44

A V63-as, azaz Gigant tudtommal magyar.
Szerintem eléggé jól sikerült. És tuti loptak is a gyártásakor, na mondjuk, megnézném, hogy vitt haza valaki egy vontatómotort a gyárból emlékbe. :-DDD
Amúgy nem hinném, hogy a magyarok ne tudnának Taurus szinvonalú gépet csinálni, ha akarnának, és meglenne a lehetőség. De butított mérnökökre, bólogató fejesekre, és hasonlóakra van igény csak... ha csak a fejlesztést vesszük. Ne tervezzen a magyar mérnök, csak döntse el, mit honnan vesz készen.

Vołz 2008.02.28. 05:33:52

"Az orosz motorvonatok korszerű, számítógép vezérlésű járművek."
Ezzel még nincs is gond, szerintem a baj ott van hogy a vésznyitót is számítógép vezérli ami nem túl okos megoldás...
"Érzékenységük is ezzel magyarázható, és ezért fordulhat elő különböző apró működési zavar velük kapcsolatban."
és 2 hónap alatt erre nem jöttek rá??:D

ressm 2009.04.13. 16:51:20

ezt kellett volna válaszolni: Tisztelt utas! az életveszélyesn működésű ajtó vezérlőt kicseréltük az összes szerelvényben hagyományos, érzéketlen típusra, a projekt lebonyolító munkatársakat elbocsatottuk mivel a vásárláskor nem vizsgálták meg alaposan az ajtóvezérő egységet, az illetékes javító műhely vezetőjét visszahelyeztük egyszerű dolgozónak, mivel a sokadik eset sem után tette meg a szükséges intézkedéseket, hogy egyszer s mindekorra megszünjenek ezen állapotok.