Úgy látszik az a piszkos kapitalista gondolkodás, hogy az ügyfél, vendég az első végre befészkelte magát a büféskocsikba is. Remélem járvány lesz belőlet
Sziasztok!
Nem vagyok már kezdő MÁV utas, külföldi és hazai viszonylatban is sokat utaztam és rendszerint fel is húzom magam a szolgáltatás minőségén. Ám ezúttal - évek óta először - egy jó élmény feledtetni tudta a lassúságot, a karámot, a koszt és az árakat. Jellemző azonban, ha nem tévedek, hogy az illető nem MÁV alkalmazott... Panaszkodásra hajló habitusom miatt furcsa is, amit most teszek, de becsszóra nem vagyok a MÁV Start ügynöke! :)
Röviden: a Debrecen - Budapest IC-n (2008.01.28., 15h08') az egyszemélyes szakács és felszolgáló személyzet nagy csillagos ötöst érdemel, mert valódi vendéglátó hellyé varázsolta a büfékocsit. Az IC büfékben a fiatal személyzet általában egy borkimérés csaposának a közönyével szolgál ki, esetleg feljebb tekerik a rádiót ha a kedvenc technozene szól.
Én azon a napon elég sokat fogyaszottam, meleg ételt is, és kifejezetten figyelmes, normális, nem tolakodó és gyors kiszolgálásban volt részem.
A középkorú kopaszodó férfiú kissé Kevin Spacey-re hajaz, jellegzetessége a fekete bőrnadrág és a régivágású középkategóriás vendéglátósok elmaradhatatlan tartozéka a szolid fülbevaló, és egyéb ékszerek. Mivel az horribilis árakról nem ő tehet, megérdemli a dicséretet!
Üdvözlettel,
Feri