Komolyan mondom fogjunk össze és csináljuk meg, ha már a MÁV IK nem képes rá....
Szia georgejr!
Bizonyára tudsz (vagy a többiek tudnak) magyarázatot arra, hogy a központi zárású ajtókkal ellátott szerelvények miért indulnak el rendszeresen nyitott ajtókkal és miért menet közben zárják azokat. Budapest-Nyugatitól Istvántelekig utazom naponta és az esetek 90 %-ában ez történik. Miközben a végállomáson a géphang minden esetben bemondja: "Nyitott ajtókkal a szerelvény nem indul el". Nem a frászt! 5-10 métert megtesz, mire csukja az ajtót!
Kérdezem tisztelettel, nem balesetveszélyes ez egy csöppet?
Más: Istvántelken a gyalogosfelüljárón évek óta nincs közvilágítás. Ilyenkor, télvíz idején vicces lábbal tapogatózva fel- és lemászni rajta. Néhány utastársamtól tudom, hogy élénk, bár igen egyoldalú levelezésben voltak a MÁV-val, de semmi sem történt. A helyzetet súlyosbítja, hogy az egyik lépcsőfok igen erősen dől befelé, talán gondoskodni kellene a javításról. Abba már bele sem merek gondolni, mi lesz, amikor leesik a hó, mert a felüljáró takarítása is szinte megoldhatatlan gondot okoz. Lehet nevetni, de mióta vonatozom, azóta hóesés után túrabakancsban közlekedem, mivel ezt tartom a legkevésbé balesetveszélyesnek. Tudom, hogy érdekes látványt nyújtok bokáig üzletasszony-szerelésben, túrabakanccsal, de még sikerült lábtörés nélkül megúsznom.
Üdvözlettel:
Girhes macska