Trolipótló kérdései
Az újévvel hirtelen ezek jutottak az eszembe:
-Ha beélesítik a kerítéseket a Keletiben, a nemzetközi jegypénztárat hogy lehet majd elérni? A parkolón át?
-Ha a www.db.de meg tudja mondani, hogy Stuttgartból Budapestre (vagy akár Pusztaszabolcsra!) hogy jutok el vonattal, akkor az elvira.hu miért nem?
-Január 2-án miért nem vette fel a nemzetközi tudakozó (0640494949) egész délután? Ha nincs ott senki, miért nem azt mondja az automata, hogy ne várjak, ahelyett, hogy igen? Vagy az egész ország külföldre akart utazni?
-Január 1-én ugyanez az IC tudakozóval egész nap?
-A Keletiben a pörgetőstábla miért írja minden külföldi célállomású vonahoz, hogy "Hova: Hamburg" (asszem, a Körös IC-n akadt meg a szemem, Át: Szolnok, Hova: Hamburg, de a 20:20-as müncheni is oda ment)?
-Vajon mennyivel nőne a MÁV forgalma, ha a droidokat lecserélnék automatákra? A nemzetközi jegypénztárban min. 10 perc, míg a biorobot rajzol egy jegyet Budapest-München-Stuttgartba, tőlünk nyugatra ugyanez 20 gombnyomás és <1 perc (najó, a hitelkártyás fizetés és jegynyomtatás +20mp).
-Ha a havi átlagbér 100e Ft (órabér: 600 ft, 1 perc 10Ft), a 10-15 perces sorbanállás (najó, legyen 5 perc) leesne 2 percre, akkor napi 30e távolsági utassal számolva (forrás: http://www.uvt.bme.hu/manager/epalap/LN_6_sz.pdf) - ezek azok, akik jegyet vesznek, az elővárosi közlekedő sztem inkább bérlettel utazik - naponta, durván alulbecsülve is kb. 1M forint lenne az időprofit. És ha átlag 8 pénztár van nyitva, akkor ezt 8 ilyen géppel meg lehetne oldani. Mennyibe fáj egy ilyen automata? 10 millió Ft? 3 hónap alatt behozná az árát.
Üdv:
trolipotlo