A MÁV-START Zrt. számára rendkívül fontos, hogy szolgáltatásai színvonalával elégedettek legyenek utasai, ezért a személyszállító vasúttársaság üzleti területe egy korábbi még 2007-es döntése alapján, januártól termékmenedzser munkatársakkal ellenőrizteti a szolgáltatások színvonalát. A több éves vasutas szakmai tapasztalatokkal rendelkező munkatársak az utasok elvárásai alapján vizsgálják többek között a mellékhelyiségek és utasterek tisztaságát, a fűtés és légkondicionáló berendezések működését, a vonatkésések okait, a vasútállomások állapotát, az utas tájékoztatást, a komfort és kényelmi szolgáltatások minőségét.
A naponta 2700 személyvonat közlekedését 20 termékmenedzser ellenőrizni, éjjel-nappali szolgálatban. Az ellenőrzés kiterjed a forgalmas, frekventált vonalakra, illetve a kisebb utasforgalmat bonyolító járatokra is. Munkatársaink folyamatosan kapcsolatban állnak a MÁV Zrt. illetékes szakembereivel, illetve a vasúti szolgáltató cégekkel. Az utazások során tapasztalt bármilyen probléma esetén a termékmenedzser munkatársak azonnal jelzik a hibát, és a probléma jellegétől függően a lehető leggyorsabban intézkednek.
Az általános utazási tapasztalatok mellett a termékmenedzser munkatársak folyamatosan kapcsolatban állnak a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatával, a szolgáltatásokkal kapcsolatban beérkező utas panaszokat személyesen vizsgálják meg, és tesznek kezdeményező intézkedést a probléma megszüntetésére.
A most bevezetett intézkedésektől a MÁV-START Zrt. szeretné érzékelhetően növelni a szolgáltatásai színvonalát.
A MÁV-START Zrt. elnök, vezérigazgatója dr. Mosóczi László, a beérkezett utas panaszok, valamint saját tapasztalatai alapján vizsgálatot rendelt el, hogy az egyes vasúti személyszállító kocsik miért nincsenek fűtve, és ez által miért nem biztosítják az elvárható komfort érzetet.
MÁV-START Zrt.
Kommunikációs Igazgatóság