Ez a megadurva.
Szia, Gondoltam leírok egy történetet, ha tetszik tedd be. Igazából én már csak röhögök rajta, hátha más is fog... :) A dolog sajnos nem ma történt, ezért pontos dátumot nem tudok mondani hozzá - kb 2006. január-február (esetleg március) magassága - de mivel (szerencsére) 6 órás késést még a MÁV is ritkán csinál 3 órás úton vasárnap esténként, ezért garantálom, h visszakereshető. Történt tehát, hogy Békéscsabáról indultam Budapestre kb. este 7kor (ezt a vonatot folyton pakolgatják, nem tudom hogy eppen akkor mi volt a pontos indulási időpont).
Természetesen már az is kabaréba illő, hogy ha semmi nem jön közbe 200 km-hez 3 óra kell, de ezen a napon sikerült a MÁV-nak az elképzelhetetlen: összeraktak egy csinos 6 órás késést (9 órás út)! Ugye a tapasztalatok alapján a MÁV akkor nem működik jól, ha esik a hó, az eső, ha fúj a szél, ha meleg van, ha hideg van vagy egyszerűen csak van valamilyen idő... Hát volt... Rendesen fújt a szél, ezért sikeresen kaptunk egy felsővezeték-szakadást Szajol előtt... Ezt körülbelül laza 3 óra alatt sikerült is elhárítani és mi már száguldottunk is volna Pest fele... Ha nem megy tönkre a mozdonyunk... A derék kiszolgált eszköz azért még bevonszolta magát és a kocsikat Szajolig, de ott már be kellett várni a segítséget. Természetesen szépen komótosan - nem kell semmit elkapkodni - elő is kerítettek egy mozdonyt, amit az egész vonat elé raktak és ismét elindultunk. Valami fantasztikus okból kifolyólag azonban úgy gondolták, hogy ez a megoldás - mármint az új mozdonyunk - nem lesz jó és MUSZÁJ kicserélni Szolnokon. Nem értek hozzá, biztos volt oka, én nem láttam különösebb különbséget az új és a régi mozdony között... Viszont a szolnoki cseremozdony és az első kisegítő mozdony (a szajoli 2eske) között láttam: a szolnoki mozdonyról ugyanis miután felrakták a vonat elejére kiderült, hogy rossz... Semmi pánik, laza óra alatt megjavították. :) Na most jön a MÁV balf@szságának legszebb megnyilvánulása. Az eddigiekre ugye rá lehet fogni, hogy nem volt szerencsénk. No persze normális karbantartással lehet lett volna, de ez most mindegy. Ugyanis miután volt egy vonatuk, ami testvérek között is kb 8-8.5 órás késést szedett össze valami zsenigyerek - ezúton gratulálok neki és üdvözlöm a kedves anyukáját - kitalálta, hogy milyen jó is lenne, ha minket mostantól személyvonattá minősítenének át. Ennek hatására Szolnok után - ahonnan Pestig SEHOL nem kellett volna megálljunk - minden állomáson és megállóhelyen megálltunk... Természetesen erre a fantomvonatra SENKI nem várt; azt hiszem sikerült összeszedni valahol 3 nénit ezzel a jó kis akcióval és kiszúrni egy vonatnyi (alsó hangon is 5-6 tömött vagonról van szó) szerencsétlennel. Személyes slusszpoénnak még azért megemlítem, hogy a váratlanul hosszú út mellékhatásaként az egyik "kedves" utastársam (az ő anyukáját is üdvözlöm) táskájában lévő fagyasztott eper megolvadt és a vajszínű kabátomra folyt - leszálláskor vettem észre. Tehát nem elég, hogy másnap fáradtan mentem dolgozni - a vonat hajnal 4re ért be - de az ebédszünetemben is tisztítóba rohangáltam... Mind1, kijött a folt... :) Üdv, Enyedi