MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Piros pont az IC büfésnek

2008. február 07. - georgejr
Úgy látszik az a piszkos kapitalista gondolkodás, hogy az ügyfél, vendég az első végre befészkelte magát a büféskocsikba is. Remélem járvány lesz belőlet

Sziasztok!

Nem vagyok már kezdő MÁV utas, külföldi és hazai viszonylatban is sokat utaztam és rendszerint fel is húzom magam a szolgáltatás minőségén. Ám ezúttal - évek óta először - egy jó élmény feledtetni tudta a lassúságot, a karámot, a koszt és az árakat. Jellemző azonban, ha nem tévedek, hogy az illető nem MÁV alkalmazott... Panaszkodásra hajló habitusom miatt furcsa is, amit most teszek, de becsszóra nem vagyok a MÁV Start ügynöke! :)


Röviden: a Debrecen - Budapest IC-n (2008.01.28., 15h08') az egyszemélyes szakács és felszolgáló személyzet nagy csillagos ötöst érdemel, mert valódi vendéglátó hellyé varázsolta a büfékocsit. Az IC büfékben a fiatal személyzet általában egy borkimérés csaposának a közönyével szolgál ki, esetleg feljebb tekerik a rádiót ha a kedvenc technozene szól.

Én azon a napon elég sokat fogyaszottam, meleg ételt is, és kifejezetten figyelmes, normális, nem tolakodó és gyors kiszolgálásban volt részem.

A középkorú kopaszodó férfiú kissé Kevin Spacey-re hajaz, jellegzetessége a fekete bőrnadrág és a régivágású középkategóriás vendéglátósok elmaradhatatlan tartozéka a szolid fülbevaló, és egyéb ékszerek. Mivel az horribilis árakról nem ő tehet, megérdemli a dicséretet!

Üdvözlettel,
Feri

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr93329153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

umidmerchant 2008.02.07. 15:03:53

aki IC-ben bármit is fogyaszt, sikeres ember nem lehet!

keria 2008.02.07. 15:08:22

Ma féláron van minden az étkezőkocsikban :)

[Egyébként az étkezőkocsi szerintem nagy feature, na nem a minőség miatt, de azért egy kávét vagy egy sört bármikor bevállalok. Egyszer ettem palacsintát is, az is vállalható volt.]

Flea 2008.02.07. 15:11:30

Pedig ha Miskolcra megyek és a fenti posztban leírtakhoz nagyon hasonló karakterű uriembert plantom meg a Büfékocsiban, akkor nem mulasztok el rendelni valamit az étlapról, mert baromi jókat főz!

movhu 2008.02.07. 15:22:26

Ez mutatja, hogy lehetne ezt a vasutas dolgot is jól csinálni.
Ja, hogy az erőfeszítés? Hogy a vevő és az utas az úr? Meg kellene érteni, hogy a vasút is csak piaci árú. Lehet(bocsánat, biztos), hogy ilyen dolgok mellett sokkal jobb lenne a vasút megítélésa

fromdtod 2008.02.07. 15:23:10

például hashajtónak sikeres....

de komolyan. én is ettem már sokszor Szoboszló felé.... félúton... Ha éhes az ember miért ne. Kávé oké. üditőt miért ne. És közben jóval nagyobb a hely, meg nagyobb az asztal, tehát ha dolgozni akar az ember arra is jó. Én gyakran használtam.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.02.07. 15:45:09

néha egész jó kávét főznek, de legtöbbször ihatatlan lóhugy amit pofátlan áron elém lök valami hihetetlen igénytelen hájas seggű proli szuka, akinek csak azon jár az esze, hogy hogyan verhetne át még jobban.

Fedup Sári 2008.02.07. 16:24:20

Jól mutatja az átlagos színvonalat, ha köszönőlevél születik abból, hogy normálisan kiszolgálták a kuncsaftot.

Shadwell 2008.02.07. 17:16:59

Berugni lehet dohányozni nem...

Mustang 2008.02.07. 17:19:21

Ismerem a csáveszt, engem kifejezetten idegesít a stílusa, beledumál mindenbe (azt hiszi poénosan), nem mindenkinél jön ez be. Beletolakodik az aurámba, és ha nem mosolyogsz neki vissza a blőd poénjaira, mert éppen olyan kedvedbe vagy, akkor meg érezd magad kellemetlenül.

A Debrecen-Bp vonalon viszont van egy nagyon jó arc felszolgáló, Ernő. Nagyon művelt, korrekt arc, csillagos 5-ös felszolgáló lenne, ha az egyik utam alkalmával nem akart volna megkéselni egy nem fizető vendéget. 2 kocsin át kergette, "leszúrlak te geci" jellegű dolgokat ordibálva egy 30 centis késsel. Szegénynek pont születésnapja volt, enyhén be volt baszva, de ha fél méterre hadonászik tőled egy részeg elmebeteg, felhúzott ember... hihi :P

Mustang 2008.02.07. 17:23:37

Jaj bocs! Megnéztem a Kevin Spaceyt, hogy hogyan néz ki. Szóval akiről szó van, az a késelős Ernő. Akit fentebb említettem, az egy másik kedves IC kiszolgáló, de ugyan úgy létezik. :)

..::Froschlama::.. (törölt) 2008.02.07. 19:41:40

Amúgy a büfékocsis szerintem a Diacel Kft. alkalmazottja. Én is ismerek egy jófej kiszolgálót. A Timisoara,Csaba,Bp vonalon szokott lenni. 50es férfi:D
Amúgy szerintem nagyon jó vonaton étkezni az étkezőkocsikban. Rendszeresen reggelizem ott, ha a 6:44essel utazom

Brejlovec98 2008.02.08. 08:30:52

Nálunk Szlovákiában a Pozsony-Kassa gyorsvonatokon olcsók az étkezőkocsik. Pl egy rántott sajt sültkrumplival kb 7-800Ft és jól is lehet vele lakni. Az itteni IC-ken nincs tapasztalatom, és a magyar IC-k egyenesen drágák. Egyetlen egyszer vettem valamit ott, az is egy Snickers csoki volt és az is 350 Ftomba került...

Gezuka 2008.02.10. 12:06:54

Én egyszer egy cseh zöls ic-n utaztam Bp és Miskolc között. MAjd éhen haltam, megy söröcske is jól jött volna hát irány büfé. A menü 4 nyelven volt írva - köztük magyarul. Jön a pincér - idősödő pasas. Mondom mit kérek, erre közli, hogy sorry, nem spííííking. DE fransze, inglis, dojcs, itáliánó. Agyam eldobtam rögtön, kértem is angolul, hozta is.
Isteni volt a kaja is, a cseh barna sör is. Ha meglátok még egy cseh vonatot bizta felmászok rá. :-)
süti beállítások módosítása