MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Kvarner IC-n elfogyott a hely

2007. november 04. - georgejr
Na ez kész. És még ezért fizessünk??????


Hello!
Mai történet. Már vasárnap megrendeltem a KVARNER IC-re a jegyem s az IC pótjegyem. Gondolván arra, hogy november 1-én sokan fognak ezzel a vonattal utazni s nehogy jegy nélkül maradjak. Kedd este át is vettem a jegyem. Eddig úgy gondoltam, hogy nagyszerű. 150km-t nem kell végigállnom. Eljött az utazás napja. Kelenföld felszállás. Gyanú. Emberek ácsorognak a WC előtti részen. Háát hely nincs. A fent említett vonatot a MÁV megint csak 3 kocsival indítja Zágrábba (mint minden egyéb napon). Kettő db 2 és egy db 1 osztályú kocsival. Jön a kalauz. Kérdezem tőle, hogy miért nincs ülőhely amikor a vonatra csak az ülőhely számú pótjegyet adnak ki. Válasz: Háát nem tudom én, hogy ma milyen nap van? Mire válaszoltam volna a kalauz sehol. A válasz lett volna részemről, hogy a MÁV nem tudja? Végülis a másodosztályú jeggyel elfoglaltam egy elsőosztályú helyet. A kalauz oda sem mert jönni. Gondolom érezte, hogy sok esélye nem lett volna a különbözet behajtása. Ha a MÁV csak a cégneveket változtatja nem változik semmi. A hozzállás az kellene, hogy változzon. Csodálkoznak, hogy csökken az utazóközönség száma???
 Cowboy

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr33216799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2007.11.04. 23:34:03

A logisztikai fejetlenségen túl ezeket a válaszokat élvezem igazán 'hááát nem tudja hogy milyen nap van ma?'

'nyád. Hogy beszélnek ezek velünk? Maximum annyit mondhat, hogy 'az ünnep miatt nagyon sokan utaznak', de az ilyen modor teljesen elfogadhatatlan. Az is rettenetes, hogy sokaknak fel sem tűnik, mert ez a 'megszokott'.

hattyú 2007.11.05. 07:31:57

Rékuc: tökéletesen igazad van. Főleg az utolsó mondatod nagyon találó, talán benne is van a lényeg.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2007.11.05. 15:53:43

georgejr

A Kvarner az helybiztosításos vonat? mert akkor tök szabályosan ültél be az 1.oszt.-ra, nekik kellett volna felajánlani. Ellenkező esetben asszem a pót+helyjegy ötszöröse járna vissza.

Abban igaza volt a kalajnak, hogy a nov.1 környéki hétvége abszolút brutál szokott lenni. Tavaly a Rákóczi gyorsba az ablakon át másztak be az utasok, Gödöllőn pedig 25 percet állt a vonat: a lemaradt utasok nem engedték tovább, amíg meg nem esküdtek rá a vasutasok, hogy megállítják majd az IC-t. (És tényleg...)

Mindeközben a mellékvonalakon félig üresen mentek vonatok 2-3 kocsival persze.

neeskens 2007.11.05. 16:22:08

Mostanában én is mentem ezzel,de Zágrábba.Elvileg oda nem kötelező a helyjegy,csak a belföldi forgalomba,amikor megváltottam a jegyem,kérdeztem,hogy érdemes-e helyjegyet venni a nemzetközi forgalomba,azt mondták,nem,mert mindig van rajta hely.Na,ez nincs így.
Viszont,amikor én mentem a kalauz felállította azokat,akiknak nem volt helyjegyük,ha pedig vett az illető,akkor leülhetett.
süti beállítások módosítása