MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re: A GYSEV-nél mindenki köcsög?

2007. november 28. - georgejr
Balázs ismét találkozott jólnevelt kalauzunkkal, aki most rendőrrel fenyegetőzött, de úgy látszik olvas minket.

Szervusz!
 
A Sopron (Szombathely) - Budapest mávos kalózának története folytatódik :) Bár fordulatot vett az ügy.
 
Úgy látszik, a kalózok is olvassák ezt a blogot. Legalábbis kedvenc kalózom biztos, megint összehozott minket a sors fura szeszélye. Megint a szokásos számban utaztunk - gyermek+két felnőtt - pestre, ám mostanra megjött a gyerek kártyája is. Kikerülve a problémákat megkértük neki is.

 
Kedvenc kalózom már messziről vigyorgott, első dolga persze a kedvezményre jogosító kártya kérése volt. Megkapta. Mivel az első osztályon nagyon kevesen voltunk ráért megint előadni a szokásos stílusú mondandóját. Az első mondatig engedtem beszélni aztán felkeltem a székből. Nem vagyok egy veszekedős, verekedős emberke de most elpattant valami. Azt gondolom, ha a máv eltűri az alkalmazottainak azt, hogy a hangnemük minősíthetetlen, akkor feljogosítanak arra is, hogy én is minősíthetetlen hangnemben beszéljek. Elég durva szóváltások után kedvenc kalózom a rendőrség bevonásával fenyegetett - ez igazán nem érdekelt, van a családban elég - és a "majd a keletiben elintézzük" felkiáltással elrohant. A keletiben vártam egy darabig a vonat mellett hátha tényleg jön valaki. Persze senki. Időm volt, elkezdtem keresni kalózomat a keletiben. Nem jött össze, kámforrá vált.
Viszont megtettem azt, amit nem akartam, levelet írtam a mávnak. Vonat száma stb ... Érdeklődve várom a válaszukat.
 
Egy dolgot viszont megtanultam. A következő találkozásunk alkalmával nem fogok mosolyogni, még az első mondat elején lecsapok kettőt aztán meglátjuk. Mégsem marhák vagyunk egy vagonban. Vagy mégis?
 
Üdv.: Csavargó

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr5245227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efi 2007.11.28. 15:10:40

GYSEV-ről nem is volt szó...? :)

kalauznéni 2007.11.29. 08:13:27

Kedves csavargó!
Ezt már az első alkalommal meg kellett volna tenned!
Ne üsd meg mert utánna te jársz rosszabbul, de mond meg neki hogy ezt a hangnemet akkor folytassa ha megjött a rendőr amit meghívott!
süti beállítások módosítása