MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Menetjegy mutyi 2.0

2007. december 14. - georgejr
Amikor az utas nem járul hozzá a webkettes mutyihoz:)

Suli miatt elég gyakran utazom Bp.-re, ért már engem is sok-sok kellemetlenség, amit napokig mesélhetnék, de ez a legfrissebb!
Péntek este jöttem haza a Pannonia gyorssal, melyen a kalauz "úr" - aki két értelmes szót sem tudott szólni - felfirkált vmit a fülke ajtajára, amiben ültem. Természetesen a jegyemet, azt nem kezelte... Innentől váltak furcsává a dolgok. Győr előtt visszajött hozzám és mivel még ült vki a fülkében, csak némi utalást tett arra, hogy szükségem van-e még a jegyemre, amit majdhogynem 5000ft-ért vásároltam (de minek, talán a tisztaságért???). Miután kedves útitársnőm Győrben elköszönt és leszállt, kalauz úr visszatalált a megjelölt fülkéhez... és kérte a jegyemet, persze kezeletlenül.
Én ekkor már azt gondoltam, ha egyszer ennyi lóvét kifizettem rá, nehogy már még ő keressen rajta, így nem adtam oda neki. Sokatmondó eszmecserénk után szomorúan elkullogott.
 

 
Üdv a kezdeményezőnek és sok sikert! Bár ez szomorú, de remélem sok mail-t kapsz!
Ingrid.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr62262525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása