MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Re: Nem kéne, de mégis megáll

2007. október 02. - georgejr
Apám ez durva. Komolyan mondom vicc.
Megjött a válasz a méltóságos MÁV-Start Zrt.-től!

"Tisztelt Utasunk!


Köszönettel vettük Társaságunk részére megküldött észrevételét. Megkeresésének vizsgálata lezárult, mellyel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:


Egyes vonataink forgalmi okból a hivatalos menetrendtől eltérő állomásokon és megállóhelyeken is megállhatnak, ez esetben az utasok részére a le- és felszállás nem megengedett. Munkatársaink szolgálati célból szállnak le- és fel a vonatokról, mely nem minősül utasfelszállásnak. E megállások helyeit Társaságunk Szolgálati Menetrendkönyve tartalmazza, mely szolgálati titoknak minősül, azokba utasainknak nincs lehetősége betekinteni. E menetrendkönyv alapján az utazásához igénybevett 628-as számú TISZA nemzetközi gyorsvonatunk Újszász állomáson megáll.


Megkeresését köszönjük.


Üdvözlettel:

xy

ügyfélszolgálati előadó
"

Kérdés: Ha vannak titkosan megálló vonatok, akkor azok miért nem állhatnának meg nyilvánosan is, hátha akarna valaki utazni velük... Kicsit jobb erőforráskihasználás történne, mint ingyenutazó bakterkenek publikálni, hol áll meg titokban a vonat, azonban egy titokra már fény derült. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr32183183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petya.bacsi 2007.10.02. 10:54:10

ingyenjegy, menetrenden kívüli le- és felszállási lehetőség (az utasoknak nem!). komolyan mondom, elmegyek vasutasnak. melyik cég ad ennyi plusz-juttatást a dolgozóinak?

IPG 2007.10.02. 16:34:29

Ez úgy működik, hogy forgalmi okokból áll meg a vonat. És ha például van egy vonat, amit be kell várnia, akkor bizony így oldják meg. Ámde abban az esetben, ha az a vonat késik/korábban ment/akármi. Ilyenkor meg se kell állnia. Ez főleg egyvágányú pályáknál számít, ahol ugye ki kell kerülniük egymást a vonatoknak. De bármilyen forgalmi szituációban előfordulhat ilyesmi.

efi 2007.10.02. 17:33:15

IPG, az teljesen más. Amikor a váltás (bakter, forgalmista, mozdonyvezető) azért ül a vonatra, hogy majd OTT leszálljon, biztos lehetsz benne, hogy az a vonat "rendkívüli" módon akkor is meg fog állni, ha 1 fényéven belül nincs is más vonat. Ha ez rendszeres - és csak ezért áll meg -, tényleg öngól nem meghirdetni, de ugye jön ez a "hogy nézne ki mán, hogy a nemz gyors megáll itt, meg itt". Hát úgy kérem, hogy így is megáll.

Sheldrake (törölt) 2007.10.02. 22:41:51

Ha előre lehet tudni, hogy melyik vonat fog forgalmi okból megállni valahol (ezt akkor lehet, mert a táskákkal biztos nem random szállnak fel a bakterek), akkor miért nem lehet prediktíven előrejelezni, hogy melyik mozdony áramszedője, hogy, hol és mikor fogja lecincálni a felsővezetéket? :D

Renáta 2008.10.20. 15:31:48

Érdekes...
Szolgálati célból? Újszászon olyan emberek szoktak felszállni akik ugyan a Mávnál dolgoznak , de nem olyan lényegesen nagy emberek , hogy nélkülük nem tud létezni a vasút. Amúgy mi normál dolgozó emberek azért késünk a munkahelyünkről, hogy a kedves Máv dolgozói időben beérjenek. Mivel a személyvonat folyamatosan késik , hogy maga elé engedje a "forgalmi okból" megálló vonatot. (Ami ugyancsak késik) Így a mi vonatunk duplán késik. Kivenném ezeket "titkos" vonatokat, hagy tudja csak meg a Máv is milyen ha a saját dolgozói késnek. Amúgy sem értem mivel különb emberek ők.
süti beállítások módosítása