Korrekt kis bejelentés. Nem fűzök hozzá semmit...
Egy kis mellékes...
2007.12.07. - péntek
BARTÓK BÉLA IC ( - Wien Westbf.)
indulás: 11:10 - Budapest - Keleti pu.
érkezés: 12:37 - Győr
Megy a vonat, suhannak a fák, jön a kaller, minden a megszokott módon. Adjuk a jegyet kezelésre, mire a kollega megkérdezi, hogy leszállás után szükségünk lesz-e még rá, vagy esetleg elkérheti. Természetesen rávágjuk, hogy nem kell, tessék csak nyugodtan, ekkor csupán a pótjegyet írja alá, a másik érintetlen marad. Megegyezünk, hogy a későbbiekben majd még visszajön érte, addig utazzunk jól. Győr felé közeledve meg is jelenik, hogy begyűjtse a szignómentes papírokat. Természetesen csak megkérdezzük, hogy mégis mire kell ez, de nem nagyon akar válaszolni. Az egyik fülketárs viccesen próbálkozik, hogy esetleg ez valami nyereményjáték, vagy ennyire elvetemült környezetvédővel van dolgunk? Félmosoly, semmi, semmi. Végül felteszem a már helytállóbb kérdést, mi szerint: ezeket netán el lehet adni újra? Kis mellébeszéd után a válasz, hogy "valami ilyesmi...".
Szóval a kreatív magyar kallerkoma így intéz egy kis fizetéskiegészítést, hogy el tudja tartani az otthoni éhes szájakat. Mivel az adott utazás délelőtt zajlik, és munka közben úgyis visszamegy pestre, egy következő járatra el lehet passzolni a zsákmányt. Talán a pénztáros is benne van a buliban és testvériesen megosztoznak az újra eladott jegyek veszteségmentes kereskedelméből származó nyereségen. Ha valaki esetleg már járt úgy (ahogy mi is), hogy a kasszánál nem frissen nyomtatott jegyet kap, az talán ezért lehet.
Nem is zavarna, ha legalább ezért minőségi utasszállítási szolgáltatást nyújtanának. Mindegy, a lényeg, hogy a gépezet olajozottan működik.
Üdv.:
MzS