MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Elfogyott a jegy

2007. október 03. - georgejr
Most akkor mi van? Hogy fordulhat ez elő?

Sziasztok,

 

Elsőre meglehetősen mókásan hangzik, de akkor is így van, Vác-Alsóváros megállóhelyen bizony hiánycikk a vonatjegy!

Úgy két-három hete többször voltam fültanúja, hogy nem tudtak Bp. Nyugatiig jegyet adni, mert az elfogyott.

Magam Rákospalota-Újpestig szoktam utazni, ez 25km, 375Ft, s ilyet eddig még kaptam. Ám tegnap már erre a távolságra sem volt…

Helyette egy „KM” felülbélyegzéssel ellátott 300Ft-osat adott ki a pénztáros, majd a vonaton a kalauztól kellett a 75Ft-os kiegészítőt megvennem.

Persze, így is pont ugyanannyit fizettem, mint máskor, épp csak két részletben. Mégis azt gondolom, hogy ennek nem így kellene lennie működnie. Főleg nem hetekig!

 

Üdv: István

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr95184376

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaspite 2007.10.03. 11:03:00

Nem értem én ezt... Miért kell még mindig a retró, előre nyomtatott keménypapír tikettet erőltetni? A Déli pályaudvaron már réges rég, évek óta papírtekercsre nyomtatják a jegyet. Az ugyanis univerzális, akármit rá lelet nyomtatni, amíg van papír. (Valaki tudja, hogy milyen infrastruktúrát kíván egy állomás átállítása a papírtekercses jegykiadásra? Be kell kötni valami MÁV belső hálózatba a bakterházat?)

VisszatérőJeti 2007.10.03. 11:08:35

Jaaaj ne már, vedd észre, ezek most már nem akarnak bíbelődni a jegyárusítással- egyből büntetni. Ez jobban illik a portfóliótisztításba, jobb lesz tőle a hangulatuk, és a bevéetelek is nyilván emelkednek majd. De az is lehet, hogy még idejekorán agyonverik az utasok a teljes személyzetet. Mert ILYEN is van!

Manyizga (törölt) 2007.10.03. 11:11:43

@Almaspite:
Azért erőltetik az a keménypapír vackot még mindig, mert nagy készleteket rendeltek be belőle. Annak kell előbb elfogyni... Igaz, hogy több éves árak vannak rajta, és azt kézzel(!) húzzák át, dehát ez így is szabályos... Nemtom, ha én adnék ilyen "nyugtát" vállalkozóként, mennyire lenne APEH-elfogadott?

joebacsi 2007.10.03. 11:20:22

Ez ügyben irtam a MÁV üfsz-nek, és küldtek egy szerintem korrekt választ. Remélem történ azóta előrelépés az ügyben. (Az ügyintéző nevét töröltem)
Joebacsi Vácról


Tisztelt Utasunk!

Köszönettel vettük 2007. szeptember 12-i e-mailes megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni:

Őszintén sajnáljuk az átélt kellemetlenségeket. Társaságunk életében történt változások (társasági önállósulás, a MÁV-START Zrt. megalakulása) sajnálatosan nem minden állomáson zajlottak zökkenőmentesen. Fentiekből eredően, illetve a jegyeket, bérleteket előállító nyomda kapacitásának korlátozottsága miatt, még sajnos szeptemberben is előfordulhatott egyes menetjegytípusokból hiány.

Az illetékes munkatársunk tájékoztatása alapján sajnálatosan a Vác-alsó állomáson lévő pénztárunkban is elfogyott az Ön által kért kilométer távolságra szóló menetjegy, mely okból kifolyólag pénztárosunk nem tudta kiszolgáltatni Önnek a kért jegyet. A hiányosságokból eredő kellemetlenségek miatt ezúton kérjük szíves elnézését.

Informálni szeretnénk, hogy a menetjegykészletek feltöltése folyamatban van, s bízunk benne, hogy a bejegyzése óta eltelt időben már nem találkozott hasonló nehézséggel, és jegyét rendben meg tudta váltani.

A peronzárral kapcsolatos felvetését jeleztük az illetékes munkatársunk felé tájékoztatásul.

Köszönjük megkeresését. Bízunk benne, hogy a jövőben is megtiszteli Társaságunkat bizalmával és akkor elégedett utasaink között üdvözölhetjük.

Sheldrake (törölt) 2007.10.03. 19:31:07

"Nem értem én ezt... Miért kell még mindig a retró, előre nyomtatott keménypapír tikettet erőltetni?"

Több oka is van:

- sok jegykiadó az életben nem tudná megtanulni a számítógépes jegykiadást
- pénzt kellene költeni az infrastruktúrára

Mióta az utazási viszonylatot is be kell vinni a jegyre, néha hozzá nem értés miatt is úgy megpróbálnak átvágni, mint a huzat. Pl. egy szimpla Gödöllő-Nyíregyházára adtak már Hidasnémeti kitérővel jegyet, ami csak a vonaton vettem észre... Majd kiváncsi leszek az ügyfélszolgák válaszára. Szerintem az én panaszaimra is sablonokat gyártanak. :)

Tipikusan informatikus gondolkodású ember írta a szoftvert, aki nem gondolt bele abba, hogy MÁV dolgozók fogják használni.

Ha szeretnéd látni, hogy mi minden kell egy IC helyjegy kiadáshoz (persze nem kellene ennyi minden, de így legalább látszatja van a dolognak), látogass el a Nyugati téren lévő Neckermann irodába, ahol élő egyenes adásban látszik minden eszköz a maguk bonyolultságával. Akkor is célszerű oda látogatni, ha a Nyugatiban nagy a sor, mert ott halálra unja magát a MÁV-os arc. De lehet már meg sincs az a pénztár, rég jártam ott.

Adani 2007.10.04. 09:58:30

Orosházán van még régi fajta jegy, ott a letépős km-es jegy van még mindig.
süti beállítások módosítása