No reméljük a javítás megtörtént:)
Megjött a válasz http://megintallunkvazze.blog.hu/2007/11/13/re_keses_szakadt_kocsik
Tisztelt Utasunk!
Köszönettel vettük 2007. november 7-én Ügyfélszolgálatunkhoz intézett megkeresését. Engedje meg, hogy az ott felvetettekkel kapcsolatban a következőkről tájékoztassuk:
2007. november 5-én a Cracovia nemzetközi gyorsvonat 10 perc nemzetközi késéssel lépett be hazánk területére, és Hatvan állomásig ideiglenes sebességkorlátozásokból kifolyólag még 12 perc késést szenvedett. Budapest-Keleti pályaudvaron a digitális utastájékoztatási napló tanúsága szerint a vonat érkezési adatai 8 óra 39 perckor kerültek feltüntetésre. Az adatok frissítése 9 óra 32 perckor, majd 9 óra 48 perckor történt meg. Ezután utasainkat négy alkalommal tájékoztatták a hangosbemondón keresztül.
Aszód, illetve Gödöllő állomáson élőszavas bemondás által történik az utastájékoztatás.
Őszintén sajnáljuk, és szíves elnézését kérjük, amennyiben a vonat késéséből, valamint az észrevételében felvetett tájékoztatásbeli hiányosságból Önnek kellemetlensége adódott.
Visszajelzése alapján természetesen felhívtuk érintett állomásokon szolgálatot teljesítő munkatársaink figyelmét a pontos és időben történő utastájékoztatás követelményének betartására, annak érdekében, hogy a jövőben hasonló hiányosság ne fordulhasson elő.
Illetékes munkatársunk információja alapján az észrevételében említett kocsi a pályaudvarra érkezés után ablakának meghibásodása miatt azonnal kisorolásra került, és javítási célból Békéscsaba állomásra küldték.
A jelzett tisztaságbeli hiányosság orvoslása érdekében észrevételét természetesen illetékes munkatársunk felé továbbítottuk.
Reméljük, hogy törekvésünknek köszönhetően a jövőben egyre kevesebb problémával találkozhat szolgáltatásunk igénybe vétele során.
A megélt kellemetlenségek miatt még egyszer szíves elnézését kérve, megkeresését köszönjük.
Tisztelettel:
xy
ügyfélszolgálati szakelőadó